Volgens Sanne een vuursalamander..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
@ jafar, volgende keer moet je idd mee![]()
@ ursel, is het een zeldzame/gevaarlijke? wij dachten van wel door de kleuren![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef MLPValley het volgende:
Zijn cool die wil ik wel
Zijn wel gifitig maar enkel als je ze aanraakt en dan in je ogen wrijft of het gif inslikt. Heeft hallicunerende werking (gratis drugs jongens!)
Bij die andere groep zaten er wel een aantal te blowen, we hadden dat ding aan hun moeten geven en toen die gasten uit moeten dagen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef ursel het volgende:
[..].. Volgens mij gaan er een aantal morgen gelijk weer terug..
En JP met zijn rondje om de kerk.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook geweldig vond was de rit na het airsoften naar die cowboys toe![]()
We reden al rap, maar toen we op zo'n 2km afstand van de Little Creek waren was het duidelijk te merken dat JP het bier al kon ruiken want het tempo ging een stukje omhoog![]()
En toen zag je Jorrit er vandoor "stuiven" , dus het was duidelijk; we waren er bijna!!Dus wij volgen, die JP met stofwolken en al door die bochtjes knallen
![]()
![]()
Eensch.quote:
mn kadootje van FJD bedoel je? ik heb hem net over mn snikkel proberen te laten lopen (dat kriebelt zo lekker), maar hij zigzagt nogal zonder zn kopquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer even knallen denk ik, nog meer liefhebbers?
wel op 24/7 karkand laten staan, dan zit ie tenminste volquote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer even knallen denk ik, nog meer liefhebbers?
Geen idee? Volgens mij is dat uurtje ook voorbij dus is het tijd dat Ferdi thuis is en foto's gaat postenquote:
FERDI FOTOOOOOOOOOO"S!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen idee? Volgens mij is dat uurtje ook voorbij dus is het tijd dat Ferdi thuis is en foto's gaat posten
F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5
Verdomme Ferdi waar blijven ze
F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5,F5
Ferdi wat doe jequote:Laatste bezoek: 1 uur, 43 minuten geleden.
Ik heb nog wel een steen op mijn balkon liggen die je daar prima voor kan gebruikenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga vast een monument voor onze fer maken![]()
nou nou, fer is een best joch, maar om hem nu een monument te geven dat gelijk staat aan 40 miljoen gesneuveldenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een steen op mijn balkon liggen die je daar prima voor kan gebruiken
Het is ook maar een heel klein steentjequote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou nou, fer is een best joch, maar om hem nu een monument te geven dat gelijk staat aan 40 miljoen gesneuvelden![]()
Ik word gewaardeerdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een steen op mijn balkon liggen die je daar prima voor kan gebruiken
Primusquote:
Hij moet al naar de tandartsquote:Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Primus
Dat zoiets zo verachtelijk en zoiets zo goddelijk maar 1 letter van elkaar verschillen
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Primus
Dat zoiets zo verachtelijk en zoiets zo goddelijk maar 1 letter van elkaar verschillen
quote:
206quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:niet zo jaloers doen! Slopelrijder!
* Morpheus2002 gaat misschien naar Pinkpop maandag
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik word gewaardeerd
40 miljoen soldaten krijgen een steen.
1 FJD krijgt ook een steen.
Dus 1 FJD is gelijk aan 40 miljoen soldaten waardoor het voor de geschiedensboeken maar goed is dat ik niet voor de oorlog geboren was. Dan had ik in mn eentje al die Duitsers geowned en waren de geschiedenisboeken toch een stuk dunner geweest
Goed ik ga nu mn cardreader zoeken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is ook maar een heel klein steentje
Je zou het ook een zandkorrel kunnen noemen
Pimpen met je vaders autoquote:
Ik word aangevallen op m'n moeders autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |