Ja, dat ja!quote:
Was wel een leuke foto toenquote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom jij maar eens een keer koffie drinken hier tijdens je eerste studiejaar in Amsterdam
A'damquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom jij maar eens een keer koffie drinken hier tijdens je eerste studiejaar in Amsterdam
Ik ben toch voor QOTSA gegaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Fall Out Boy is nu aan de winnende hand. Dat veranderde snel.
Al is de edit nog zo snel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op tijd had ge-edit![]()
Stond er dan al wat nuttigs in?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
Hilversum
Om maar eens even een nutteloze wending aan dit verse topic te geven
Is er al een-waar-komt-iedereen-uit-dit-topic-vandaan-topic-ding-unit, zeg maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
Hilversum
Om maar eens even een nutteloze wending aan dit verse topic te geven
Ik heb die nieuwsbrief nogquote:
Hier de oven en MMquote:
Bij mijn weten nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is er al een-waar-komt-iedereen-uit-dit-topic-vandaan-topic-ding-unit, zeg maar![]()
![]()
Euh, dat heeft 3FM wel bij meer dingen...een jaar nadat iets een hit is geweest, em nog in hoge rotatie voorbij laten komen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef MutZ het volgende:
Mag er nu eens een andere van Muse? Ze hebben zoveel leuke platen...
Pizza Tonnoquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ben je aan het warm maken dan: Appelflappen [afbeelding]
Ik de originele fotoquote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ben je aan het warm maken dan: Appelflappen [afbeelding]
Ja, dat zal jij idd wel moeten weten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mijn weten nietEn bij mijn weten komt Glacier niet uit Hilversum
Ook een goede keuze, wel laat aan het avond eten, zo om 21.00 uurquote:
Daar heb ik ook een keer of zes op gestemdquote:
quote:
eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:55 schreef IedeK. het volgende:
Shrek 3 is tof!
Ik hoorde toevallig ook nog REM met Imitation of life, toevallig zes jaar geleden dat die uitkwam. Past dan wel weer leuk in het jaargetijdequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, dat heeft 3FM wel bij meer dingen...een jaar nadat iets een hit is geweest, em nog in hoge rotatie voorbij laten komen...
Dus hier zitten we nog wel een half jaartje aan vast denk ik
Mwoah, beetje Zuid Europees ritme hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook een goede keuze, wel laat aan het avond eten, zo om 21.00 uur![]()
Al die moeite voor nietsquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef JDude het volgende:
Daar heb ik ook een keer of zes op gestemd.
Die is nog niet uit, staat dus ook nog niet in de pc van 3FMquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
wil een requestje sturen maar is Mika met Love Today al gedraaid toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |