Uiteraard maar de link tussen games en games hoef ik je niet uit te leggen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef peristilius het volgende:
Ho, wacht, FOK!games staat los van GAM.
Mja, maar meer op de fiets van op een FOK! games meet hoeven geen moderators aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard maar de link tussen games en games hoef ik je niet uit te leggen toch?
Doe maar lekker stoer met je blauwe naamquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Omdat ik deze al had geopendNaja, hij was misschien een seconde eerder, maar deze is direct sticky
![]()
Naja ik zie FOK! GAM toch altijd wel een beetje als het forum deel van FOK! Games dus vanuit dat oogpunt zou het wel aardig zijn als ze op een officiele FOK! Games meeting zouden zijn maar goed beetje non discussie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
Mja, maar meer op de fiets van op een FOK! games meet hoeven geen moderators aanwezig te zijn.
Zo sta ik toch ook in de OP periquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je komt onder voorbehoud.
Ohw, jij komt ook met BoFquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja ik zie FOK! GAM toch altijd wel een beetje als het forum deel van FOK! Games dus vanuit dat oogpunt zou het wel aardig zijn als ze op een officiele FOK! Games meeting zouden zijn maar goed beetje non discussie.
Ik ben nog aan t overleggen maar met een beetje geluk krijgen we wel vier man meeEten doen we ook maar niet bij de Mac, in dat geval splitsen we ons af voor t eten
Hoezo? Vindt je dat ergquote:
Ja, maar "ik kom onder voorbehoud" klinkt overtuigender dan "ik kom misschien ook".quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo sta ik toch ook in de OP peri? Dat heeft Heintje allang gezien.
Nee seriously, de Mac is evil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de Mac? Voor een keertje kun je daar best aardig eten.
Er zijn plaatsen waar je beter kan eten. Maar dat hoeft de Mac nog niet super slecht te maken.
idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar "ik kom onder voorbehoud" klinkt overtuigender dan "ik kom misschien ook".
Nee, juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt je dat erg
Tis allemaal onder voorbehoud natuurlijk maar goed we hebben het iig als event op de website gezet
Op z'n tijd is een hamburger niet verkeerd natuurlijk maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit. Wat de rest doet vind ik niet zo'n punt maar als ik bij BoF eens rondkijken dan heeft de Mac niet de voorkeur. Nou ja goed dan drinken we gezellig een biertje met alle GAMmers en als die er voor kiezen om naar de Mac te gaan dan zoeken wij een restaurantje op waar ze ons willen hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Er zijn plaatsen waar je beter kan eten. Maar dat hoeft de Mac nog niet super slecht te maken.
Naja, is hoofdstuk IJsmeis (ovb) nu dan eindelijk afgelopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd.
Maar ook dat je eerst zij dat je kwam en daarna er pas onder vorobehoud van hebt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |