Uiteraard maar de link tussen games en games hoef ik je niet uit te leggen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef peristilius het volgende:
Ho, wacht, FOK!games staat los van GAM.
Mja, maar meer op de fiets van op een FOK! games meet hoeven geen moderators aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard maar de link tussen games en games hoef ik je niet uit te leggen toch?
Doe maar lekker stoer met je blauwe naamquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Omdat ik deze al had geopendNaja, hij was misschien een seconde eerder, maar deze is direct sticky
![]()
Naja ik zie FOK! GAM toch altijd wel een beetje als het forum deel van FOK! Games dus vanuit dat oogpunt zou het wel aardig zijn als ze op een officiele FOK! Games meeting zouden zijn maar goed beetje non discussie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
Mja, maar meer op de fiets van op een FOK! games meet hoeven geen moderators aanwezig te zijn.
Zo sta ik toch ook in de OP periquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je komt onder voorbehoud.
Ohw, jij komt ook met BoFquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja ik zie FOK! GAM toch altijd wel een beetje als het forum deel van FOK! Games dus vanuit dat oogpunt zou het wel aardig zijn als ze op een officiele FOK! Games meeting zouden zijn maar goed beetje non discussie.
Ik ben nog aan t overleggen maar met een beetje geluk krijgen we wel vier man meeEten doen we ook maar niet bij de Mac, in dat geval splitsen we ons af voor t eten
Hoezo? Vindt je dat ergquote:
Ja, maar "ik kom onder voorbehoud" klinkt overtuigender dan "ik kom misschien ook".quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo sta ik toch ook in de OP peri? Dat heeft Heintje allang gezien.
Nee seriously, de Mac is evil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de Mac? Voor een keertje kun je daar best aardig eten.
Er zijn plaatsen waar je beter kan eten. Maar dat hoeft de Mac nog niet super slecht te maken.
idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar "ik kom onder voorbehoud" klinkt overtuigender dan "ik kom misschien ook".
Nee, juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt je dat erg
Tis allemaal onder voorbehoud natuurlijk maar goed we hebben het iig als event op de website gezet
Op z'n tijd is een hamburger niet verkeerd natuurlijk maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit. Wat de rest doet vind ik niet zo'n punt maar als ik bij BoF eens rondkijken dan heeft de Mac niet de voorkeur. Nou ja goed dan drinken we gezellig een biertje met alle GAMmers en als die er voor kiezen om naar de Mac te gaan dan zoeken wij een restaurantje op waar ze ons willen hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Er zijn plaatsen waar je beter kan eten. Maar dat hoeft de Mac nog niet super slecht te maken.
Naja, is hoofdstuk IJsmeis (ovb) nu dan eindelijk afgelopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd.
Maar ook dat je eerst zij dat je kwam en daarna er pas onder vorobehoud van hebt gemaakt.
Dan kom je dus toch bij de Mac uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Op z'n tijd is een hamburger niet verkeerd natuurlijk maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit. Wat de rest doet vind ik niet zo'n punt maar als ik bij BoF eens rondkijken dan heeft de Mac niet de voorkeur. Nou ja goed dan drinken we gezellig een biertje met alle GAMmers en als die er voor kiezen om naar de Mac te gaan dan zoeken wij een restaurantje op waar ze ons willen hebben
Alleen als ze ons niet meer herkennen na de vorige keer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Heintje het volgende:
Dan kom je dus toch bij de Mac uit.
Jij begint over princiepes en vind daarna eten bij de mac okeequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de Mac? Voor een keertje kun je daar best aardig eten.
Dan organiseer jij die tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef mordradead het volgende:
Ik stel een ovb meet voor op een andere plek, dat word dan een echt gezellig meet!
Ik sta vanaf dag één van deze reeks al op ovb hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd.
Maar ook dat je eerst zij dat je kwam en daarna er pas onder vorobehoud van hebt gemaakt.
Dan moet het op die eerste dag gebeurd zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sta vanaf dag één van deze reeks al op ovb hoor.
Ik heb het even nagekeken. Hoe je in de OP stond kan ik niet checken maar in het topic werdt het pas de 30ste duidelijk dat je OVB bent, daarvoor leek het gewoon zeker te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sta vanaf dag één van deze reeks al op ovb hoor.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken. Hoe je in de OP stond kan ik niet checken maar in het topic werdt het pas de 30ste duidelijk dat je OVB bent, daarvoor leek het gewoon zeker te zijn.
Omdat ik vroeg of ik met je kon meerijden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken. Hoe je in de OP stond kan ik niet checken maar in het topic werdt het pas de 30ste duidelijk dat je OVB bent, daarvoor leek het gewoon zeker te zijn.
BBQ? Waar?quote:
BoF FTW!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
BBQ? Waar?![]()
Ik kom misschien ook wel ff langs
Das waarquote:
Gamedemon.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
Is er niemand met een tuin in Utrecht?BBQen met bier is namelijk ook een idee
Wel tuin, niet Utrecht..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
Is er niemand met een tuin in Utrecht?BBQen met bier is namelijk ook een idee
Zolang jij alles opruimt zal hij er niks van merken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gamedemon.
Maar of wij zijn tuin mogen gebruiken als hij er niet bij is?
das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang jij alles opruimt zal hij er niks van merken..
BBQ ninja style.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang jij alles opruimt zal hij er niks van merken..
Wie zegt jij moet helpen, ik zeg jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp het even niet. Zolang wij opruimen zal hij niets merken? Wat maakt dat nou weer uit. Zolang wij weg zijn als hij terug komt![]()
Wat ben je toch weer aardigquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie zegt jij moet helpen, ik zeg jij
Maar als je je geroepen voelt mag je Heintje best helpen..
Je kent me toch.. Ben de rotste niet. Als mensen aanbieden om mee op te ruimen hou ik ze niet tegen..quote:
Meet de BoFfers..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voorzover nu alles zeker is kan ik ook gewoon komen, maar als het eten mcD/BK word ga ik dat toch echt overslaan, trek dat spul echt niet als avondeten.
Heb je een goed plan? Deel het met de rest. Anders word het gewoon 15.00 @ cs meetingpoint en dan stairway zuupn en dan mag bernie de rest invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef Heintje het volgende:
Iemand trouwens al enig idee hoelaat we waar afspreken?
1400 uur in Utrechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat Bernie?
Hoe laat moet ik dan in zwollywood zijn, alwaar ik jou ontmoet en jij hebt dan een kaartje voor me hequote:
Dat moet ik even uitzoeken via NS.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik dan in zwollywood zijn, alwaar ik jou ontmoet en jij hebt dan een kaartje voor me he
Het is op een zondag, en je moet om 12:44 op het station zijn in Zwollequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef mordradead het volgende:
Het is toch niet de dag na een stapavond Bernie
Postmanquote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast. en FJD er ook ingeplempt.
Hehequote:Op zondag 6 mei 2007 14:18 schreef Ipho het volgende:
Als bart gaat kom ik niet
Ik zie die eerste wel zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Verder is het wellicht handig om een rode draad aan te geven qua schema. Als ik t zo eens bekijk dan zijn er nml. twee rode draden:Uurtje of 14:00 meeten, uurtje of 16:00/17:00 eens wat eten op t terras bestellen en dan een uurtje of twee later naar huis vertrekken. Uurtje of 15:00 meeten, uurtje of 19:00 een restaurant op zoeken, uurtje of 21:00 weer naar huis.
Het zijn ook slechts suggesties van mijn kantquote:Op maandag 7 mei 2007 10:05 schreef disjfa het volgende:
We kunnen ook gewoon bernie laten plannen aangezien hij het moet regelen
Jij staat ook op mijn denkbeeldige lijstje van mensen die ik wel eens wil meeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Voeg mij voorlopig maar even toe, ik moet druk aan de gang in de keuken rond die tijd, dus weet niet zeker of ik kan, maar het idee lijkt me leuk en bier zuipen ben ik altijd voor in.
Precies, dat had ik bij jouw naam dus ook, zag um staan, en ijsmeis, die wil ik ook weleens zien. Een chick die mij verslaat met GoW, die scoort echt punten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij staat ook op mijn denkbeeldige lijstje van mensen die ik wel eens wil meeten.
(je bent dus iemand waar ik wel met enige regelmaat mee op live speel)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:28 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, dat had ik bij jouw naam dus ook, zag um staan, en ijsmeis, die wil ik ook weleens zien. Een chick die mij verslaat met GoW, die scoort echt punten.
Ik zou zeggen neem ze mee en dan weet je zeker dat ze er zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef CecilBDemented het volgende:
als er lekkere meiden komen wil ik ook wel komen
Ik moet er ook bijgezet worduh!!quote:
De Irish pub in Utrecht is dicht op zondagmiddag kwamen we op een crewmeet achterquote:Op maandag 7 mei 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor de tweede maar goed dat is een lichte voorkeur. Maakt mij sowieso niet veel uit.
Misschien een idee om een backup plan te hebben voor als het regent/minder warm is? Dan bv. of een Irish pub in of later afspreken en er een dinner meet van maken? Ik roep ook maar wat
Het is pas volgende maand, dus in dat geval geen probleem, tochquote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef mordradead het volgende:
Wanneer is het ook alweer? Ik heb nog steeds weinig gelden nog 2 verjaardagen en 2 concerten deze maand
Puzzel ritten FTWquote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Waar wordt nou eigenlijk afgesproken? Of wordt het een puzzelrit waarbij we elkaar rond 14:00 uur in Utrecht moeten gaan zoeken?
Ik zou niet weten waar, ik ken de weg amper in utrecht, daarom zou het station het makkelijkst zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
Gewoon ergens op het station. Duidelijk. Ik denk niet dat we elkaar dan vinden.
Oh. En ik kom niet op het station btw, dus het zou fijn zijn als er al een terras wordt besproken ofzo. Zodat we elkaar daar zien!
Maar je zal toch in de binnenstad moeten zijn. Dus als je gewoon daar ergens parkeerd (bij de jaarbeurs bijvoorbeeld) kun je zo naar het station lopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik kom met de auto en dus niet op het station.
Er staat een kleine parkeergarage voor zo'n 1000 auto's naast het stationquote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Daar kunnen we vast ook niet inquote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Er staat een kleine parkeergarage voor zo'n 1000 auto's naast het station![]()
Ik heb dan waarschijnlijk wel een t-shirtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als iemand nou ook een hotshit shirt draagt...
Doen! Doen! Nu nog iemand voor de photoshoot.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dan waarschijnlijk wel een t-shirt![]()
. Maar ik weet niet of ik die aan ga doen hoor
.
ze hebben ook gelijkvloerse parkeerterreinen, maar die zijn aan de andere kant van de jaarbeurs dus dan moet je eerst om de jaarbeurs heen lopen. Moet je met jou auto gaanquote:
Met hoeveel auto's wil je komen dan?quote:
Ik wil niet op de foto komenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doen! Doen! Nu nog iemand voor de photoshoot.![]()
Tja als je topless gaat dan vinden we je vast welquote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dan waarschijnlijk wel een t-shirt![]()
. Maar ik weet niet of ik die aan ga doen hoor
.
Het was maar een geintje manquote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ze hebben ook gelijkvloerse parkeerterreinen, maar die zijn aan de andere kant van de jaarbeurs dus dan moet je eerst om de jaarbeurs heen lopen. Moet je met jou auto gaan
cafeetje op het stationquote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef IJsmuts het volgende:
je kan toch gewoon op een terras afsprekenhoef je ook niet saai te gaan staan wachten als je wat eerder bent, maar kun je alvast een pilsje pakken
kan de rest zo aanschuiven
![]()
Met vragen komen we vast ook een heel eindquote:Op maandag 21 mei 2007 10:04 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
cafeetje op het station
Maar ik weet de weg niet in Utrecht. Dan moet ik hopen dan mijn n95 dat terras kan vinden.
lekker hoor een cupraquote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was maar een geintje man. Het ding is er al onderuit want hij viel er laatst al half af.
Zet hem in het transferium. Voor 5.50 de hele dag parkeren en gratis met de tram van en naar het centrum.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Danku voor de tipquote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zet hem in het transferium. Voor 5.50 de hele dag parkeren en gratis met de tram van en naar het centrum.
dat is goedkoper als de jaarbeurs, dat is volgens mij 10 euries en dan moet je wel een munt in de jaarbeurs halen.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind 't prima. Maar ik vind alles prima.
lol kijk uit wat je zegtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind 't prima. Maar ik vind alles prima.
andere kantquote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
Zit Hoog Catharijne nou aan de zelfde kant van het station als de jaarbeurs of juist aan de andere kant?
Klinkt ook goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef IJsmuts het volgende:
is dit iets? ergens in het centrum, geen idee waar precies. je kan er gelijk eten zo te zien.
[afbeelding]
Even de site bekeken en ik moet zeggen dat is een hele goeie lokatiequote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef IJsmuts het volgende:
is dit iets? ergens in het centrum, geen idee waar precies. je kan er gelijk eten zo te zien.
[afbeelding]
jaja, laat het echte plannen maar aan BoFkonten overquote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Even de site bekeken en ik moet zeggen dat is een hele goeie lokatie
Hertog Jan uit de tap![]()
![]()
Zijn de winkels dan open of moet ze maar etalages gaan kijken?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef bigore het volgende:
Kan leuk worden dus, ik durf nog steeds niet te zeggen of ik kan, misschien dat ik ff kom. Als ik overigens met de auto ga kan ik ook niet zuipen, dat is natuurlijk een regelrechte ramp. Toch me vriendin maar eens porren om te rijden, dan gaat ze maar winkelen daaro.
King Arthur is erg okee en best ruim. Terrasruimte is erg beperkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef IJsmuts het volgende:
[afbeelding]
Maar er zitten vast nog wel meer terassen of niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
King Arthur is erg okee en best ruim. Terrasruimte is erg beperkt.
Er zijn zat terassen in utrechtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar er zitten vast nog wel meer terassen of niet?
Eujquote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef disjfa het volgende:
Lekker! Bernie regelt de meet en wat afgesproken is is dat we iets gaan doen in de middag ergens. En een paar users die erbij zeggen dat een cafe leuk is zonder tijdstipDit is nog eens meets regelen ++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |