quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
moet je hier kijken www.meatspin.com
Een site met wat spinnen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat dit is, ben bang dat al me eten zometeen naar boven komt![]()
Spinnen zijn de meeste toffe insecten vind ikquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Spinnen zijn de meeste toffe insecten vind ik![]()
Dan maar eve checken de link
-edit-
![]()
![]()
Dan vind ik tubgirl veel lekkerder
Heb je dan ook een vogelspinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt onze vogelspin dan zeker nog niet gezien..
Die staat beetje verscholen tussen de slangen bak en de baardagamen bak..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je dan ook een vogelspin? ik had em niet gezien
![]()
Voor de FOD lan partyquote:
Hij is wel leuk gedaan hahaha!quote:
Staat toch ook onze vogelspin..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:48 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij is wel leuk gedaan hahaha!![]()
En Urs JIJ hebt niet een vogelspin WIJ hebben een vogelspin. En de laatste keer dat ik keek 2 zelfs. En ben ik de enige die ze verzorg, en ze gekocht heb...dus eigenlijk zijn ze van mij![]()
Dacht dat jij je bierkelder meenamquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in mijn kelder hoor..
Niks ervan.. komt alleen bier hier in, niet er uit..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dacht dat jij je bierkelder meenam![]()
Dat zou zonde zijn, bederft al dat bierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef ursel het volgende:
Niks ervan.. komt alleen bier hier in, niet er uit..
Ingame messages zie ik niet altijd, gaat zo vlug en vooral als je aan het spelen bent. Maar dat van die rank komt wel vaker voor, je kan gewoon spelen hoor, punten worden gewoon bij je totaal opgeteld alleen zul je al die badges steeds opnieuw krijgen maar dat heeft geen gevolgen. En anders zal ik even je pc uitzetten en weer aanzetten, wil ook helpen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
zijn een x aantal mensen zonder rank en de rank komt ook niet terug ik wou vanacht graag spelen maar ziet er naar uit van niet aangezien Diamond niet op ingame messages reageert?
ADMIN?!
Kan geen admin iets aan doen, gewoon knallen zonder de n00b guns!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
zijn een x aantal mensen zonder rank en de rank komt ook niet terug ik wou vanacht graag spelen maar ziet er naar uit van niet aangezien Diamond niet op ingame messages reageert?
ADMIN?!
In de kelder dus..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, bederft al dat bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |