quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar het maakt die dingen nou net even makkelijker![]()
Oh... blikjes euroshopperquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Robbadefrissa het volgende:
euroshopper filiaal
haha en naast dat heikenen en amstel
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
HOE LANG WERKT RENÉ VOLGENS ZIJN HUIDIGE CONTRACT NOG IN VHZ?
Nou Piet...
René werkt op dit moment nog 388 dagen in de appie heijn. Daarna is zijn contract afgelopen.
Hachee! Nog 6 maanden en 23 dagen!
Verkeerd omquote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ehm.... nog 388 dagen is nog een ruim jaar hoor![]()
Lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd. Ik zit er de rest van m'n studie wel uit hoor.
haha volgens mij word dat overal in no time verkochtquote:
haha er kwam eerst altijd een verslaafd klein vrouwtje dat niet goed kon praten en die mompelde steeds me geld is oppppppppquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
Zulke ranzige viswijfen of verlepte zwervers.
en dan gaan ze met 24 stuks tegelijk wegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Je weet PRECIES wie er altijd naar je toe komen om te melden dat 'MENEER!!! BLIKJES EUROTJOPPER!!! MENEER!!!!! HEEFT U NOG BLIKJES EUROTJOPPER!!!!!!!!"
een blik euroshopper bier jattenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef SilverBullet het volgende:
Die verkopen wij niet meer omdat ze te veel gejat werden. Nu worden de AH-blikken gejat.
Joh. Daar spaar je toch wel zeker drie cent mee uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een joker op een blik ES bier/kattevoer plakken![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben een vrouw die komt elke week 3 of 4 traytjes ES cola light halen. Dat zie je dan ook aan haar tanden...
RudyF1 weet ws wel over wie ik het hebquote:
Nee, maar de OP van dit topic wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:57 schreef Brammie1 het volgende:
heeft de site van AH nou nog een ftp stukje ofzo waar je al de oude commercials kan downloaden?
Dat is zooooo herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
Best strak plan hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
Wat doe je als je een vrij makkelijk vers vm hebt en een tekort aan allround mensen?
.
.
.
.
.
.
Juist, je besluit gewoon om iedereen voortaan op een afdeling in te plannen waar ie nooit staat, beginnend vanaf vanavond. Zonder uitleg, gewoon vullen.
Op mij dan, want op AGF moet natuurlijk wel ervaring..
Vooral als ik om 9 uur de boterrestanten doequote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dat is zooooo herkenbaar.![]()
Ik had er zaterdag ook 1 die om 9 uur 's ochtends de Euroshopper bier MOEST hebben.
Helaas, die was op.![]()
Ik inmiddels niet meer, ben gezakt voor mijn praktijk examen van auto rijden en dat zijn dure geintjes...quote:
doe ik in de zomer ook altijd, spul in de koelcel/diepvries om tijdens de pauze te nuttigequote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
Die cola is in de zomer wel ludiek! Voor het werk 2 blikjes in de fridge, en na het werk achter elkaar opdrinken. HEERLIJK!!! Dan heb je net zo'n japanse cartoon zucht *puf*!
dus jij zet 's ochtends spul in de koelkast in de kantine, om dat met de lunch koud te kunnen drinken??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef chatgek het volgende:
Wij hebben gewoon een koelkast in de kantine hoor![]()
daar zet ik af en toe wat in, bij ons staat er vooral bier, water en sportdrank in (quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:33 schreef chatgek het volgende:
KanMaar we hebben ook een koeling met blikjes en flesjes in de winkel zelf
![]()
dat wordt een dikke vakantie boekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb de afgelopen periode 14 uur gewerkt, dat wordt een flinke salarisstrook...![]()
Al die nieuwe randjosties op kassa moeten hun uren. Al die huidige mensen op Zuivel kunnen alléén zuivel, en willen hun uren. René valt tussen het wal en schip.quote:
"JAAAAA We komen 3 weken 20 mensen te kortquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef o-fiel het volgende:
Leeeukkk, vakantiewerkers die je winkel nog erger in de war schoppen dan de 'normale' korte parttimers.
Hehehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
HACCP-controle gehad= 91%!!!!
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Wat is dat ook alweer ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
doen jullie goed dan!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Morgen word het daadwerkelijk waarheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef NJ het volgende:
Jippie! Overuurtjes uitbetaald én m'n salaris goed gezet!
Ik ben weer blij met de Appie..
Hehe, wij 82 uit de 100 punten geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Stammies het volgende:
Hoogste van Utrecht!!!!
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
Wij ook zo ongeveerquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hehe, wij 82 uit de 100 punten geloof ik![]()
Ach, Said komt nog maar heel weinig bij ons. We hebben de zaken gewoon goed voor elkaar. We hebben de laatste dagen wel extra goed schoongemaakt als afscheidscadeautje voor de SM.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
doen jullie goed dan!!!!!!![]()
heeft de OM zijn gewenste doel denk ik?![]()
Hmmmm... Die naam ben ik dan wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ach, Said komt nog maar heel weinig bij ons. We hebben de zaken gewoon goed voor elkaar. We hebben de laatste dagen wel extra goed schoongemaakt als afscheidscadeautje voor de SM.
Heb gehoord dat we een nieuwe echte supermarktmanager uit Groningenkrijgen. Naam etcetera weet ik niet, hij gaat eerst nog op vakantie en komt dan richting Utrecht verhuizen.
iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef o-fiel het volgende:
Laten we eerst die bevoorradingsproblematiek maar eens doorkomen.![]()
Toch nog...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb de afgelopen periode 14 uur gewerkt, dat wordt een flinke salarisstrook...![]()
ik heb net ff gekeken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Toch nog...
06-06-2007 KONINKLIJKE AHOLD NV SALARIS 99,89
![]()
Hehehequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ben aangenomen bij AH To Go in NijmegenWinterswijk
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ben aangenomen bij AH To Go in NijmegenWinterswijk
Van NL ? jaja....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
Op
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1538 na waren wij de beste AH met bloemen verkoop bij shopping with the stars. (Van NL geloof ik)
En 10e met brood![]()
ik ben op dit moment nog trotse werknemer van:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8673
mijn AH, althans waar ik werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |