Juh kan ze ook downloaden !quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen trouwens echt heel veel vette films uit deze zomer:
Pirates of the Caribbean: At World's End
Shrek The Third
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Death Proof
Ocean's Thirteen
Die Hard 4.0
Transformers
Ratatouille
Grindhouse: Planet Terror
Rush Hour 3
Heerlijk! Worden veel bioscoop bezoekjes!
owja, die moet ik nog ff wissenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Sickert het volgende:
en de lul heeft ook gewoon zn email in zn profiel staan
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja, die moet ik nog ff wissen![]()
wwie ben jij ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja, die moet ik nog ff wissen![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef staticdata het volgende:
Pirates of the Caribbean: At World's End
Shrek The Third
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Death Proof
Ocean's Thirteen
Die Hard 4.0
Transformers
Ratatouille
Grindhouse: Planet Terror
Rush Hour 3
Zou het?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef staticdata het volgende:
shrek 3 schijnt ook meer van het zelfde te zijn trouwens...
jeugdsentimentquote:
ik nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
maar euh.. zullen we eens lekker even knallen met zijn allen en op TS enzo?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Ben net weg van de server, maar voor de gezelligheid kan ik wel weer even joinen ^^quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:55 schreef FJD het volgende:
Ik lig al op schema Urs; 10.67km/u gemiddeld vandaag dan haal ik t net binnen de 4 uur
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:55 schreef Incolumis het volgende:
format c:/s
* Incolumis kijkt snel of er een mod meeleest![]()
![]()
![]()
Proberen vanuit Windows je C schijf te formaterenquote:
Weet ook wel dat het niet gaat, maar omdat hij het zo neer zet komt het wel over alsof het onder Windows gedaan moet worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Proberen vanuit Windows je C schijf te formateren
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah zit weer een discussie over Heineken te lezen, hoe kun je dat in hemelsnaam lekker vinden
Er is maar 1 echt lekker biertje en dat is natuurlijk Hertog JanVerder vind ik Jupiler, Palm & Grolsch ook goed te doen
En nee ik ga geen bierproeftest doen
Bang dat je ontmaskerd wordt?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nee ik ga geen bierproeftest doen
quote:
dan moet je eigenlijk naar baarle nassau daar heb je een bierwinkel met ontiegelijk veel soorten bier. volgens mij heet het de biergrens.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef ursel het volgende:
[..]
De eerst volgende meet gaan we gewoon peilen welke pils het ultime BoF-pilske is..
Alle bierdrinkende boffers wat proeven van elk pilsie en cijfers mee geven.. Zullen we eens zien welk merk tot bof-biertje gedoopt wordt..
Klopt. Binnenkort ga ik daarheenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef staticdata het volgende:
deze schijnt nog beter te zijn.
Jorrit gaat gelijk kwijlen als ie daar is
http://www.bier-paradijs.com/
92.14 kmquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef staticdata het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef staticdata het volgende:
Verkoopt u ook rolex?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
sohe! leuke server hebben jullie zeg!
welkom!!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
sohe! leuke server hebben jullie zeg!
ik ben nu al de koelste BoFkontquote:
Ik neem aan dat je BarBar bedoeld ipv Barbaarquote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Binnenkort ga ik daarheenIk wil een Barbaar glas
ja Njoep! wel met BoFT want gij zijt tenslotte nieuwquote:Op maandag 21 mei 2007 22:08 schreef staticdata het volgende:
je moet eerst voor een maand BoFT gebruiken
En anders kick/ban je hem toch gewoon..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja Njoep! wel met BoFT want gij zijt tenslotte nieuw
Staat nog niet vast. Ferdi is nog aan het nadenken, aangezien Finkers niet zo goed schijnt te zijn. Mij maakt dat niet zoveel uit. Finkers is Finkers.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef 3lmo het volgende:
Wanneer ging ik met de ''grote stoere mannen'' mee naar cabaret ook alweer?![]()
Wat is dat toch altijd met mijn muziek..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
En of ursel uit zijn bol is![]()
![]()
[..]
Wie is de andere neger in de clan behalve ik![]()
![]()
Nog kaartjes over dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Staat nog niet vast. Ferdi is nog aan het nadenken, aangezien Finkers niet zo goed schijnt te zijn. Mij maakt dat niet zoveel uit. Finkers is Finkers.
Niks mis met hazesquote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met mijn muziek..
Wat is er mis met wijlen Hazes..![]()
http://www.bandoffokkers.nl/site/index.php?option=com_eventlist&Itemid=48quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nog kaartjes over dan?
Anders wil ik wel mee![]()
Dat kreeg ik ook zojuist van iemand via msn te horen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Niks mis met hazes![]()
Alleen de naam van het nummer past perfect bij jou![]()
![]()
Zijn nog niet eens kaarten voor besteld dus dat komt goedquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Blinker het volgende:
Gaaf, lijkt me wel erg leuk!
Maar zijn daar nog wel kaarten voor?
Feli manquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net lekker gespeeld en wat denk je wat ik eraan over heb gehouden gewoon 5cm extra
te makkelijk ofniequote:
Kan me anders best voorstellen dat je t er best moeilijk mee hebt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!![]()
whehehe, hoop dattie knul nog op een foto van lies staat, zet ik hem zo als avatarquote:
Lies heeft ook nog wat gefilmd als het goed is.. hopelijk staat het op film! Dan rip ik er een mp3 ringtone vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehe, hoop dattie knul nog op een foto van lies staat, zet ik hem zo als avatar![]()
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver sharkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:50 schreef Keltie het volgende:
Mogguh
Zo, besloten dat ik vanavond weleens tijd kan inruimen voor BeF.. Euh.. BoF
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef Timminater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beerware
dus beginnen allemaal
En zo word mijn slechte, semi grappige, vroege ochtend grapje om zeep geholpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver shark
Concurrentiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver shark
Groene zeep is overal voor te gebruiken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef Keltie het volgende:
En zo word mijn slechte, semi grappige, vroege ochtend grapje om zeep geholpen![]()
Wasda.. ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets als een afgetimmerde bierkelder met computers en bf2quote:
Ooh.. laat maar dan, die heb ik binnenkort zelf als het goed is..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zoiets als een afgetimmerde bierkelder met computers en bf2![]()
Heb je al iemand van VEH uitgenodigt om de opleverpuntjes van je eigen werk op te stippen voordat je het werkelijk in gebruik gaat nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. laat maar dan, die heb ik binnenkort zelf als het goed is..![]()
Als ik ut vrouwtje moet geloven over 2 weken al..![]()
![]()
Jorrit jij gaat he? Wie nog meer? Als het ergens in september is (toch??) wil ik wel meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je sig..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb me iig aangemeld op het FoD forum, nu nog even wachten of ze me erbij willen hebben![]()
Het 2 weekend van oktober 5, 6 en 7 oktober.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Jorrit jij gaat he? Wie nog meer? Als het ergens in september is (toch??) wil ik wel mee![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb me iig aangemeld op het FoD forum, nu nog even wachten of ze me erbij willen hebben![]()
Eerst de bootlan en daarna gezellig naar de FoD lanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
We hebben alle tijdZoiets is in een paar weken geregeld als je er even goed voor gaat zitten. Alleen de bierfabriek van Jupiler moet even op tijd gewaarschuwd worden als Jorrit komt en de milieu dienst West Holland als Kevin komt
nou dan zal ik vanavond ook maar ff eurootjes af stortenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal wat extra groene zeep meenemen om het je wat makkelijker te maken![]()
Fer jij komt ook he!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eerst de bootlan en daarna gezellig naar de FoD lan
FoD lan is echt pilsen&gamen pur sang![]()
Misschien kom ik ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het 2 weekend van oktober 5, 6 en 7 oktober.
En ik ben uiteraard ook aanwezig inclusief biertap
quote:
quote:
Daar moet ik goed over nadenken hoorquote:
ow ok, we zien wel danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar moet ik goed over nadenken hoorVind 1 LAN wel mooi genoeg eigenlijk en dan heeft de Boot LAN toch wel mijn voorkeur
![]()
Dan kom je toch gewoon voor het bier?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar moet ik goed over nadenken hoorVind 1 LAN wel mooi genoeg eigenlijk en dan heeft de Boot LAN toch wel mijn voorkeur
![]()
Tis en blijft derksen, maar toch, alleen de gedachten alleen al..quote:Derksen gaf ook aan dat Kenneth Perez in de warme belangstelling staat van Feyenoord. Ook PSV zou geïnteresseerd zijn in die diensten van de Ajacied, die in Amsterdam niet altijd kan rekenen op speeltijd. Volgens de hoofdredacteur van het voetbalblad ligt de Deen slecht in de groep bij de bekerwinnaar.
Alle respect voor Co, een goede trainer. Maar wie er ook in stront roert, het gaat toch alleen maar harder stinken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:38 schreef ursel het volgende:
Tis en blijft derksen, maar toch, alleen de gedachten alleen al..
Daarnaast sterkt het wel weer de geruchten dat Co-tje komt..
Bron
Alsof jij er nog niet in geroerd hebt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Alle respect voor Co, een goede trainer. Maar wie er ook in stront roert, het gaat toch alleen maar harder stinken.![]()
quote:
Tis toch geen IO dan toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb al weer zo gruwelijk veel zin in Airsoften op dat nieuwe terrein![]()
![]()
Urban combat CQB is super gaaf!
Lekker in het zwart, Pistol Kills, Flashbangs, Tie Wraps, Door Breaching, Tac Lights
ooooh heerlijk!
Dan neem je je rollator toch mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis toch geen IO dan toch??![]()
Moet namelijk nog een aantal roadkills..
Maar dan moet ik m'n gepimpte rollator eerst ff wat demonteren. M'n oranje vlaggetje eraf, m'n ratel bij m'n band los. Die std wieltjes er weer onder doen. M'n knipperlicht eraf halen..quote:
Rupsbandjes er onder, gepantserde voorplaat er weer voor......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar dan moet ik m'n gepimpte rollator eerst ff wat demonteren. M'n oranje vlaggetje eraf, m'n ratel bij m'n band los. Die std wieltjes er weer onder doen. M'n knipperlicht eraf halen..
Nummertjes noemen of nummertjes makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
Je mocht geen nummertjes meer noemen ofzo toch![]()
Ik heb weer een hele gave gevonden
Winterswijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
waar is de FoD Lan ergens? zag het niet staan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor boefje:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9138&titel=Teaser_Rambo_4
mooi, kan ik gelijk mn fiets mee terug nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Winterswijk
Vlak bij onze duitse vrienden
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Wat een goeroe is het ook heh?
![]()
I WANNA LOVE HIM!!
Ach ja, het project CarPC loopt ook pas 3 jaar..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Rupsbandjes er onder, gepantserde voorplaat er weer voor......![]()
Ik bespeur hier al weer vertraging in de oplevering van een kelder![]()
Iemand die niet weet wat de nummertjes zijn weet ook niet wat het betekend. Als ik nou vind dat jij 173589 bent, dan kan ik dat gerust zeggen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
Je mocht geen nummertjes meer noemen ofzo toch![]()
Ik heb weer een hele gave gevonden
Project MeesterBeest loopt ook alweer 2 jaar hier bij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, het project CarPC loopt ook pas 3 jaar..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Stefan740 het volgende:
Na lang zeuren komt ie er waarschijnlijk!
[afbeelding]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ga zo een nieuwe gamemuis halen, wil eigenlijk een razor, maar welke?
2 jaar pasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Project MeesterBeest loopt ook alweer 2 jaar hier bij mij![]()
Inmiddels loop ik zover achter dat ik maar gewoon een nieuwe PC ga bouwen![]()
zeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Stefan740 het volgende:
Na lang zeuren komt ie er waarschijnlijk!
[afbeelding]
MX510 is een prima muis, Maar de MX518 is een stuk beter (1600dpi) < dit zijn optische muizenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????
heb een icemat oid, ga zo wel eens kijken bij de MM, daar hebben ze iig de diamondback en eens kijken wat ze aan logitech hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
MX510 is een prima muis, Maar de MX518 is een stuk beter (1600dpi) < dit zijn optische muizen
G5 is een lasermuis en is 2000dpi, super afstelbaar etc.
Ik zou zowieso voor Logitech gaan. Laser of optisch ligt denk ik aan wat voor ondergrond je gebruikt..
G5 is wel erg geil![]()
[afbeelding]
Ik had toendertijd de snelst luchtgekoelde S478 3ghz Prescot van Nederland ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
2 jaar pas, dat is toch geen project man..
![]()
Maar mijn beest is op sterven na dood, al zo'n half jaar eigenlijk al.. Maar ff beetje sparen en over 3 maand, lekker voor de bootlan nieuwe halen..
Eentje die ook weer 5 jaar mee moet gaan..![]()
Geen idee, ik heb altijd simpele muisjes. Heb nu een MX300, werkt super. Ik moet een muis hebben die zowel prettig is voor links als voor rechts. Ik ben dubbelhandigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????
Ga toch 394272quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
Iemand die niet weet wat de nummertjes zijn weet ook niet wat het betekend. Als ik nou vind dat jij 173589 bent, dan kan ik dat gerust zeggen..![]()
Whehe.. En ik ben al blij als mijn computer foutloos opstart..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had toendertijd de snelst luchtgekoelde S478 3ghz Prescot van Nederland ofzo![]()
Met de waterkoeling zat ik op 4041Mhz en had qua temps ruimte zat over, alleen het geheugen trok het niet en de voeding trok het niet.
De bedoeling was om een WR op waterkoeling binnen te halen met +4500Mhz (600 euro aan RAM nodig) FSB 300Mhz.
Maar dát is pas een bodemloze put. Toen ik mijn mobo had opgeblazen ben ik ook niet echt verder meer gegaan.
Het is een lastige, maar ik vermoed dat je het woord fiesten zoektquote:
JP ownde omdat hij een G3 hadquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP ownde omdat hij een G3+struik had![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP ownde omdat hij een G3+struik+haar had![]()
Dit was 1 van de hoogtepuntjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. En ik ben al blij als mijn computer foutloos opstart..
En ik altijd maar denken dat de G7 zo belangrijk wasquote:
Ik heb een Diamondback, maar ik muis links dus veel keus heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb een icemat oid, ga zo wel eens kijken bij de MM, daar hebben ze iig de diamondback en eens kijken wat ze aan logitech hebben.
-edit-
eerste keus dus een 518, anders een diamondback
he penisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb een Diamondback, maar ik muis links dus veel keus heb ik niet.
Maar dat ding is super! mijn broer heeft zo'n Logitech game muis maar die vindt de mijne lekkerder.
quote:Beste Sebastiaan,
Volgens de planning komen de emblemen volgende week binnen.
Is het zelfde als de MX series, alleen die gewichtjes is een extra bij die G5.. kan fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
het fijne van de G5 vind ik dat hij bij mij lekker in de hand ligt, en dat je d.m.v. gewichten je ideale gewicht kan instellen.
ik zag toen de g5 lag lekker in de hand dus niet verder gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is het zelfde als de MX series, alleen die gewichtjes is een extra bij die G5.. kan fijn zijn.
Lekkah!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo net terug, geen muis, wel 2 broodjes ambachtelijke grillworst![]()
je lijkt diamond wel. die zit op TS en die vreet dan ook altijd nootjes/pinda'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Lekkah!!
eet smakelijk boefje!
*zoekt pinda's
merci, het was heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Lekkah!!
eet smakelijk boefje!
*zoekt pinda's
Pinda's heerschenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
je lijkt diamond wel. die zit op TS en die vreet dan ook altijd nootjes/pinda's
ik heb een Philips SHP1900 koptelefoon van 7,99 euro en een Trust microfoon van 4,99 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:33 schreef Keltie het volgende:
Welke Headsets gebruiken jullie voor TS/BF2?
Ik lijk die van mij niet echt aan de praat te krijgen
dat was NLboy, en ik ben dol op cashewnotenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Pinda's heerschenIk weet niet meer wie, maar er was er van het weekend 1 die het cashewnoten mee
![]()
Dat doe je toch niet?![]()
ik heb deze Logitech, alleen zou ik die niet nemen, ik vind die oorschelpen niet zo fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:33 schreef Keltie het volgende:
Welke Headsets gebruiken jullie voor TS/BF2?
Ik lijk die van mij niet echt aan de praat te krijgen
En je klaagt altijd al dat je boxen uitvallenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef Stefan740 het volgende:
Geen works, maar als het aan mij ligt komt de works soundkit er wel onder![]()
Ik zou een fatsoendelijke headset kopen, van die goedkopen heb je oorpijn na 45 minuten
Heb een sennheise pc150
Zeker ook geen fatsoenlijke boxenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:46 schreef -chiel- het volgende:
En je klaagt altijd al dat je boxen uitvallen![]()
dat is wel te horen ook altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik heb een Philips SHP1900 koptelefoon van 7,99 euro en een Trust microfoon van 4,99 euro![]()
Geeft die ook leuke boem boem geluid bij muziekjes enzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef staticdata het volgende:
http://www.logitech.com/i(...)D=103,CONTENTID=9523
kut control + V vergeten
ja das andere koek hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Gebruikersnaam: ENlarge_YourPenisNOW
Aantal posts: 40 (gemiddeld 40 per dag)
![]()
Hij geeft wel boem boem, maar het is geen medusa 5.1 headset van 99 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Geeft die ook leuke boem boem geluid bij muziekjes enzo?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
lekkere befsmilie voor alle vrouwtjes hier [afbeelding]
Andere koek dan billekoekquote:
ik heb mn coureurs de laan uit gekicked en nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Zeg kerels,
Komend weekend de GP van Monaco hehGaan jullie nog wat proberen om de grote Baus in te halen?
![]()
Wat wissels ofzoIk ben er klaar voor!
![]()
smakelijk!![]()
of moederkoekquote:
Wie heb je nu dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb mn coureurs de laan uit gekicked en nieuwe gekocht![]()
Dat zal wel meevallen.. Ik heb iig Sato eruit geknikkert en Rosberg aangekocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef staticdata het volgende:
ik ga geld sparen en dan heb ik geld en dan is het te laat en ben jij al 70000 punten verder
Die heb ik, maar niet voor 99 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hij geeft wel boem boem, maar het is geen medusa 5.1 headset van 99 euro
rosberg en hamiltonquote:
HOMOO!!!quote:
Dat kan je dus wel vergeten lieverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn team is niet zichtbaar, wel compleet en ik heb BMW motor en SA chassis![]()
no shit sherlockquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat kan je dus wel vergeten lieverd![]()
Ik ben wel slim maar niet gek.. Dat kan jij budget technisch helemaal niet redden man![]()
hamilton + rosberg & 2x SAquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Mr_Baus het volgende:
ok, maar wie heb je dan wel? ik geef mijn team toch ook gewoon bloot
en dat ook jaquote:
Ik kom een paar 1000 te kort en dat komt alleen maar doordat ik 2 races terug net te laat was met wijzigen van mijn teamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik kan genoeg zien om te zien dat hij uit zijn nek lult en dat hij Hamilton sowieso niet heeft..
Er zijn mensen die bij de laatste race hetzelfde team als mij hadden.. Die mensen zitten goed, ik weet niet of ze het geld hebben om mijn move te kunnen volgen, dan zitten ze beter. Ik blijf dan evengoed op voorsprong dus qua competitie boeit het me geen moer![]()
ok ik wil het zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he ik heb hamilton joh![]()
zet mn team wel open nu![]()
I WANNA LOVE YOU!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Profiel
Maar die Rosberg move heb je van mij of niet, eerlijk zeggen heh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jaja, no problemo voor mij hoor, beetje schuiven hier en daar![]()
nee want dit is de eerste keer dat je over F! zit te lullen en JOUW team staat wel dichtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar die Rosberg move heb je van mij of niet, eerlijk zeggen heh?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
zeker nu de spykers uit rijden, dan moet je die gasten 10x in een race inhalen
SPAMACCOUNTquote:
zo haal je je examens niet hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
SPAMACCOUNT
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Irritante kut-kinders..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
SPAMACCOUNT
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag blijven zitten dan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eigenlijk zou je al die gasten onder de 25 de clan uit moeten tiefen, ben je er in 1x vanaf
ik zit veilig dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eigenlijk zou je al die gasten onder de 25 de clan uit moeten tiefen, ben je er in 1x vanaf
Rot opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dan mag ik blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee iedereen onder 10 eruitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Stefan740 het volgende:
onder de 25 he, wie blijft dan over? Meer een squad ipv een clan![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Tinnus het volgende:
yo mannen
!!!was een gaaf weekend!!!!
groeten tinnus
Heee Tin(n)us!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Tinnus het volgende:
yo mannen
!!!was een gaaf weekend!!!!
groeten tinnus
hahaha lies ja gave fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Heee Tin(n)us!!
Ja was zeker leuk! Hier nog een leuke foto van je:
[afbeelding]
lukt m nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij zou best wel eens onze nieuw spammert kunnen worden
och joh ik ben de nieuwe stalker denk ik begin het door te krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij zou best wel eens onze nieuw spammert kunnen worden
oe.. concurrentie..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef Tinnus het volgende:
[..]
och joh ik ben de nieuwe stalker denk ik begin het door te krijgen
Die zou toch met jullie mee gaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Airsoft Adventure (paintballen, maar dan anders)
Sanni wil ook airsoften![]()
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreegquote:
Ik zal zo eens aan het filmpje gaan sleutelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreeg![]()
hahah ja lies had die film laten zien er zat toch echt iets mis bij uhmquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreeg![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zal zo eens aan het filmpje gaan sleutelen!![]()
quote:Je hebt een bericht geplaatst die meer smilies bevat dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies in je bericht
Teveel smileys??? Dat maken we hier nou nooit meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef ursel het volgende:
Wat is dat bof-forum een kut-forum zeg..
[..]
quote:
wanneer wordt je een senior member??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb een poll toegevoegd op bof wat betreft BoFj.
Senoir members kunnen hun stem uitbrengen.
heey sickertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Sickert het volgende:
net mn ouder pokeren geleerd
meteen mn vader ingepakt met een king to nine![]()
maar mn moeder leerde snel en het tweede potje verloor ik op dezelfde wijze als dat ik van Anne verloor
met een Aas Koning maar mn moeder had 2 azen![]()
aan de smiley te zien zat ze meteen naakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Tinnus het volgende:
[..]
heey sickert
ik ook bij lies vorige week ze heeft het mijn geleerd en ik had haar ook ingemaakt![]()
![]()
nee ze heeft mijn ook in gemaakt de potjes daarnaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
aan de smiley te zien zat ze meteen naakt?
had ze die sexy stropdas om?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Tinnus het volgende:
[..]
nee ze heeft mijn ook in gemaakt de potjes daarna
4-3
he tinnus ouwe timmermanquote:
Das vlakbij hier.. Maar is echt een plekkie voor de 'Hollanders'.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef staticdata het volgende:
heeyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
he tinnus ouwe timmermanjij kan toch niet computeren
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef Tinnus het volgende:
[..]
heey![]()
nee zoude nie zegge heh lies had het laatst al uitgelegt dus nou kan ik ook posten heh
staat "I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!'er ook opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Lies is met de film van het airsoften bezig en hij wordt echt GAAF!!![]()
![]()
hahaha ja hehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je wordt nog een echte wereldburger
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Lies is met de film van het airsoften bezig en hij wordt echt GAAF!!![]()
![]()
Ik hoop het zo!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
staat "I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!'er ook op![]()
![]()
heey jpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef jpjedi het volgende:
Tinus Ouwe relnicht!!!
Was Tinus met 1 'n' al bezet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |