Ik heb ook nog een keukenkast en een insustriele vuilniszak vol met colaflessen...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Keltie het volgende:
Heb inderdaad nog een subtiel kapitaal aan lege kratten en frisdrankflessen in de berging staan
Het je windows wel opnieuw geinstalleerd?quote:
Nog niet maar ik vrees dat t niet anders kanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het je windows wel opnieuw geinstalleerd?
Van mij mag hij van de server af, maar ik kan dat niet doen zit op mijn werk, dus je zal dan bij een andere admin moeten zijn. Overigens kan je er misschien komen middels supply crates, maar dat weet ik niet, ik zie zo even niet precies wel dakje dat is.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[afbeelding]
als je goed kijkt zie je achter het geweer op 13 en 14 meter hoogte 2 suply pakjes liggen...
Die flodaibk is daar via een cheat of bug gekomen (zit geen ladder niets)
ik wil hem graag verbannen hebben van de server maar omdat zijn naam er niet bij staat dat ie daar zit kan hij
nu niet verbannen worden? Wat is dat voor onzin ik weet zeker dat Puritania het zich ook wel herinnert.
Deze gast zat daar mensen af te schieten terwijl je daar niet kan komen dus dat is cheaten . uit.
ik vind dan ook dat zulke mensen verbannen moeten worden en dat ik toevallig erna pas een screenie heb
kunnen maken is helaas maar ga er toch niet om liegen wie er zat?
Wou het even duidelijk hebben, dit is zo'n tussen station als je naar het dak wil normaal kom je daar met een ladder maar die is daar nietquote:
Zeker goedkoopquote:
Scheelde niet eens zoveel van nieuwprijsquote:
Yup...nu maar hopen dat er wat mee te regelen valt anders wordt het allemaal wel een erg duur geintje.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
2de hands ofzo?
ow ja en dan vervolgens in de groep besluiten waar we heen gaan zeker..quote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
over de GAM meet, er is besloten dat we op elkaar wachten op het station, voor de BK![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
ow ja en dan vervolgens in de groep besluiten waar we heen gaan zeker..
euh, op deze manier is het de normale meet manier lees ik netquote:Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef FJD het volgende:
Besluit dat dan gewoon op FOK! en meet elkaar op die plaats. Dan kun je tenminste een biertje bestellen
3 juni om 14.00 in utrecht, niet verzamelen in een gezellige kroeg met hertog jan op de tap, maar voor de burgerking op het CSquote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer is die GAM Meet en WAAR?
jaja, je zag die tank zeker staan en dacht dat je lekker had kunnen ownenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:03 schreef Sickert het volgende:
foto's zijn koel
volgende keer ben ik er bij
goed denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, je zag die tank zeker staan en dacht dat je lekker had kunnen ownen![]()
hoes de mini?![]()
maar is voorlakken niet onhandig als je dat ding net in de grond hebt gezetquote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Sickert het volgende:
dit weekend een heel lang weekenddan ga ik m flink aanpakken en in de grond zetten en alvast voorlakken voor ik hem ga spuiten
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar is voorlakken niet onhandig als je dat ding net in de grond hebt gezet![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:25 schreef FJD het volgende:
Ik heb gister nog the Holiday gezien. Mijn god wat een clichefilmZo slecht geacteerd, zulke voorspelbare grappen
Ik ben dan ook halverwege in slaap gevallen
Later nog Chronicles of Narnia gezien en die was een stuk beter, blijft een sprookje maar was iig een onderhoudende film
Naja ik had het cliche gedeelte wel verwacht ja maar dat is niet erg. Ook dan kan een film nog best onderhoudend zijn maar dit sloeg echt kant noch walquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:Net of jij van tevoren niet wist dat The Holiday een baggerfilm zou zijn
Narnia vond ik ook wel cool, vooral die leeuw, zo geweldig mooi gemaakt, net echt!'
Woensdag naar de premiere van Pirates of the Caribbean: At World's End
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja ursel, mooie kelder hoorkijk er naar uit om er te gaan zitten zuipen
![]()
dus nog even de handjes uit de mouwen jij!![]()
Tot vorige week nog 9700 pro..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef Blinker het volgende:
Blinker zit nog steeds met een 9800 pro
Alleen sinds vandaag start Battlefield niet meer op!
Is in paniek!
Waarom moet het bij mij langer duren als 1 dag dan..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent geen echte BoFer als je niet tenminste 1 dag van totale wanhoop over t crashen van BF2 hebt meegemaakt
Comes with the territoryquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef ursel het volgende:
Waarom moet het bij mij langer duren als 1 dag dan..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woensdag naar de premiere van Pirates of the Caribbean: At World's End
dat zeg ik netquote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen trouwens echt heel veel vette films uit deze zomer:
Pirates of the Caribbean: At World's End
Shrek The Third
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Death Proof
Ocean's Thirteen
Die Hard 4.0
Transformers
Ratatouille
Grindhouse: Planet Terror
Rush Hour 3
Heerlijk! Worden veel bioscoop bezoekjes!
Die baan wil ik nog wel in mee komen.. studie ff niet..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zeg ik net![]()
@ ursel, fuck baan en studie, klussen moet je!! luister naar de vrouw jij!!!![]()
aan de achterkant heb je dat gedeelte waar met een ladder omhoog kan. als de commander een supplies crate precies naast de muur gooit, kan je dat als mooi opstapje gebruiken naar dat gedeelte. is het cheaten nee eigenlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[afbeelding]
Blablabla verdorie blablabla
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |