Ok.. dus ik met BoF! Airsoften
4 uur opgestaan zodat ik een uurtje had om wakker te worden, douchen, koffie, tas inpakken.
De Forester van pappa gepakt en goed kunnen knallen over een lege A9.
Routeplanners zuigen, of ik ben gewoon suf dat kan ook, ik reed in eerste instantie helemaal
goed, maar toen twijfelde ik. Ik misde de smaragdweg oid. Achteraf bleek dat ik automatisch
uit mezelf al een iets kortere route had genomen en die hele smaragdweg dus niet nodig had..
Maar goed, met 5 of 10 minuutjes vertraging was ik dus bij Raffie.
Wij weer terug knallen om de auto terug te zetten en we hebben een klein kwartiertje ofzo
moeten wachten op IJsmuts. Nadat we even geknuffeld hadden en de tassen in de auto hadden
gestopt, vertrokken we richting Eindhoven. We konden lekker door knallen dus we waren met
een uurtje reistijd keurig op tijd.
Handjes schudden enzo, even gewacht op de mensen die nog moesten komen.. Geluid van piepende
banden verstoorde de rustige ochtend ambience, Jorrit kwam aanrijden.
Nadat iedereen er was gingen we binnen een bakkie doen.
IJsmuts moest en zou een bosche bol omdat hij in het zuiden was, dus die bestelde hij dan ook.
Hij kreeg een moorkop dus is nog genaaid ook..
Ondertussen kwam NLboy binnen lopen, stelde zich voor en joinde de
server groep.
Koffie op, IJsmuts lekker ontbeten, op naar Belgie!!
Daar aangekomen hebben we wat rondgehangen bij een tank omdat we nog moesten wachten op de
2e groep. Sommige mensen moesten nodig pissen, waaronder ikzelf, en hebben dat even gedaan
in een oorlogsmuseum. FF kort wat rondgekeken op de route naar het toilet en dat zag er
allemaal leuk uit.
Goed, om het wat in te korten stonden we op een gegeven moment dus met gear en al klaar om
te Airsoften..WOOHOOO!!!
Teringsaaie 1e ronde.. rare kneuzen als tegenstanders.
![]()
IJs en ik hebben eerst nog een tijd
voor jan lul ergens gelegen als verdediging, toen zijn we wat naar voren gegaan en de berg af.
IJs joinde de elite squad en ik ging liggen op een prima beschut plekkie langs het pad en
met zicht op een deel van de frontlinie. Ik zag regelmatig wat van die drollen lopen, maar te
ver om te schieten. Op een gegeven moment naderen 3 gasten zo, en ze lopen echt op nog geen
5 meter van me vandaan langs mij. Maar al pratend en niet in een paraate houding ofzo,
maar ook niet met hun wapen of handen omhoog.. onduidelijke situatie.. ik besloot om ze te
volgen met mijn vizier, continue oogcontact gezocht maar die mafketels hebben me never nooit
niet gezien.. Erg fanatieke spelers..
De 2e ronde was beter! Althans.. voor mij iets minder. Mijn team was al gedumpt op ons homebase
en wij moesten wachten op het fluitsignaal dat de game zou starten. Dus wij een beetje
inschieten enzo. 1 minuut voor het fluitsignaal kapt mijn G36 ermee..
Die "Technische man" die liep er mee te kloten.. Hij begon wel eerst met de dingen die ik
allang gedaan had.. Toen ik zei dat ik dat allemaal al gechecked had ging hij de batterij
verwisselen.. Ik zei; Zou dat het zijn dan?? (kan echt niet) en hij zegt misschien.
En inderdaad.. wapen doet nog steeds niets.
Bleek dus dat het motortje te strak op de gearbox stond waardoor hij teveel weerstand kreeg
en er dus een zekering is geknapt.. Heeft hij verder prima gefixed. Dus ik testschieten, 3
schoten.. blokkering.. Toen kreeg ik een 9.6v accu en kon ik lekker knallen, maar was wel
een kwartier kwijt.. Evengoed lekker kunnen tijgeren en met een maat van Jorrit tot achter
de vijandelijke linies weten te komen. Helaas ging het fluitsignaal voordat wij een offensief
konden bewerkstelligen.
3e ronde was ook leuk, behalve die afkapping.. Maar ik heb toen wel leuke kills kunnen maken.
Ik wou Tinus knive killen. Maar dan moest ik een eind recht naar beneden het pad op en dat
gaat niet lukken zonder geluid.. en hij hoeft maar 1 keer even achterom te kijken en dan ziet
hij mij de meest idiote capriolen uithalen om geruisloos naar beneden te komen..
Dus ik afdrukken heh, double taps... NIETS GVD!!! switch full auto en die kraan open, het
was mega spectaculair. Ik heb een salvo afgevuurd waar je een heel leger mee kan uitroeien,
die arme jongen moet iets gedacht hebben van "OMFG hij is helemaal gek geworden".. Er kwamen
maar iets van 5 kogeltjes uit de rest was fokkin lucht.. kutding.
Maar ik had hem evengoed hoor
Nouja, en toen gingen we linedancen... ofzo
Ik heb geen zin meer om te typen
Oh ja, en ik heb van Lies gehoord dat zelfs als ik slaap ik nog van knallen hou!