wij 2 keer in de week tot 2100quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom zijn jullie filialen nou tot 21.00 of 22.00 open, en die van mij maar tot 20.00
ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Renesite het volgende:
Maar zaterdag tot 19:00...
Uit welke eeuw stam je dan.
Wij zijn al jaren 6 dagen per week tot 22.00 uur open.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom zijn jullie filialen nou tot 21.00 of 22.00 open, en die van mij maar tot 20.00
Dat is niet waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij zijn al jaren 6 dagen per week tot 22.00 uur open.
Sinds kort zijn alle AH's in heel Haaglanden open tot 22.00 uur.
ja en wij elke dag om 10 uur dichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef crx-boy het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1376
wel leuk dat er staat dat wij al om 07.00 open gaan!![]()
Kleine Therees is logisch, aangezien er vlakbij een grotere zit. Dan is het niet rendabel om er 2 vlak bij elkaar open te houden in die buurt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat is niet waar
De kleine Therees is maar tot 20 uur open en de Turfmarkt van 7 tot 21. Tot voor kort was de Weissenbruchstraat ook maar tot 21 uur geopend terwijl de rest van Den Haag de mogelijkheid al had tot 22 uur geopend te zijn. Da's best lullig als je inderdaad denkt dat heel Den Haag tot 22.00 uur open is en ze blijken dicht te zijn als je ff langsloopt.
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:45 schreef Renesite het volgende:
Jullie verbouwen ofzo?
Het ziet er daar niet groot uit... zeg maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?
Maar jij bent dan ook een newbie natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef NJ het volgende:
Geen flauw idee.
jippiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef Rudy-F1 het volgende:
We gaan hamsteren !!!![]()
![]()
(zonder bulkacties
![]()
![]()
)
Tuurlijk, ff contact opnemen bij je AH met diegene die daarover gaat..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef CoLoGnE het volgende:
Weet een van mijn mede AH-Fokkers misschien of het mogelijk is om mijn vakantieuren te laten uitbetalen zonder dat ik daadwerkelijk vakantie opneem?
Onze bezetting is groot in de bouwvak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
werd gisteren gebeld of ik vandaag toch maar om 15.00 kon beginnen i.p.v. 17.30en kreeg ook ff te horen dat ik in de vakantie weken van 40 uur had
![]()
vanwege de zeer geringe bezetting op de kassa, is tijdens de bouwvak
Kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een newbie natuurlijk.
Hoe bevalt het trouwens nu jullie een tijdje AH zijn?
Ontslaan zeg ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef NJ het volgende:
waarvan er een aantal ook rondlopen met de instelling dat het ze geen ene fuck boeit hoe lang iets duurt, omdat ze toch om negen uur naar huis gaan.
ik heb vandaag gehoord dat ik waarschijnlijk alle 3 de weken van de bouwvak 40 uur ga maken, en dan keer ¤ 7,46 per uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze bezetting is groot in de bouwvak.
!
Daar werk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is niet mijn filiaal hoor. Zoals je op de foto's kan lezen is het Oegstgeest. En een beetje AH'er is wel op de hoogte van wat daar gaat gebeuren toch?
Verbouwing naar een AH doorbraakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die tip van die sluier eens omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |