En nu zitten we wel in #53quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Luie donder
Het verbaast met trouwens enigzins dat we nog steeds in #52 zitten
Ik dacht dat Kuukske daar altijd mee ontbeetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
Tof!
Ik ontbijt vandaag met worstenbroodjes.
Jullie zijn gewoon erg jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
En dan zeg je dat wíj erg zijn.
Waren de mooie schoenen op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb nieuwe schoenen gekocht vandaag.
[afbeelding]
Onitsuka Tiger pwnage!quote:
Hm,m, nee, dan mag het!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind ze mooi. En ze zitten lekker. En ze kunnen onder een zwarte broek en ze waren goedkoop.
Dus.
Adio to the max..
Welneenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef Asics het volgende:
Adio Gangster Shizzle - jeweets.
Asics zijn echt slecht, ze produceren niet in mijn maat. En dat voor een sportschoenmerk dat zich voor een deel op volleyballers richtquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Asics zijn echt slecht, ze produceren niet eens in mijn maat. En dat voor een sportschoenmerk dat zich voor een deel op volleyballers richt![]()
Idd, neem jij je cam mee FM?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Morgen stampen op het Chasséveld!
wie weet ... hoe laat gaan jullie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Is er morgen nog een ChasseDanceTourBredaMeet?
Nah. Ik ben meer voor een gewone Breda Meet. Zonder Dancetourquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Is er morgen nog een ChasseDanceTourBredaMeet?
En zonder heideroosjes, dat je ook hoi kunt zeggen zonder direct keelpijn te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik ben meer voor een gewone Breda Meet. Zonder Dancetour.
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
wie weet ... hoe laat gaan jullie?
Precies. Zodat je elkaar fatsoenlijk kunt verstaan en begrijpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
En zonder heideroosjes, dat je ook hoi kunt zeggen zonder direct keelpijn te krijgen.
Albersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijken
Viel allemaal wel mee begreep ik van mijn collega`s.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
[afbeelding]
andere kant vd wagen zag er veel beroerder uit ....
Werk bij brandweer Breda op de post Prinsenbeek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Ah, jij werkt bij één van de hulpverlenende instanties?
Gaan jullie echt van 2 naar 1 tas?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Werk bij brandweer Breda op de post Prinsenbeek.
Tja regionaliseringquote:
Jullie krijgen net zoiets als Teteringen nu heeft?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja regionalisering![]()
Veel posten hebben dit al doorstaan maar wij zijn over een paar jaar aan de beurt. 2e TAS wordt niet meer vervangen maar de nieuwe is ook al weer in de orderpijpleiding.![]()
Dat zou zomaar kunnen. Handig, zoietsquote:Jij hebt ergens berichtjes gelezen van ene Danny? Die post dat overal maar niemand weet wie hij is.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jullie krijgen net zoiets als Teteringen nu heeft?
Zolang je de SB van Breda maar laat staan.......ohquote:
Gehoord van de SB? drama verhaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang je de SB van Breda maar laat staan.......oh
Maar inderdaad mooi ding, dat speeltje van Teteringen.
Ik ga helemaal niet ik ben pas dinsdag weer in Breda.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijken
doet zijn bestquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk dat ik 2x ga
Asics gaat ook foto's maken gok ik zo.
dat dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:18 schreef timmeeeh het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga naar de Dancetour. En als ik ga, is het pas eind vd middag ergens. Maarja, het is geen lekker weer enzo.
Mietjequote:Op zondag 27 mei 2007 09:18 schreef timmeeeh het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga naar de Dancetour. En als ik ga, is het pas eind vd middag ergens. Maarja, het is geen lekker weer enzo.
Een half programma, maar een heel mét alle tijden kan ik niet vinden?quote:Het dancefestijn begint met een optreden van Bart Claessen (Barthezz), bekend van zijn hits "On the move" en "Playmo", die het publiek vermaakt van 13.00 tot 14.30. Vervolgens is het de beurt aan de winnaar van de DJ contest om zijn of haar kunsten te vertonen aan het publiek. De bekendste Engelse DJ ‘Judge Jules’ wordt speciaal voor Dancetour Breda ingevlogen. Hij zorgt ervoor dat het publiek in Breda vanaf 15.00 uur helemaal los kan gaan. Na Breda heeft hij op dezelfde dag nog twee optredens in Engeland. Internationale top DJ Marco V neemt de draaitafels daarna van Judge Jules over om zijn V-sound ten gehore te brengen. Marco V scoorde vorig jaar een dikke hit in de UK met zijn single "False light" afkomstig van het succesvolle "200V" Album. Benjamin Bates, onder andere bekend van feesten als Sensation, Mysteryland en Innercity, vermaakt het publiek vanaf 18.30 uur. En niemand minder dan Ferry Corsten, de nummer zes DJ van de wereld, sluit Dancetour Breda af. Ferry Corsten was op 31 maart jl. nog hoofdact van Sensation White Belgium in Antwerpen.
Ja, dit jaar gelukkig een anderequote:Op zondag 27 mei 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
Tussendoor stond toch altijd zoeen gare MC te brullen?
Heinekenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef Superheld het volgende:
MC: Villain
13:00 - 14:30: Bart Claessen
15:00 - 16:30: Judge Jules
16:30 - 18:30: Marco V
18:30 - 20:00: Benjamin Bates
20:00 - 22:00: Ferry Corsten
Volgens buienradar komende uren geen regen, er is bier dus moet wel lukken.
Ach, ik drink tegenwoordig ook bavaria, na een paar x merk je het niet meer.quote:
Heineken en Jupilerquote:Op zondag 27 mei 2007 12:01 schreef Asics het volgende:
Da's waar, de eerste is een klap in je gezicht - zeker als je thuis al een juupke op hebt - daarna wordt het steeds minder dramatisch.
Dat kan niet volgens buienradar.nl, en die heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef veldmuis het volgende:
Het ziet eruit alsof het dadelijk keihard gaat regenen
wat schenken ze in de Mezz ei'k? Ik vind het bier daar ook nooit te zuipen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Ritchie het volgende:
alles in combinatie met heineken is dodelijk.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:49 schreef fransbreda het volgende:
ik ga eind van de middag ook even kijken mits het een beetje fatsoendelijk weer blijft.
bij Bonkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb nieuwe schoenen gekocht vandaag.
[afbeelding]
grappig - ik was gisteren op een feestje en een maatje van me had ze ookquote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef JDude het volgende:
Ik zal Kuuk even vragen om het iconenplaatjedingetje te updaten.
Die schoenen komen van Bonk, inderdaad.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Asics het volgende:
[..]
grappig - ik was gisteren op een feestje en een maatje van me had ze ook
Ze maken amper skateschoenen voor meisjesquote:
Hopelijk is het vanavond wel tofquote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Zonde! Ben een uur of 2 geleden al even geweest en toen was er nog bar weinig te doen.
We zagen je net fietsen Fieldmouse! Daarzo op de hoek van de Boeimeersingel en Michiel de Ruyterstraatquote:Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik doe m'n best, timmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Was net al drukker trouwens
Jumpen doen alleen kansloze paupersquote:Op zondag 27 mei 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Zeg, gaan mensen nou ook Jumpen op die dancetour?
En dan goftedomme geen hoi zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
We zagen je net fietsen Fieldmouse! Daarzo op de hoek van de Boeimeersingel en Michiel de Ruyterstraat.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef Ritchie het volgende:
correctie: jumpen is kansloos.
wat?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]En daarom doen alleen kansloze paupers het
Alleen kansloze paupers jumpenquote:
... ben je een homofiel...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:47 schreef boixe het volgende:
[..]
Mee eens..
als je nou niet springt......
Lang leve de Heideroosjesquote:Op maandag 28 mei 2007 10:16 schreef RelaxedM het volgende:
er had wel iets meer pit in gemogen....
Dan had Kuuk vol op de rem moeten gaan staan en was het zoeen ongeluk geworden!quote:
Zou niet weten waar je het over hebt?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef Sev het volgende:
Jammer dat het rond half 10 werd verpest door een aantal patjakkerts..
Ik heb ook niets gezien, ja afentoe wat gedouw enzo maar stelde weinig voor. Toen ik rond 20.00 richting chasseveld liep zag ik wel veel politie en ambulances enzo...wat was dat?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je het over hebt?
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet toevallig iemand of er wat te doen is in het centrum?
Niente. Noppes. Nada.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ff naar de Ikea maar dat laat ik maar ffkesquote:Op maandag 28 mei 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
De woonboulevard is wel open! Er staat alleen een file tot voorbij Princenhage.
Ja, dat is. Open kastelen dag, KMA en het huis van Brecht (oudste huis van Breda) zijn geopend, en daar komt veel volk op af. Nou, niet gaan. Kansloos. Dat oudste huis ziet er van binnen uit alsof het nieuwbouw isquote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Als je mij daar dan ook ziet, schiet me dan ook lek aub.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef fransbreda het volgende:
op 2de pinkster naar een woonboulevard gaan![]()
als me dat ooit gebeurd is het tijd me af te schieten!
Ik heb jullie er niet gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:29 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Als je mij daar dan ook ziet, schiet me dan ook lek aub.
Stond jij met je BMW in de Heuvelstraat vanmiddag?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb jullie er niet gezien.
Ja, ik heb in die file gestaanvanaf het centrum en terug weliswaar, maar toch
Zwart.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef fransbreda het volgende:
welke kleur had die bmw?
Bredata heet datquote:Op maandag 28 mei 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Nieuw in de OP bij de Bredase linkjes: Bredase Statistieken!
Toffe woordspeling hm.quote:
Waarom ben je niet naar binnen gegaan dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Ritchie het volgende:
Was vandaag vrij onverwachts toch in Breda voor een boswandeling ( en wat bezoek) Blijkt toch dat Bouvigne open is, dus daar maar ff langs gelopen.
de koffie daar smaakt naar die blubber uit de grachtquote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Waarom ben je niet naar binnen gegaan dan?
omdat ook daar een rij stondquote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Waarom ben je niet naar binnen gegaan dan?
De mijne is zilver. En het is een 520i met dubbele pijpquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stond jij met je BMW in de Heuvelstraat vanmiddag?
Ah. Ok.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:15 schreef Wiebelkont het volgende:
De mijne is zilver. En het is een 520i met dubbele pijp![]()
Mja, die Renesite van jullie is nog erger dan Kuukskequote:
Treinen blijven je fascineren hè?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, die Renesite van jullie is nog erger dan Kuukske.
En als jullie laatst niet massaal een pauze () hadden ingelast was het allang gebeurd
.
Nouja. Wij zijn nu ook wel weer lang genoeg koploper.
Dat wil je écht niet weten vm.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:47 schreef veldmuis het volgende:
Treinen blijven je fascineren hè?
Dat nog net niet. Althans.. voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:53 schreef veldmuis het volgende:
Heeft-ie speelgoedtreintjes ja?
Hé niet zo he!quote:
Nee, dat bewaar ik voor na m'n midlife-crisis.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:53 schreef veldmuis het volgende:
Heeft-ie speelgoedtreintjes ja?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef JDude het volgende:
Hé niet zo he!
Die is al bijna.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef JDude het volgende:
Nee, dat bewaar ik voor na m'n midlife-crisis.
quote:
Neegij meej oe nachtmerries!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
We gaan goed heh vandaag.
Het lijkt alweer zo lang geleden...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Hee Dal. Hoe was de verjaardag van je dochtertje?
Ahw liefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:34 schreef Dalamar het volgende:
Het lijkt alweer zo lang geleden...
Top hoor, ze heft zich prima vermaakt. En ze is keitrots op d'r nieuwe fiets![]()
En ze heeft het hele weekend rondgelopen (en dedanst) met d'r Sneeuwwitje jurk. Een tevreden meid is het.
Wil jij peetoom worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Dat gaat niet lang meer duren, JD!
Hey VM! Heb je nog foto's van de Danstoer?quote:
Oké.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef veldmuis het volgende:
a. Nee, dankje, Kuukske.
30!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
Dan ben ik 30, en zo. Dan begint de klok te tikken.
Nog meer terreur. Of een kleine JD natuurlijk.quote:
En dan dat lieflijke begin van de Heideroosjesdingesshowdinges laten horen aan je kindje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog meer terreur. Of een kleine JD natuurlijk.
Ahhuhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:36 schreef veldmuis het volgende:
En dan dat lieflijke begin van de Heideroosjesdingesshowdinges laten horen aan je kindje!
En kleine JD is geen terreur danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog meer terreur. Of een kleine JD natuurlijk.
Ook.quote:
Stil houwen jij, anders laten we je oppassen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:49 schreef Frazz het volgende:
Kleine JD's en Kuukske's. The horror!
Okay.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef veldmuis het volgende:
b. Geen zin om ze door photoshop te halen, timmeeeeh!
So gay.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Frazz het volgende:
Och da kenne ik goed hoor
Mn oom vond dat ik wel een typje ervoor was toen mn neefje net geboren was!
HO! WACHT!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, die Renesite van jullie is nog erger dan Kuukske.
En als jullie laatst niet massaal een pauze () hadden ingelast was het allang gebeurd
.
Nouja. Wij zijn nu ook wel weer lang genoeg koploper.
Zo ging het op de Fontys ook. Het is ook overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Frazz het volgende:
Avans.
Prima voorlichting over de stage. Op de sollicitatie training een docent krijgen die niet op de hoogte is van de procedure van de stage en die dan maar 24u voor de deadline voor intekenen gemaild wordt (de procedure).
DevilsAndDust is inderdaad de Groningse Kuukske. En jullie hebben er meerdere, wij maar 1tje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
HO! WACHT!
DaD is erger![]()
En Sebasser de laatste tijd![]()
Wij moeten eeerst weer een meet hebben, dan loopt het wel weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:57 schreef timmeeeh het volgende:
Doe maar lekker hier posten, Groningers! Dan blijven wij lekker voor op jullie
Okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
DevilsAndDust is inderdaad de Groningse Kuukske. En jullie hebben er meerdere, wij maar 1tje.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
HO! WACHT!
DaD is erger![]()
En Sebasser de laatste tijd![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:25 schreef JeRa het volgende:
Er zijn 50 topics geweest, dus het is tijd voor wat statistieken! (aangevraagd door Grulez)
Grote stats van de Groningen-reeks t/m topic #50
Totaal aantal posts: 15075Posts per jaar in de Groningen-reeks
Jaar, aantal posts
2006: 2950
2007: 12125Top 50 posters in de Groningen-reeks
Positie, aantal posts, user
01. 1921 DevilsAndDust
02. 1357 Renesite
03. 1188 Alexxxxx
04. 1055 MaxMark
05. 1028 Peterselieman
06. 0678 Sebasser
Doe jij even lekker zeiken op je eigen academie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Frazz het volgende:
Avans.
Prima voorlichting over de stage. Op de sollicitatie training een docent krijgen die niet op de hoogte is van de procedure van de stage en die dan maar 24u voor de deadline voor intekenen gemaild wordt (de procedure).
Nog een paar jaar wachten jongens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef timmeeeh het volgende:
Conclusie: we hebben meer Kuukske's nodig.
Komen we toch weer aan bij het onderwerp over kleine JD's en Kuukske's
De kip kukelekuukst!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef timmeeeh het volgende:
Conclusie: we hebben meer Kuukske's nodig.
Komen we toch weer aan bij het onderwerp over kleine JD's en Kuukske's
Hoe kunnen wij ook van die stats krijgen? Of beter gezegd: van die Bredata.quote:
ff dinges PMen. Jera ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij ook van die stats krijgen? Of beter gezegd: van die Bredata.
Er staat toch Avans op het gebouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe jij even lekker zeiken op je eigen academie.
In GC loopt een userstatistieken topic van JeRa.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef timmeeeh het volgende:
Hoe kunnen wij ook van die stats krijgen? Of beter gezegd: van die Bredata.
Of dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef Renesite het volgende:
ff dinges PMen. Jera ofzo.
Ja. En?quote:
Ik pm wel eventjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef timmeeeh het volgende:
^^^^ Wie regelt dat ff?
quote:
Tof. Ik heb gisteren vanaf deel 8 terug zitten lezen. Heb me kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ben even een klein verhaaltje aan het maken over het ontstaan van de Breda-reeks. Dit is namelijk iets dat menigeen ontgaan is.
quote:Hey Kuukske,
Ik zal kijken wat ik kan doen is het goed dat als ik wat stats heb, ik ze direct in het laatste topic plaats?
Cheers!
JeRa
Nee hoor.. dan begint je leven pas!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
Dan ben ik 30, en zo. Dan begint de klok te tikken.
Dan heeftie een vriendin van 26. Da's wel tof natuurlijk.quote:
Ik zou niet weten waar ze vandaan komen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Renesite het volgende:
Wat nou "Jullie hebben Renesite en DaD"
Urgh3000+
![]()
Toevallig, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heeftie een vriendin van 26. Da's wel tof natuurlijk.
ironisch .... delen jullie toch wat samenquote:
Wij zijn er langs gereden. De ramen trilde zowat uit mijn auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoe was t gisteren trouwens?
t zag er druk uit op t chasse
Ik vond het juist tegenvallen ... ik reed voorbij en bedacht me dat ze zich wel heel erg strikt aan de geluidheidsnormen hieldenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn er langs gereden. De ramen trilde zowat uit mijn auto.
Zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mooi toch. Je hart ligt toch ook een beetje in Breda
Google is ur friend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Heeft er al iemand een foto voor t nieuwe topic?
Spekkie is ook ur friendquote:
Kuukske ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Spekkie is ook ur friend
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef JDude het volgende:
Derde plaats. Respectabel.
En dan zijn wij er niet eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
De reeks is wel 's avonds laat het actieverderst!
Dus jullie lullen overdag alles vol.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus jullie lullen overdag alles vol.
wij Groningers werken overdag niet.![]()
Zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Frazz het volgende:
Dat is vreemd aangezien Kuukske het meeste op dr werk post!
* Spekkiemonster eigenlijk ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Frazz het volgende:
Dat is vreemd aangezien Kuukske het meeste op dr werk post!
Ha, ik ben niet langer alleen.quote:
Moet je ook nog inhoudelijk reageren dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Helsie het volgende:
Stel dat elk berichtje 1 minuut kost om te posten, dan....
En de tijd om alles te lezen om steeds weer inhoudelijk te reageren....
Ja duh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
Moet je ook nog inhoudelijk reageren dan?![]()
Oe ik voel een klef momentje van JD aankomen ...quote:
Jouw reactie is bijv al inhoudelijk, want je reageert op mijn bericht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Moet je ook nog inhoudelijk reageren dan?![]()
Je hebt een verkeerd beeld van JD.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
Oe ik voel een klef momentje van JD aankomen ...
Vooruitziende quote "maar Kuukje, ik ben toch bij je ... je bent nooit alleen, je hebt mij toch"
of zoiets dan ...
Ik ben aant eten jah!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Vooruitziende quote "maar Kuukje, ik ben toch bij je ... je bent nooit alleen, je hebt mij toch"
of zoiets dan ...
Ik verbaas me over de plaats van JD.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Frazz het volgende:
Ik het meeste vanaf school eigenlijk. En ik vind dat ik eigenlijk ook op een hoge plaats sta
Ik bewaar mijn klefheid wel voor als ik straks weer thuis ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
of zoiets dan ...
Ik vond 'm ook wel zoetsappigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef Frazz het volgende:
Ik ben aant eten jah!
Ik post ook heul niet veelquote:
Het sarcasme droop er van af.quote:
Is ook maar een beeld wat ik hier gekregen hebquote:
smakelijk fratzzepatzzquote:
Oh, dan doen we toch echt iets niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is ook maar een beeld wat ik hier gekregen heb![]()
![]()
Dat kennen ze in dat onderontwikkelde deel van Nederland nog niet!quote:
Nee. Wij zijn domme nitwits.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat kennen ze in dat onderontwikkelde deel van Nederland nog niet!
M'n baas is me vergeten geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
Dat kennen ze in dat onderontwikkelde deel van Nederland nog niet!
dat vind ik nou echt een domper!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef timmeeeh het volgende:
Het ontstaan van de Breda-reeks
Voor de rest kan je alles uit de OP halen, ik heb geen zin meer om te typen.
ja dat moet iemand anders maar typen. ik vind het ook weer zoiets om 53 topics te gaan samenvattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt een domper!
verder leuk verhaaltje
Avanspaaltjes, 1 Januari meet, JD en Kuuk happening, Citronellahappening, Mediamarkt-Frazz-Spotten-meets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef timmeeeh het volgende:
ja dat moet iemand anders maar typen. ik vind het ook weer zoiets om 53 topics te gaan samenvatten
Je vergeet de Oranje Gloed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Avanspaaltjes, 1 Januari meet, JD en Kuuk happening, Citronellahappening, Mediamarkt-Frazz-Spotten-meets.
Oja! Dat heeft ook nog vrij lang geleefd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Je vergeet de Oranje Gloed!
Ja, er hing ergens boven de stad, zo richting Princenhage/A16 een tijdje een heel fel licht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
de oranje gloed??
Vanuit Zuid zie je het ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow ... nooit gezien, niks over gehoord ....
Tof heh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef Helsie het volgende:
Gaaf, zoveel op Fok posten en tóch een goede beoordeling!
Als het daar aan vast zou hangen kreeg ik ongetwijfeld een dot salaris erbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef bassieVL het volgende:
Hangt die beoordeling vast aan je postgedrag dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |