Uhm ja... Ik heb een 2.82 firmware en die kun je alleen maar downgraden met een unpatched GTA LCS versiequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als of je daar gta voor nodig hebt![]()
maar goed, ik ga er verder niet op in, en laten we dat zo houden.
Is het niet toevallig de 2.60?? De 2.61 update bestaat namelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
hey,ik heb 2.61 een firmware die blijkbaar niemand heeft. Hoe kan ik nu het makkelijkst downgraden zodat ik ook snes games kan spelen?
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Slicky het volgende:
Heb je niet nodig man, ga ff naar een van die sites die ik zei!
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.
Wel waar! Heb vanmiddag een PSP gekocht. Was net binnen bij de Intertoys.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Slicky het volgende:
[..]
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....
Wifi aan/uit knopjequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
tvp
Waar is dat schuifknopje, aan de zijkant bij je analoog stick, eigenlijk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |