En nu zitten we wel in #53quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Luie donder
Het verbaast met trouwens enigzins dat we nog steeds in #52 zitten
Ik dacht dat Kuukske daar altijd mee ontbeetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
Tof!
Ik ontbijt vandaag met worstenbroodjes.
Jullie zijn gewoon erg jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
En dan zeg je dat wíj erg zijn.
Waren de mooie schoenen op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb nieuwe schoenen gekocht vandaag.
[afbeelding]
Onitsuka Tiger pwnage!quote:
Hm,m, nee, dan mag het!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind ze mooi. En ze zitten lekker. En ze kunnen onder een zwarte broek en ze waren goedkoop.
Dus.
Adio to the max..
Welneenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef Asics het volgende:
Adio Gangster Shizzle - jeweets.
Asics zijn echt slecht, ze produceren niet in mijn maat. En dat voor een sportschoenmerk dat zich voor een deel op volleyballers richtquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Asics zijn echt slecht, ze produceren niet eens in mijn maat. En dat voor een sportschoenmerk dat zich voor een deel op volleyballers richt![]()
Idd, neem jij je cam mee FM?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Morgen stampen op het Chasséveld!
wie weet ... hoe laat gaan jullie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Is er morgen nog een ChasseDanceTourBredaMeet?
Nah. Ik ben meer voor een gewone Breda Meet. Zonder Dancetourquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Is er morgen nog een ChasseDanceTourBredaMeet?
En zonder heideroosjes, dat je ook hoi kunt zeggen zonder direct keelpijn te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ik ben meer voor een gewone Breda Meet. Zonder Dancetour.
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
wie weet ... hoe laat gaan jullie?
Precies. Zodat je elkaar fatsoenlijk kunt verstaan en begrijpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
En zonder heideroosjes, dat je ook hoi kunt zeggen zonder direct keelpijn te krijgen.
Albersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijken
Viel allemaal wel mee begreep ik van mijn collega`s.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
[afbeelding]
andere kant vd wagen zag er veel beroerder uit ....
Werk bij brandweer Breda op de post Prinsenbeek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Ah, jij werkt bij één van de hulpverlenende instanties?
Gaan jullie echt van 2 naar 1 tas?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Werk bij brandweer Breda op de post Prinsenbeek.
Tja regionaliseringquote:
Jullie krijgen net zoiets als Teteringen nu heeft?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja regionalisering![]()
Veel posten hebben dit al doorstaan maar wij zijn over een paar jaar aan de beurt. 2e TAS wordt niet meer vervangen maar de nieuwe is ook al weer in de orderpijpleiding.![]()
Dat zou zomaar kunnen. Handig, zoietsquote:Jij hebt ergens berichtjes gelezen van ene Danny? Die post dat overal maar niemand weet wie hij is.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jullie krijgen net zoiets als Teteringen nu heeft?
Zolang je de SB van Breda maar laat staan.......ohquote:
Gehoord van de SB? drama verhaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang je de SB van Breda maar laat staan.......oh
Maar inderdaad mooi ding, dat speeltje van Teteringen.
Ik ga helemaal niet ik ben pas dinsdag weer in Breda.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ga pas in den avond, ik moet 's middags eerst voor de buis hangen om F1 te kijken
doet zijn bestquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk dat ik 2x ga
Asics gaat ook foto's maken gok ik zo.
dat dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:18 schreef timmeeeh het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga naar de Dancetour. En als ik ga, is het pas eind vd middag ergens. Maarja, het is geen lekker weer enzo.
Mietjequote:Op zondag 27 mei 2007 09:18 schreef timmeeeh het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga naar de Dancetour. En als ik ga, is het pas eind vd middag ergens. Maarja, het is geen lekker weer enzo.
Een half programma, maar een heel mét alle tijden kan ik niet vinden?quote:Het dancefestijn begint met een optreden van Bart Claessen (Barthezz), bekend van zijn hits "On the move" en "Playmo", die het publiek vermaakt van 13.00 tot 14.30. Vervolgens is het de beurt aan de winnaar van de DJ contest om zijn of haar kunsten te vertonen aan het publiek. De bekendste Engelse DJ ‘Judge Jules’ wordt speciaal voor Dancetour Breda ingevlogen. Hij zorgt ervoor dat het publiek in Breda vanaf 15.00 uur helemaal los kan gaan. Na Breda heeft hij op dezelfde dag nog twee optredens in Engeland. Internationale top DJ Marco V neemt de draaitafels daarna van Judge Jules over om zijn V-sound ten gehore te brengen. Marco V scoorde vorig jaar een dikke hit in de UK met zijn single "False light" afkomstig van het succesvolle "200V" Album. Benjamin Bates, onder andere bekend van feesten als Sensation, Mysteryland en Innercity, vermaakt het publiek vanaf 18.30 uur. En niemand minder dan Ferry Corsten, de nummer zes DJ van de wereld, sluit Dancetour Breda af. Ferry Corsten was op 31 maart jl. nog hoofdact van Sensation White Belgium in Antwerpen.
Ja, dit jaar gelukkig een anderequote:Op zondag 27 mei 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
Tussendoor stond toch altijd zoeen gare MC te brullen?
Heinekenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef Superheld het volgende:
MC: Villain
13:00 - 14:30: Bart Claessen
15:00 - 16:30: Judge Jules
16:30 - 18:30: Marco V
18:30 - 20:00: Benjamin Bates
20:00 - 22:00: Ferry Corsten
Volgens buienradar komende uren geen regen, er is bier dus moet wel lukken.
Ach, ik drink tegenwoordig ook bavaria, na een paar x merk je het niet meer.quote:
Heineken en Jupilerquote:Op zondag 27 mei 2007 12:01 schreef Asics het volgende:
Da's waar, de eerste is een klap in je gezicht - zeker als je thuis al een juupke op hebt - daarna wordt het steeds minder dramatisch.
Dat kan niet volgens buienradar.nl, en die heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef veldmuis het volgende:
Het ziet eruit alsof het dadelijk keihard gaat regenen
wat schenken ze in de Mezz ei'k? Ik vind het bier daar ook nooit te zuipen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Ritchie het volgende:
alles in combinatie met heineken is dodelijk.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:49 schreef fransbreda het volgende:
ik ga eind van de middag ook even kijken mits het een beetje fatsoendelijk weer blijft.
bij Bonkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb nieuwe schoenen gekocht vandaag.
[afbeelding]
grappig - ik was gisteren op een feestje en een maatje van me had ze ookquote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef JDude het volgende:
Ik zal Kuuk even vragen om het iconenplaatjedingetje te updaten.
Die schoenen komen van Bonk, inderdaad.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Asics het volgende:
[..]
grappig - ik was gisteren op een feestje en een maatje van me had ze ook
Ze maken amper skateschoenen voor meisjesquote:
Hopelijk is het vanavond wel tofquote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Zonde! Ben een uur of 2 geleden al even geweest en toen was er nog bar weinig te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |