Leuk hequote:Op maandag 21 mei 2007 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:Altijd weer die zinloze discussies met jou
Zo snel mogelijk... zal FIFA '07 weer eens installeren... welke avond kan jij?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk heWanneer gaan we weer eens Fifa of PES spelen? Dan own ik je weer even op z'n Duits
@IJs; nu staan de kleinere fotos er met uitzondering van de groepsfoto.
Vanavond? Ik heb het alleen al zo lang niet meer gespeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo snel mogelijk... zal FIFA '07 weer eens installeren... welke avond kan jij?
Pimpen op de GAM meetquote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze zijn alvast aan het oefenen voor de GAM meet![]()
Ik ben wel het lijdend voorwerp op de foto'squote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jorrit wat doe je
[afbeelding]
Groepsfoto
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal nog een beetje slaperig
Wij zijn al bezopen voor zij uberhaupt elkaar gevonden hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef IJsmuts het volgende:
over die GAM meet, zie de amateurs dat regelen dan![]()
Dat ligt volgens mij eerder aan onze drinkcapaciteiten dan aan hun organisatiekwaliteitenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wij zijn al bezopen voor zij uberhaupt elkaar gevonden hebben
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs: ik heb je de foto even via mail verstuurd naar je hotmail. Hopelijk kun je daar wel bij.
Donequote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar nu kan ik nietr in mn hotmail....
![]()
![]()
mn gmail doet het nog, kan je ze daar ff heensturen? voornaam.achternaam@gmail.com
-edit-
heul internet is zo traag als stront hier, alleen Fok is snel![]()
shame on you!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
M'n zusje heeft straks een snellere videokaart dan ik heb
wrm?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
M'n zusje heeft straks een snellere videokaart dan ik heb
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:08 schreef dekkered het volgende:
shame on you!!!
in de muisquote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog een AGP kaartje, Skills zitten gelukkig niet in je videokaart, als iemand weet waar ze wel zitten graag even melden
Dat is zo'n onding, gebruik ik nooit. Misschien toch eens naar kijkenquote:
Touchscreen FTW!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Blinker het volgende:
Echte hardcore Battlefielders spelen gewoon met een touchpad
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Blinker het volgende:
Echte hardcore Battlefielders spelen gewoon met een touchpad
Typisch zo'n FoK topic waar lekker serieus wordt geantwoordquote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef IJsmuts het volgende:
BAUS!!!! je hebt nog niet in dit wapen topic gepost:
AK 47 vs. M16
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef IJsmuts het volgende:
BAUS!!!! je hebt nog niet in dit wapen topic gepost:
AK 47 vs. M16
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog een AGP kaartje, Skills zitten gelukkig niet in je videokaart, als iemand weet waar ze wel zitten graag even melden
ik wil wel, maar me baas nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Komt er iemand de server vullen?
Dan doet je baas toch niet mee, ga je lekker alleen spelenquote:
Je bent geen echte BoFer als je niet tenminste 1 dag van totale wanhoop over t crashen van BF2 hebt meegemaaktquote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef Blinker het volgende:
Ik wil wel maar ik krijg mn BF2 niet meer aan de praat
Hij wilt niet meer starten.. Krijg wel splashscreen maar daarna gaat ie weer gelijk terug naar de desktop en de uninstall is ook weg
Ik zet die "t" dan wel weer achter m'n tagquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent geen echte BoFer als je niet tenminste 1 dag van totale wanhoop over t crashen van BF2 hebt meegemaakt
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook
Alhoewel ik nu even twijfel, ik ga eens kijken of ik niet de hele PC configs door elkaar kan mikken en dan de 7600GT gewoon bij mij er in prik
scherp hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan doet je baas toch niet mee, ga je lekker alleen spelen
Naar de kroeg gebracht zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Keltie het volgende:
Net eerst maar eens de hypotheek veliggesteld... (moet aan het einde van ieder jaar aflossen, dus het bedragje maar eens ergens weggeschreven)
Kratten bier voor gekocht en dan aan het einde van het jaar statiegeldquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Keltie het volgende:
Net eerst maar eens de hypotheek veliggesteld... (moet aan het einde van ieder jaar aflossen, dus het bedragje maar eens ergens weggeschreven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |