Er staan toch nog 2 Hamsterweken in de planning?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef chatgek het volgende:
Ik geloof dat binnen 4-6 weken alle leveringsproblemen opgelost moeten zijn toch?![]()
Gaan jullie gezellig naar Disneyland ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er staan toch nog 2 Hamsterweken in de planning?
Over dik anderhalf uur vertrekt de bus bij AH richting Disneyland Parijs!
Jaaaa!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar Disneyland ?![]()
Gezelligquote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jaaaa!!
2 bussen vol!![]()
Straks om 02.00 uur vertrekken en de volgende nacht om 03.00 uur weer terug.
Heb medelijden met de medewerkers die maandagochtend vroeg moeten beginnen.
Dat ie zijn hoofd omhoog doet en opeens zijn kop stoot aan een plank met activia rotzooi?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als een collega van de zuivel afdeling die 160cm is en een melk roll-in wil bijvullen na sluitings tijd wil weten hoe laat het is?
Nou vertel..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als een collega van de zuivel afdeling die 160cm is en een melk roll-in wil bijvullen na sluitings tijd wil weten hoe laat het is?
GEEN GROLSCH!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef Webgangster het volgende:
De bulk acties gaan niet door vanwege de problemen
Dus GEEN grolsh en Page in de aanbieding
True. Maar het maakt die dingen nou net even makkelijkerquote:
Wij een heineken. Als het in de bonus is komen de lokalen kroegbazen mt hun busjes of bmw's en gooien die dan voor ¤500,- vol. Wij draaien in zo'n week bijna 10% meer omzetquote:
wij een dommelsch filiaal!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef Stammies het volgende:
[..]
Wij een heineken. Als het in de bonus is komen de lokalen kroegbazen mt hun busjes of bmw's en gooien die dan voor ¤500,- vol. Wij draaien in zo'n week bijna 10% meer omzetHelaas is het alleen omzet, want de marge's zijn dan nog miniem.
Ik wil hem er uit trappen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Renesite het volgende:
WTF?
Wat een mongoolIk dacht dat ik dom was door te gaan rollen op een container (rijden en er op springen)
Niets gebeurd, maar een roll-in is het meest instabiele onderdeel van de hele winkel![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar het maakt die dingen nou net even makkelijker![]()
Oh... blikjes euroshopperquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Robbadefrissa het volgende:
euroshopper filiaal
haha en naast dat heikenen en amstel
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
HOE LANG WERKT RENÉ VOLGENS ZIJN HUIDIGE CONTRACT NOG IN VHZ?
Nou Piet...
René werkt op dit moment nog 388 dagen in de appie heijn. Daarna is zijn contract afgelopen.
Hachee! Nog 6 maanden en 23 dagen!
Verkeerd omquote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoor![]()
Lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd. Ik zit er de rest van m'n studie wel uit hoor.
haha volgens mij word dat overal in no time verkochtquote:
haha er kwam eerst altijd een verslaafd klein vrouwtje dat niet goed kon praten en die mompelde steeds me geld is oppppppppquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
Zulke ranzige viswijfen of verlepte zwervers.
en dan gaan ze met 24 stuks tegelijk wegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
Zulke ranzige viswijfen of verlepte zwervers.
een blik euroshopper bier jattenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef SilverBullet het volgende:
Die verkopen wij niet meer omdat ze te veel gejat werden. Nu worden de AH-blikken gejat.
Joh. Daar spaar je toch wel zeker drie cent mee uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een joker op een blik ES bier/kattevoer plakken![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben een vrouw die komt elke week 3 of 4 traytjes ES cola light halen. Dat zie je dan ook aan haar tanden...
RudyF1 weet ws wel over wie ik het hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |