BBQ ninja style.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang jij alles opruimt zal hij er niks van merken..
Wie zegt jij moet helpen, ik zeg jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp het even niet. Zolang wij opruimen zal hij niets merken? Wat maakt dat nou weer uit. Zolang wij weg zijn als hij terug komt![]()
Wat ben je toch weer aardigquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie zegt jij moet helpen, ik zeg jij
Maar als je je geroepen voelt mag je Heintje best helpen..
Je kent me toch.. Ben de rotste niet. Als mensen aanbieden om mee op te ruimen hou ik ze niet tegen..quote:
Meet de BoFfers..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voorzover nu alles zeker is kan ik ook gewoon komen, maar als het eten mcD/BK word ga ik dat toch echt overslaan, trek dat spul echt niet als avondeten.
Heb je een goed plan? Deel het met de rest. Anders word het gewoon 15.00 @ cs meetingpoint en dan stairway zuupn en dan mag bernie de rest invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef Heintje het volgende:
Iemand trouwens al enig idee hoelaat we waar afspreken?
1400 uur in Utrechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat Bernie?
Hoe laat moet ik dan in zwollywood zijn, alwaar ik jou ontmoet en jij hebt dan een kaartje voor me hequote:
Dat moet ik even uitzoeken via NS.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik dan in zwollywood zijn, alwaar ik jou ontmoet en jij hebt dan een kaartje voor me he
Het is op een zondag, en je moet om 12:44 op het station zijn in Zwollequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef mordradead het volgende:
Het is toch niet de dag na een stapavond Bernie
Postmanquote:Op zondag 6 mei 2007 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast. en FJD er ook ingeplempt.
Hehequote:Op zondag 6 mei 2007 14:18 schreef Ipho het volgende:
Als bart gaat kom ik niet
Ik zie die eerste wel zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Verder is het wellicht handig om een rode draad aan te geven qua schema. Als ik t zo eens bekijk dan zijn er nml. twee rode draden:Uurtje of 14:00 meeten, uurtje of 16:00/17:00 eens wat eten op t terras bestellen en dan een uurtje of twee later naar huis vertrekken. Uurtje of 15:00 meeten, uurtje of 19:00 een restaurant op zoeken, uurtje of 21:00 weer naar huis.
Het zijn ook slechts suggesties van mijn kantquote:Op maandag 7 mei 2007 10:05 schreef disjfa het volgende:
We kunnen ook gewoon bernie laten plannen aangezien hij het moet regelen
Jij staat ook op mijn denkbeeldige lijstje van mensen die ik wel eens wil meeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Voeg mij voorlopig maar even toe, ik moet druk aan de gang in de keuken rond die tijd, dus weet niet zeker of ik kan, maar het idee lijkt me leuk en bier zuipen ben ik altijd voor in.
Precies, dat had ik bij jouw naam dus ook, zag um staan, en ijsmeis, die wil ik ook weleens zien. Een chick die mij verslaat met GoW, die scoort echt punten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij staat ook op mijn denkbeeldige lijstje van mensen die ik wel eens wil meeten.
(je bent dus iemand waar ik wel met enige regelmaat mee op live speel)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:28 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, dat had ik bij jouw naam dus ook, zag um staan, en ijsmeis, die wil ik ook weleens zien. Een chick die mij verslaat met GoW, die scoort echt punten.
Ik zou zeggen neem ze mee en dan weet je zeker dat ze er zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef CecilBDemented het volgende:
als er lekkere meiden komen wil ik ook wel komen
Ik moet er ook bijgezet worduh!!quote:
De Irish pub in Utrecht is dicht op zondagmiddag kwamen we op een crewmeet achterquote:Op maandag 7 mei 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor de tweede maar goed dat is een lichte voorkeur. Maakt mij sowieso niet veel uit.
Misschien een idee om een backup plan te hebben voor als het regent/minder warm is? Dan bv. of een Irish pub in of later afspreken en er een dinner meet van maken? Ik roep ook maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |