AH houdt de CAO-lonen aan:quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Dozis het volgende:
Ik ben van plan om bij AH te gaan werken als vakkenvuller maar hoeveel verdien je daar en wat zijn de bonussen. Ik ben overigens 15 jaar en wordt volgend jaar januari 16. Bij de c1000 verdiende ik 2.74
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef blrrrt het volgende:
Ik hoop dat je er niet alleen gaat werken voor het geld maar dat de winkel je ook aanspreekt.
daar hebben we er bij ons ook een paar danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef morgane het volgende:
Ik bedoel meer de mensen aan wie je ook kan zien dat ze 't niet leuk vinden...onverschillig doen naar klanten enzo. Dat vind ik gewoon jammer!
ja ik krijg nu eerst een half jaar contract en later zien we wel verder.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef morgane het volgende:
cool!sowieso leuk filiaaltje! Ik kom er ook wel eens als ik op het station moet zijn. Kom je er vast werken dan?
Ik ben 23 en ik doe het voor het geld. Ik ben vulploegleider, heb regelmatig met m'n chef en bedrijfsleider gesprekken over hoe het beter kan, ik kom negen van de tien keer als ik gebeld wordt, ga standaard als laatste naar huis en baal er van als de winkel dan nog niet af is, maar ik doe het toch echt voor die tien euro per uur hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Renesite het volgende:
Ik haaaat 16 jaren die het voor het geld doen.
Ja, maar ánders hequote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben 23 en ik doe het voor het geld. Ik ben vulploegleider, heb regelmatig met m'n chef en bedrijfsleider gesprekken over hoe het beter kan, ik kom negen van de tien keer als ik gebeld wordt, ga standaard als laatste naar huis en baal er van als de winkel dan nog niet af is, maar ik doe het toch echt voor die tien euro per uur hoor..
jullie waren niet de enige die daar last van hadden, wat ik zo zag toen ik door de stad liepquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef SilverBullet het volgende:
Dat was dweilen vanochtend hier (enschede)!
* ReMcOrE heeft even gestemdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal weer stemmen op AH in de Gouden Loekie verkiezing!
www.goudenloekie.nl
Hier bij AH is het ook al een week dweilenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef SilverBullet het volgende:
Dat was dweilen vanochtend hier (enschede)!
Hier kon t riool t niet aan, en is alles omhoog gekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Hier bij AH is het ook al een week dweilenéén van de koelvintrines van vlees lekt geloof ik, nu ligt er al de hele week een lange rij gele schoonmaakdoekjes voor
er was laatst toen het heel hard regende ook weer een lekkage geweest geloof ik. Er stond een hele groep mensen te wachten binnen tot het droog zou worden en in het midden van die groep stond dus helemaal niemand. Ik vroeg me dus al een tijdje af waarom, maar bij nader inzicht bleek daar dus een verzameling emmers te staan
Bij ons was 't riool ook al verstopt ja! Alle personeelswc's waren afgeslotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Hier kon t riool t niet aan, en is alles omhoog gekomen.![]()
Oefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben pas geleden gehad dat op zondag de koeling is uitgevallen en dus alles wat gekoeld was weg gegooid moest worden.
Foto:
[afbeelding]
Er ging dus voor een godsvermogen weg, lang leve de verzekering
Hopelijk overkomt mij filiaal zoiets ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben pas geleden gehad dat op zondag de koeling is uitgevallen en dus alles wat gekoeld was weg gegooid moest worden.
Foto:
[afbeelding]
Er ging dus voor een godsvermogen weg, lang leve de verzekering
Hier kwam t voornamelijk door de gigantische hoeveelheid neerslag die gevallen was zondag avond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Bij ons was 't riool ook al verstopt ja! Alle personeelswc's waren afgesloten![]()
dat ligt geheel aan de winkel zelf denk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Dozis het volgende:
OK
Wat is beter werken bij de C1000 als vakkenvuller of werken bij de AH als vakkenvuller. Graag antwoord en als je ervaring hebt kan je dan ff zeggen. Ik twijfel tussen C1000 Strijenstraat en AH Zuidplein.
Bahahahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef SilverBullet het volgende:
Morgen eindelijk kassa opleiding, wacht al sinds december
Tja, gelukkig alleen maar om bij te kunnen draaien.quote:
Als je van de winkel denkt te kunnen gaan houden; kom bij AH werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Dozis het volgende:
OK
Wat is beter werken bij de C1000 als vakkenvuller of werken bij de AH als vakkenvuller. Graag antwoord en als je ervaring hebt kan je dan ff zeggen. Ik twijfel tussen C1000 Strijenstraat en AH Zuidplein.
Dat is spannendquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef kmaestro het volgende:
Het was een bende bij de counter (die zit gelijk links bij de ingang). Bij de counter zit de deur naar het telkantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |