Het NOS-journaal kwam er net ook alweer mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef MarcovdL het volgende:
Steeds vaker lege schappen bij Albert Heijn
Hoe krijgen ze het voor elkaar, om steeds met het zelfde nieuws te komen?
is dat nou begonnen met dat bericht op uwsupermarkt.nl?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het NOS-journaal kwam er net ook alweer mee.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7A3564ABE9D81.html
lijkt er wel opquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
is dat nou begonnen met dat bericht op uwsupermarkt.nl?
Wat een geweldige bijdrage weer Koen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef kmaestro het volgende:
tvp
Ik zie het al voor me: AH, de club van zwakzinnigenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef kmaestro het volgende:
Gister die talentendag.... Christus in de hemel, alles wat daar rondloopt heeft potentie om teamleider te worden.... 80% daar was sociaal al zwakzinnig volgens mij, laat staan dat ze een team gaan leiden![]()
ff kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in marketing en interactieve campagnes, kijk hier en bel:
www.bellenmetgilles.nl
Je bent talent of je bent t niet hequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat een geweldige bijdrage weer Koen!
Dat is toch cool!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef o-fiel het volgende:
Wat waren we goed he.Wie wil er nou geen voetbal met een AH-logo
Het had een hoog Ratelband-gehalte ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:57 schreef o-fiel het volgende:
Wat mij opviel is dat het weinig informatief was. Er was weinig sociaal, behalve de filialen die opzich bij elkaar gingen hangen. Ook leuk dat de aanwezige SMM's etc ook bijelkaar gingen hangen tijdens het informeel
Maar het idee was leuk, wellicht loopt er nu wat potentieel teamleider bij z'n SMM te zeuren om promotie
Hoe is dat opgelost met klanten dan die geen contact geld hebben ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef chatgek het volgende:
Heerlijk... vandaag deden al onze pinpads het in de loop van de morgen tot net (sluit) het niet meerEerst deed eentje het niet, er kwam een monteur en even later waren ze allemaal kaduuk
9uuuurquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:06 schreef SilverBullet het volgende:
Same here. morgen weer 8uur beginnen
Behalve deze week, stijgt onze omzet nog gestaagdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:11 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons zie je het rustiger worden... o.a. door de slechte leveringen en een hoop lege vakken blijven klanten weg. Je ziet de omzet ook langzaam dalen![]()
ik krijg deze keer vakantiegeld, omdat we niet de accountant van AH zelf gebruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef Renesite het volgende:
Volgende week salaris!!
Kan wel weer wat gebruiken
Er staan toch nog 2 Hamsterweken in de planning?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef chatgek het volgende:
Ik geloof dat binnen 4-6 weken alle leveringsproblemen opgelost moeten zijn toch?![]()
Gaan jullie gezellig naar Disneyland ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er staan toch nog 2 Hamsterweken in de planning?
Over dik anderhalf uur vertrekt de bus bij AH richting Disneyland Parijs!
Jaaaa!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar Disneyland ?![]()
Gezelligquote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jaaaa!!
2 bussen vol!![]()
Straks om 02.00 uur vertrekken en de volgende nacht om 03.00 uur weer terug.
Heb medelijden met de medewerkers die maandagochtend vroeg moeten beginnen.
Dat ie zijn hoofd omhoog doet en opeens zijn kop stoot aan een plank met activia rotzooi?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als een collega van de zuivel afdeling die 160cm is en een melk roll-in wil bijvullen na sluitings tijd wil weten hoe laat het is?
Nou vertel..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als een collega van de zuivel afdeling die 160cm is en een melk roll-in wil bijvullen na sluitings tijd wil weten hoe laat het is?
GEEN GROLSCH!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef Webgangster het volgende:
De bulk acties gaan niet door vanwege de problemen
Dus GEEN grolsh en Page in de aanbieding
True. Maar het maakt die dingen nou net even makkelijkerquote:
Wij een heineken. Als het in de bonus is komen de lokalen kroegbazen mt hun busjes of bmw's en gooien die dan voor ¤500,- vol. Wij draaien in zo'n week bijna 10% meer omzetquote:
wij een dommelsch filiaal!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef Stammies het volgende:
[..]
Wij een heineken. Als het in de bonus is komen de lokalen kroegbazen mt hun busjes of bmw's en gooien die dan voor ¤500,- vol. Wij draaien in zo'n week bijna 10% meer omzetHelaas is het alleen omzet, want de marge's zijn dan nog miniem.
Ik wil hem er uit trappen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Renesite het volgende:
WTF?
Wat een mongoolIk dacht dat ik dom was door te gaan rollen op een container (rijden en er op springen)
Niets gebeurd, maar een roll-in is het meest instabiele onderdeel van de hele winkel![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar het maakt die dingen nou net even makkelijker![]()
Oh... blikjes euroshopperquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Robbadefrissa het volgende:
euroshopper filiaal
haha en naast dat heikenen en amstel
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
HOE LANG WERKT RENÉ VOLGENS ZIJN HUIDIGE CONTRACT NOG IN VHZ?
Nou Piet...
René werkt op dit moment nog 388 dagen in de appie heijn. Daarna is zijn contract afgelopen.
Hachee! Nog 6 maanden en 23 dagen!
Verkeerd omquote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoor![]()
Lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd. Ik zit er de rest van m'n studie wel uit hoor.
haha volgens mij word dat overal in no time verkochtquote:
haha er kwam eerst altijd een verslaafd klein vrouwtje dat niet goed kon praten en die mompelde steeds me geld is oppppppppquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
Zulke ranzige viswijfen of verlepte zwervers.
en dan gaan ze met 24 stuks tegelijk wegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
een blik euroshopper bier jattenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef SilverBullet het volgende:
Die verkopen wij niet meer omdat ze te veel gejat werden. Nu worden de AH-blikken gejat.
Joh. Daar spaar je toch wel zeker drie cent mee uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een joker op een blik ES bier/kattevoer plakken![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben een vrouw die komt elke week 3 of 4 traytjes ES cola light halen. Dat zie je dan ook aan haar tanden...
RudyF1 weet ws wel over wie ik het hebquote:
Nee, maar de OP van dit topic wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef Brammie1 het volgende:
heeft de site van AH nou nog een ftp stukje ofzo waar je al de oude commercials kan downloaden?
Dat is zooooo herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Best strak plan hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
Wat doe je als je een vrij makkelijk vers vm hebt en een tekort aan allround mensen?
.
.
.
.
.
.
Juist, je besluit gewoon om iedereen voortaan op een afdeling in te plannen waar ie nooit staat, beginnend vanaf vanavond. Zonder uitleg, gewoon vullen.
Op mij dan, want op AGF moet natuurlijk wel ervaring..
Vooral als ik om 9 uur de boterrestanten doequote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dat is zooooo herkenbaar.![]()
Ik had er zaterdag ook 1 die om 9 uur 's ochtends de Euroshopper bier MOEST hebben.
Helaas, die was op.![]()
Ik inmiddels niet meer, ben gezakt voor mijn praktijk examen van auto rijden en dat zijn dure geintjes...quote:
doe ik in de zomer ook altijd, spul in de koelcel/diepvries om tijdens de pauze te nuttigequote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
Die cola is in de zomer wel ludiek! Voor het werk 2 blikjes in de fridge, en na het werk achter elkaar opdrinken. HEERLIJK!!! Dan heb je net zo'n japanse cartoon zucht *puf*!
dus jij zet 's ochtends spul in de koelkast in de kantine, om dat met de lunch koud te kunnen drinken??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef chatgek het volgende:
Wij hebben gewoon een koelkast in de kantine hoor![]()
daar zet ik af en toe wat in, bij ons staat er vooral bier, water en sportdrank in (quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:33 schreef chatgek het volgende:
KanMaar we hebben ook een koeling met blikjes en flesjes in de winkel zelf
![]()
dat wordt een dikke vakantie boekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb de afgelopen periode 14 uur gewerkt, dat wordt een flinke salarisstrook...![]()
Al die nieuwe randjosties op kassa moeten hun uren. Al die huidige mensen op Zuivel kunnen alléén zuivel, en willen hun uren. René valt tussen het wal en schip.quote:
"JAAAAA We komen 3 weken 20 mensen te kortquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef o-fiel het volgende:
Leeeukkk, vakantiewerkers die je winkel nog erger in de war schoppen dan de 'normale' korte parttimers.
Hehehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
HACCP-controle gehad= 91%!!!!
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Wat is dat ook alweer ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
doen jullie goed dan!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Morgen word het daadwerkelijk waarheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef NJ het volgende:
Jippie! Overuurtjes uitbetaald én m'n salaris goed gezet!
Ik ben weer blij met de Appie..
Hehe, wij 82 uit de 100 punten geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Wij ook zo ongeveerquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hehe, wij 82 uit de 100 punten geloof ik![]()
Ach, Said komt nog maar heel weinig bij ons. We hebben de zaken gewoon goed voor elkaar. We hebben de laatste dagen wel extra goed schoongemaakt als afscheidscadeautje voor de SM.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
doen jullie goed dan!!!!!!![]()
heeft de OM zijn gewenste doel denk ik?![]()
Hmmmm... Die naam ben ik dan wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ach, Said komt nog maar heel weinig bij ons. We hebben de zaken gewoon goed voor elkaar. We hebben de laatste dagen wel extra goed schoongemaakt als afscheidscadeautje voor de SM.
Heb gehoord dat we een nieuwe echte supermarktmanager uit Groningenkrijgen. Naam etcetera weet ik niet, hij gaat eerst nog op vakantie en komt dan richting Utrecht verhuizen.
iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef o-fiel het volgende:
Laten we eerst die bevoorradingsproblematiek maar eens doorkomen.![]()
Toch nog...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb de afgelopen periode 14 uur gewerkt, dat wordt een flinke salarisstrook...![]()
ik heb net ff gekeken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Toch nog...
06-06-2007 KONINKLIJKE AHOLD NV SALARIS 99,89
![]()
Hehehequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ben aangenomen bij AH To Go in NijmegenWinterswijk
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ben aangenomen bij AH To Go in NijmegenWinterswijk
Van NL ? jaja....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
Op
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1538 na waren wij de beste AH met bloemen verkoop bij shopping with the stars. (Van NL geloof ik)
En 10e met brood![]()
ik ben op dit moment nog trotse werknemer van:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8673
mijn AH, althans waar ik werk
wij 2 keer in de week tot 2100quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom zijn jullie filialen nou tot 21.00 of 22.00 open, en die van mij maar tot 20.00
ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Renesite het volgende:
Maar zaterdag tot 19:00...
Uit welke eeuw stam je dan.
Wij zijn al jaren 6 dagen per week tot 22.00 uur open.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom zijn jullie filialen nou tot 21.00 of 22.00 open, en die van mij maar tot 20.00
Dat is niet waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij zijn al jaren 6 dagen per week tot 22.00 uur open.
Sinds kort zijn alle AH's in heel Haaglanden open tot 22.00 uur.
ja en wij elke dag om 10 uur dichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef crx-boy het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1376
wel leuk dat er staat dat wij al om 07.00 open gaan!![]()
Kleine Therees is logisch, aangezien er vlakbij een grotere zit. Dan is het niet rendabel om er 2 vlak bij elkaar open te houden in die buurt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat is niet waar
De kleine Therees is maar tot 20 uur open en de Turfmarkt van 7 tot 21. Tot voor kort was de Weissenbruchstraat ook maar tot 21 uur geopend terwijl de rest van Den Haag de mogelijkheid al had tot 22 uur geopend te zijn. Da's best lullig als je inderdaad denkt dat heel Den Haag tot 22.00 uur open is en ze blijken dicht te zijn als je ff langsloopt.
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:45 schreef Renesite het volgende:
Jullie verbouwen ofzo?
Het ziet er daar niet groot uit... zeg maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?
Maar jij bent dan ook een newbie natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef NJ het volgende:
Geen flauw idee.
jippiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef Rudy-F1 het volgende:
We gaan hamsteren !!!![]()
![]()
(zonder bulkacties
![]()
![]()
)
Tuurlijk, ff contact opnemen bij je AH met diegene die daarover gaat..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef CoLoGnE het volgende:
Weet een van mijn mede AH-Fokkers misschien of het mogelijk is om mijn vakantieuren te laten uitbetalen zonder dat ik daadwerkelijk vakantie opneem?
Onze bezetting is groot in de bouwvak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
werd gisteren gebeld of ik vandaag toch maar om 15.00 kon beginnen i.p.v. 17.30en kreeg ook ff te horen dat ik in de vakantie weken van 40 uur had
![]()
vanwege de zeer geringe bezetting op de kassa, is tijdens de bouwvak
Kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een newbie natuurlijk.
Hoe bevalt het trouwens nu jullie een tijdje AH zijn?
Ontslaan zeg ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef NJ het volgende:
waarvan er een aantal ook rondlopen met de instelling dat het ze geen ene fuck boeit hoe lang iets duurt, omdat ze toch om negen uur naar huis gaan.
ik heb vandaag gehoord dat ik waarschijnlijk alle 3 de weken van de bouwvak 40 uur ga maken, en dan keer ¤ 7,46 per uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze bezetting is groot in de bouwvak.
!
Daar werk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?
Verbouwing naar een AH doorbraakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die tip van die sluier eens omhoog
Op de openingsdag komen we jullie vereren met een bezoekje van ons filiaal. We komen met een mannetje of 10.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef soul114 het volgende:
Nja veel nieuwe producten/concepten, touchscreen kassa's, zelfsscan en verkoopschermen (voor sigareten ed).. al hadden we die laatste twee al een tijdje
Om half tien kwam er een spoedbericht binnen dat alles weer volgens schema verliep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef Renesite het volgende:
Het kon mooi ruim bij ons staanWel kwam diepvries te laat, 3 uur
Maar opeens was hij er om half 1 al. En Houdbaar was wat te laat.
Hmmm, wisten we niets vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Om half tien kwam er een spoedbericht binnen dat alles weer volgens schema verliep.
Heeyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef LightLuke het volgende:
Ik mocht vandaag 2 uurtjes inwerken als vakkenvuller (Houdbaar) bij de AH-Vestiging in Breukelen (
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1245 )
Vond het erg leuk![]()
Volgende week zaterdag mag ik weer.
Inderdaad klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:43 schreef Webgangster het volgende:
Jullie filiaal gaat toch verhuizen naar die bouwpunt daarnaast ?![]()
Doe de groeten aan Theo van het filiaal Amsterdamsestraatweg in Utrecht!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef LightLuke het volgende:
Ik mocht vandaag 2 uurtjes inwerken als vakkenvuller (Houdbaar) bij de AH-Vestiging in Breukelen (
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1245 )
Vond het erg leuk![]()
Volgende week zaterdag mag ik weer.
en laat hem er voortaan voor zorgen dat zijn diepvries wat sneller word gemaakt!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Theo van het filiaal Amsterdamsestraatweg in Utrecht!
had ook al gelezen dat 1 maand opzegtermijn was, dus 1 augustus dien ik ook mijn ontslag inquote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef Brammie1 het volgende:
zo, gister ontslag genomen in Winterswijk. 1 maand opzegtermijn, dus nog 4 zaterdagen werken.
Mijn opzegtermijn zou eigenlijk ook pas op 1 juli beginnen, maar mijn SM vroeg gelijk wanneer ik weg wou. Het kwam net zo uit dat ik vanaf 9 juli vakantie zou hebben, dus die datum kwam mooi uit als ontslagdatumquote:Op zondag 10 juni 2007 17:43 schreef Webgangster het volgende:
Ontslagtermijn kan je in goed overleg met je ASM gewoon regelen bij ons.
Maar met deze periode is dat natuurlijk anders...
Daar heb ik me overheen gezetquote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN begint steeds meer en vaker frustraties te krijgen tijdens het werk.
Wat snap je dan nietquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef Cahir het volgende:
omg, gisteren voor het eerst gewerkt.. nou ik snap de balle dervan.
moet morgen weer werken.. zie wel hoe het gaat lopen
AFG, maar ik hoefde niet alles te doen.. allleen kant en klaar maaltijden en salades.. waarom? zou me god niet weten.quote:
Bestellen komt later, en de rest is meer met fifo enzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
AFG, maar ik hoefde niet alles te doen.. allleen kant en klaar maaltijden en salades.. waarom? zou me god niet weten.
Zit nog wel in 8 weken proeftijd. Maar omdat ze veel tekort hadden worden mensen nu in een snel tempo aangenomen... en word het vaak bagger uitgelegd. Ik weet niet eens of ik me moet aanmelden en afmelden. En of ik gewoon mag weglopen als ik bv. om 8 uur moet stoppen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bestellen komt later, en de rest is meer met fifo enzo.
Ze kijken eerst naar je snelheid denk ik. Ieder heeft zijn eigen vaste dingen... Zal wel daar mee te maken hebben
Als ik zaterdag moet werken loop ik niet eens meer naar me leidinggevende, ik weet gewoon wat me te doen staat. Meestal alleen even van, heey ik ben er en dan ga ik wat doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, het is overal anders zie ik al. Bij ons meld je je wel aan en vraagt wat er gedaan moet worden, en in case of vragen van mensen wat er speelt. Is er geen witlof binnen gekomen? Dan hoef ik niet de hele dag heen en weer te hobbelen naar de koeling e.d.
Maar wij zijn dan ook een vrij goed geregelde winkel heb ik het idee. Veelal vaste tijden, vaste mensen, goede begeleiding, relatief vrij veel mensen die weten waarover ze praten.
Ja, ik tegenwoordig ook, ook op kassa. Als ik wil zitten (NIET VAAK!!!) dan zeg ik "Blabla is vrij, zal ik neem dr wel over"quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Als ik zaterdag moet werken loop ik niet eens meer naar me leidinggevende, ik weet gewoon wat me te doen staat. Meestal alleen even van, heey ik ben er en dan ga ik wat doen.
* ReMcOrE ook, maar houd heel goed in gedachten dat hij 1 september weg isquote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN begint steeds meer en vaker frustraties te krijgen tijdens het werk.
Lukte me eerst ook.quote:
Mag je mij een hand geven, ik moet a.s. april al weg of ze moeten me een OT geven.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef morgane het volgende:
Jeuj, ik kan waarschijnlijk nog zo'n 2,5 jaar blijven werken bij AHdaarna is m'n contract afgelopen, er worden niet meer zo makkelijk OT's verstrekt tegenwoordig
Ik zou alleen geen idee hebben wat voor werk ik zou willen gaan doen als ik weg moet bij AH, ik heb het zo naar mn zin hier dat ik eigenlijk nergens anders zou willen werken.
Als je er rond die tijd nog zo over denkt, geef dan aan dat je verder wilt. Misschien willen ze wel dat je doorgroeit bij AHquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef morgane het volgende:
Jeuj, ik kan waarschijnlijk nog zo'n 2,5 jaar blijven werken bij AHdaarna is m'n contract afgelopen, er worden niet meer zo makkelijk OT's verstrekt tegenwoordig
Ik zou alleen geen idee hebben wat voor werk ik zou willen gaan doen als ik weg moet bij AH, ik heb het zo naar mn zin hier dat ik eigenlijk nergens anders zou willen werken.
er kan in 2,5 jaar een hoop veranderen hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef morgane het volgende:
Dus je werkt er 2 keer 2.5 jaarquote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef morgane het volgende:
Haha, dat vraagt iedereen zich altijd af! Ik werd een half jaartje voor mn contract afgelopen was ziek en heb toen nog een half jaartje af en toe gewerkt. Daarna hebben ze m'n contract dus niet omgezet. Een jaartje later was ik weer beter en heb ik weer gesolliciteerd. Ze hebben me toen zonder sollicitatiegesprek meteen weer aangenomen en ik kreeg meteen een jaarcontractdus zodoende.
Jepquote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef morgane het volgende:
Even denken hoor...hoe vaak kan je contract ook alweer maximaal verlengd worden? Deze keer kan ik er dan toch sowieso 3 jaar werken, als ik een jaarcontract heb gekregen?
AH houdt de CAO-lonen aan:quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Dozis het volgende:
Ik ben van plan om bij AH te gaan werken als vakkenvuller maar hoeveel verdien je daar en wat zijn de bonussen. Ik ben overigens 15 jaar en wordt volgend jaar januari 16. Bij de c1000 verdiende ik 2.74
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef blrrrt het volgende:
Ik hoop dat je er niet alleen gaat werken voor het geld maar dat de winkel je ook aanspreekt.
daar hebben we er bij ons ook een paar danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef morgane het volgende:
Ik bedoel meer de mensen aan wie je ook kan zien dat ze 't niet leuk vinden...onverschillig doen naar klanten enzo. Dat vind ik gewoon jammer!
ja ik krijg nu eerst een half jaar contract en later zien we wel verder.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef morgane het volgende:
cool!sowieso leuk filiaaltje! Ik kom er ook wel eens als ik op het station moet zijn. Kom je er vast werken dan?
Ik ben 23 en ik doe het voor het geld. Ik ben vulploegleider, heb regelmatig met m'n chef en bedrijfsleider gesprekken over hoe het beter kan, ik kom negen van de tien keer als ik gebeld wordt, ga standaard als laatste naar huis en baal er van als de winkel dan nog niet af is, maar ik doe het toch echt voor die tien euro per uur hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Renesite het volgende:
Ik haaaat 16 jaren die het voor het geld doen.
Ja, maar ánders hequote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben 23 en ik doe het voor het geld. Ik ben vulploegleider, heb regelmatig met m'n chef en bedrijfsleider gesprekken over hoe het beter kan, ik kom negen van de tien keer als ik gebeld wordt, ga standaard als laatste naar huis en baal er van als de winkel dan nog niet af is, maar ik doe het toch echt voor die tien euro per uur hoor..
jullie waren niet de enige die daar last van hadden, wat ik zo zag toen ik door de stad liepquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef SilverBullet het volgende:
Dat was dweilen vanochtend hier (enschede)!
* ReMcOrE heeft even gestemdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal weer stemmen op AH in de Gouden Loekie verkiezing!
www.goudenloekie.nl
Hier bij AH is het ook al een week dweilenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef SilverBullet het volgende:
Dat was dweilen vanochtend hier (enschede)!
Hier kon t riool t niet aan, en is alles omhoog gekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Hier bij AH is het ook al een week dweilenéén van de koelvintrines van vlees lekt geloof ik, nu ligt er al de hele week een lange rij gele schoonmaakdoekjes voor
er was laatst toen het heel hard regende ook weer een lekkage geweest geloof ik. Er stond een hele groep mensen te wachten binnen tot het droog zou worden en in het midden van die groep stond dus helemaal niemand. Ik vroeg me dus al een tijdje af waarom, maar bij nader inzicht bleek daar dus een verzameling emmers te staan
Bij ons was 't riool ook al verstopt ja! Alle personeelswc's waren afgeslotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Hier kon t riool t niet aan, en is alles omhoog gekomen.![]()
Oefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben pas geleden gehad dat op zondag de koeling is uitgevallen en dus alles wat gekoeld was weg gegooid moest worden.
Foto:
[afbeelding]
Er ging dus voor een godsvermogen weg, lang leve de verzekering
Hopelijk overkomt mij filiaal zoiets ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben pas geleden gehad dat op zondag de koeling is uitgevallen en dus alles wat gekoeld was weg gegooid moest worden.
Foto:
[afbeelding]
Er ging dus voor een godsvermogen weg, lang leve de verzekering
Hier kwam t voornamelijk door de gigantische hoeveelheid neerslag die gevallen was zondag avond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij ons was 't riool ook al verstopt ja! Alle personeelswc's waren afgesloten![]()
dat ligt geheel aan de winkel zelf denk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Dozis het volgende:
OK
Wat is beter werken bij de C1000 als vakkenvuller of werken bij de AH als vakkenvuller. Graag antwoord en als je ervaring hebt kan je dan ff zeggen. Ik twijfel tussen C1000 Strijenstraat en AH Zuidplein.
Bahahahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef SilverBullet het volgende:
Morgen eindelijk kassa opleiding, wacht al sinds december
Tja, gelukkig alleen maar om bij te kunnen draaien.quote:
Als je van de winkel denkt te kunnen gaan houden; kom bij AH werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Dozis het volgende:
OK
Wat is beter werken bij de C1000 als vakkenvuller of werken bij de AH als vakkenvuller. Graag antwoord en als je ervaring hebt kan je dan ff zeggen. Ik twijfel tussen C1000 Strijenstraat en AH Zuidplein.
Dat is spannendquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef kmaestro het volgende:
Het was een bende bij de counter (die zit gelijk links bij de ingang). Bij de counter zit de deur naar het telkantoor.
het meisje van je dromen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, de tofste kassapersoon gaat weg!!!! Hele AH is nu stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |