Bij ons klopte de aanduiding van winkelweb, precies op tijd, wel gek was dat ze zeiden dat ze een bericht zouden sturen als de vrachtwagen vertrokken was, maar geen bericht gehad.. beetje raar.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
Gister bericht dat de middag levering van vers een uur tot ander half te laat zou zijn. Nou dan ga je daar dus lekker je planing op aanpassen, mensen op tijd eten enzo.
Staat ie er al na een half uur.
Mja, okay, da's waarquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef o-fiel het volgende:
Had ik al gezegd dat het constant 5 was en er ook momenten waren dat er 8 open waren?
En je moet het natuurlijk in perspectief zien, wij zijn een relatief drukke, maar niet zo grote winkel.
ff serieus..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Tellorian het volgende:
ik wil nooit meer werken op een feestdag, als enige open in de buurt (Wij zijn maar 2 dagen per jaar dicht) Een AH to go is niet echt gemaakt voor mensen die praktisch hun dagelijkse boodschappen komen doen, komen ze met drie mandjes aan de kassa...
Gekkenhuis
Jullie zullen wel een mooie omzet gedraaid hebben dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:13 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Serieus! En met onze prijzen, mijn god... Geld over denk ik zo!
whahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Tellorian het volgende:
ik wil nooit meer werken op een feestdag, als enige open in de buurt (Wij zijn maar 2 dagen per jaar dicht) Een AH to go is niet echt gemaakt voor mensen die praktisch hun dagelijkse boodschappen komen doen, komen ze met drie mandjes aan de kassa...
Gekkenhuis
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Kennen we dees al ? http://www.dumpert.nl/mediabase/16192/65b64955/index.html
Ach, die zal wel jarig zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Kennen we dees al ? http://www.dumpert.nl/mediabase/16192/65b64955/index.html
De nieuwe promotie schijnt een vooruitgang te zijn. Ik vind het vooralsnog even wennen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe promotie?
Ik schijn trouwens een verbinding naar WinkelWeb te hebben vanaf thuis.
Ik geloof dat het via een MPLS gaat... of in ieder geval via een VPN lijkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef Webgangster het volgende:
Winkelweb loopt gewoon via een internet verbinding volgens mij dus kan je als je de urkl weet er ook vanaf thuis op. Ben overigens benieuwd naar de url
Volgens mij is dit filmpje nog uit Katwijk ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach, die zal wel jarig zijn geweest.
Vanavond de nieuwe AH in Katwijk ff volknallen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe promotie?
i.p.v de moeilijke termen te gebruiken...........winkelweb loopt via intranet(een soort internet maar dan tussen hoofdkantoor en filialen)!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
VPN medunkt.
Gisteren 12.30 tot 14 bijspringen (was er toch alquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag van 13.00 tot 21.00, zaterdag van 10.00 tot 18.00, dus mooi weer 14,5 uur deze week![]()
Voor jij gaat lopen blaten... een intranet realiseer je door middel van een netwerk. Een VPN is een manier om een virtueel "netwerk" te crëeren via het internet. Jij komt echt niet zomaar in de servers van AH, al is dat wel de natte droom van veel scipt kiddies.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef crx-boy het volgende:
[..]
i.p.v de moeilijke termen te gebruiken...........winkelweb loopt via intranet(een soort internet maar dan tussen hoofdkantoor en filialen)!
je kan hier geen toegang op krijgen via je huis pc!
kan natuurlijk wel maar zal je eerst in de server van AH moeten komen!(mss dat iemand het eens wil proberen![]()
![]()
)
Makkelijk is relatiefquote:
blaten is ook zo'n relatief begrip!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef chatgek het volgende:
[..]
Makkelijk is relatiefAfhankelijk van de hoeveelheid verkeer en dus de hoeveelheid zwakke pakketjes. Het duurt al gauw een paar uur hoor
Vooral omdat met terminals nou niet super veel dataverkeer wordt gegenereerd.
Als er nou een torrent draaide op die terminals... dan is het wat anders![]()
betwijfel ik......ik weet nog wel een paar sm's die net weten hoe een pc aan gaat,maar wel graag winkelweb of lotus webmail op hun pc willen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef chatgek het volgende:
Mensen die niet weten wat een VPN is zijn er over het algemeen niet echt in geintresserdHet zal ze dan ook een worst zijn of Winkelweb vanaf je PC thuis te bereiken is
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef kmaestro het volgende:
Gister die talentendag.... Christus in de hemel, alles wat daar rondloopt heeft potentie om teamleider te worden.... 80% daar was sociaal al zwakzinnig volgens mij, laat staan dat ze een team gaan leiden![]()
dat gebruiken ze bij ons op school als mail, dus ik zit er wel aan vastquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef SHERMAN het volgende:
Lotus wil je niet gebruiken als het niet hoeft is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |