man man man wat een feest.
Airsoften was geweldig, vooral ronde 2 en 3 aangezien de eerste ronde weer met vreemden was en dus met hetzelfde resultaat. Ook waren de tegenstanders met man of 7 meer wat ook duidelijk bleek omdat we over de hele linie teruggedrongen werden. Na een conflict heb ik er nog eentje van de tegenpartij aangesproken in het veld maar kreeg enkel een grote waffel terug met pools accent.
![]()
Di3ki3 en ik met verderop Vondutch, Ijsmuts en Ferdi als backup hadden een hinderlaag gelegd en maakten een front richting vijandelijke basis. Lopen er 2 van te tegenpartij nietsvermoedend over een paadje waarlangs wij liggen en natuurlijk geven we ze de volle laag vanaf meter of 8.
![]()
. Helas springen ze weg terwijl de kogeltjes ze rond de oren vliegen zonder 'hit' te roepen. *zucht*. Als het aan Ijsmuts lag werd het knokken maar we zijn maar op een ander veld gaan spelen onderling wat echt een stuk gaver was. Heerlijke missie erna die wij gewonnen hebben dankzij ons onneembaar fort met loopgraven eromheen.
Derde missie was echt supergaaf. We namen 180 graden positie om de vijandelijke basis waardoor we natuurlijk erg dunne lijnen hadden zodat Baus bijvoorbeeld even achter Tinus kun komen met een kill als gevolg. Ikzelf zat op de uiterste flank en was de vlag redelijk genaderd maar nadat ik gespot was kon ik zo naar de engeltjes.
![]()
Echter een fluitsignaal klonk dus wij gingen ons melden bij het uitganspunt waar bleek dat het fluitsignaal niet voor ons was. Erg jammer want ik had deze ronde graag uitgespeeld maar waarschijnlijk verloren.
Daarna gedouched waarop een heerlijke bbq volgde. De aanwezige Walen in de kroeg aldaar nodigden ons uit voor een paar potjes 'nagelspijkeren' wat iets is als kopspijkers zonder vragen.
![]()
. Ook hebben we nog gepokerd met een paar gasten. We waren allemaal zeer afgeladen met bier dus mijn luiken gingen rond een uurtje of 1 dicht waarna ik vanochtend toch redelijk zuur was. De rekening was een redelijk bewijs van een geslaagde avond.
![]()
. Ontbijt was super lekker, Jo had weer goed voor de 'Mannekkes' gezorgd.
Vanmorgen nog tegen paaltje aan gereden en afslag gemist maar verder overleefd.
Bedankt iedereen, het was GEWELDIG!
PS: Deze airsoft organisatie is flexibeler in de aanloop en heeft leukere terreinen wat mij betreft. Echter het materiaal was bagger aangezien er continue wapens stuk waren en veel wapens weigerden op het moment supreme. De dag zelf verliep ook erg chaotisch. AA heeftveel beter materiaal en een strakke organisatie ter plaatse. Echter daar is het 'administratieve' deel echt weer een puinhoop.
[ Bericht 48% gewijzigd door jpjedi op 20-05-2007 13:03:58 ]