Surprice act, dus niet verder vertellen he.quote:
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
Geen Depeche Mode?![]()
En er staan veertiende ipv dertiende in de OP
En ik was te lui om te kijken wat ik kopieerde van de wiki.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allebei mijn schuld, was iets te enthousiast met aanpassen
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:00 schreef JackHerrer het volgende:
Staat de silent disco er ook weer dit jaar?
Vorige jaar stonden ze er toch niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die staat er al enkele jaren op rij. Ook is het er altijd vrij druk. Dus ik zou niet weten waarom ze daarmee zouden stoppen.
Echt welquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige jaar stonden ze er toch niet?
Je moet deze hebben: http://www.433fm.com/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
silent disco werd doorgaans wel altijd als een van de allereersten bevestigd
Jawel. Ik kwam er zelfs een FOK! user tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
www.silentdisco.nl gaat door naar Jomanda
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef flyguy het volgende:
leuk dat de line-up redelijk anders is dan pinkpop dit jaar![]()
as everquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Pinkpop-line up van dit jaar is dan ook een slap aftreksel van de LL-line-up van vorig jaar....
Neem jij je telefoon eens opquote:
Lowlandsforum zegt idd van niet. En die hebben 'connecties'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel
Maar volgens allerlei sites staan ze er dit jaar niet meer. Maar dat zijn ook de sites die stellig beweren dat Pearl Jam, Radiohead en de oude Essent-winnaars juist wel komen, dus of het echt waar is?
Hoeveel persoons?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
Ik denk dat 2 genoeg is. Maar dan kom je, als je wat ruimte wilt, toch meestal bij tenten voor 3-4 personen, je moet natuurlijk ook de bagage nog ergens kwijt kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoeveel persoons?
Ik zou gewoon ff wachten met de aanschaf. Een weekje voor lowlands zijn ze vaak al in de uitverkoop, krijg je een goede tent voor weinig cent!![]()
Dat ja. Kost niks, twee-persoons-en-net-te-krap-dus-comfortabel, en staat binnen 5 minuten.quote:
Nieuwe namen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Rhanna het volgende:
Post dan iets nuttigs of knal het in je bookmarks. Ik denk telkens dat iemand nieuwe namen post
Je denkt dat elke keer als er een nieuwe post is er een nieuwe band bekend is? Dan wordt het druk op lowlandsquote:
Lidl had er meen ik een voor rond de 50 euro, een paar weken terug. Misschien nog ergens op te snorren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij maakt het niet uit of de Silent Disco er is. Ze doen maar, ik kom voor de muziek, de andere zooi is leuk, maar bijzaak.
Iemand nog een geweldige tip met betrekking tot een handige, lichte, compacte (maar eenmaal opgezet ruime), betaalbare, ideale tent? Of stel ik te veel eisen, met een budget van maximaal een euro of 75? (En ja, die moet meerdere jaren mee, voor dat geld).
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Roellio het volgende:
Hebben er nog mensen een LLowProfiel op de LLowsite? Dan word ik je LLowFriend!
Ik had een te groot luchtbed en teveel bagagequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die van mij ook. Jaren lang een prima tent, gaat het eens serieus regenen, is de tent opeens lek.
Dat is inderdaad wel een geschikt tentje denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikt tentje.
High Peak heeft sowieso wel aardige tenten. Niet te duur ook. En over het algemeen niet zwaar.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn tent ging ook niet mee terug, slechts de haringen.
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant. Die gingen op zondag weg en lieten hun partytent achter zodat ik die, als ik even terug was op de camping, over mijn tent kon zetten. Zeer handig. Maar de vriend met wie ik een tent deelde vond het slimmer om een tentstok van de partytent te breken en onder mijn luifeltje te zetten, zodat daar niet zo veel water in bleef staan (hij was jarig en stomdronken).
in 2005 zag je er een paar, vorig jaar veel meer en dit jaar zal het ervan stikken. Net als dat je rond 2000/2001 ineens allemaal koepeltentjes zag komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij hadden vriendelijke buren uit Brabant.
je kan er wel makkelijk mee frisbieenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die zijn kut man, grote schijf waar je mee loopt te zeulen
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Brabanders op lowlands zijn altijd tof, ofzo.
tvp, dus
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe namen!!! o.a. The Beatles en Beethoven!!!!!1§11111EINS!!@!@!!11§1§1!!!!!!
Graz zet het gewoon op de mainpage. Het is geen lijst van graz.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands komt terug, met die lijst van Graz doen ze het goedWordt nog spannend, Pukkelpop - Lowlands - Pukkelpop - Lowlands
Ik zie het in juli wel
Hieruit maak ik op dat jij Brabanders ook niet zo geweldig vind?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind achterhoekers erger: "Waar komde gij hin?"
Die krijgt de Alfa wel vol...............quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]AC/DC, Jimi Hendrix.. ok ik ben verkocht
En HANS TEEUWEN!!!! HEEEEEEEEEY KLEIN KABOUTERTJE
Komt d'r een nieuwe tent bij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Die krijgt de Alfa wel vol...............
Kus, K3, Chipzquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je hebt op het moment hele leuke 3-persoonstentjes bij de Perrysport voor dat geld! Daar zijn ze nu enigszins in de uitverkoop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deze is niet verkeerd. En gratis bezorgd. En met een grondzeil voor de 'leefruimte' voor 5 euro erbij, handig, kan daar de troep droog staan.
Ja, ook niet verkeerd. Maar die 5cm in de lengte heb ik niet extra nodig, en in de breedte... ach, liever iets meer ruimte voor bagage enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Deze zag er ook strak uit in de winkel. Slagje groter van binnen, iets kleinere voortent, maar eveneens met zeiltje.
De Josti-band, count me innnnnnquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
dan tvp-en we deze toch ook gewoon vol..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
quote:
Omdat ik pas op de dag zelf besloot dat ik niks beters te doen had, misschien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef Leonos het volgende:
Waarom koop je dan geen kaartje van te voren
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
omg hier waren we vorig jaar rond deze tijd hier A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9 nu zijn we dus al 4 topics verder
daar komen dan ook veel minder mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpopquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In 't Pinkpop topic zijn ze pas bij deel 7, en dat is volgende week.![]()
Die zitten toch ook rond 55.000?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daar komen dan ook veel minder mensen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er nooit ben geweest: Pinkpop![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar zo'n Quechua uitgooi tent koop!
Schijnt op 3FM geroepen te zijn. Vooralsnog "nothing but a rumour"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Anyway, ik hoop op verschillende plekken dat QOTSA bevestigd is?
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die nog de hele lowlands camp-site moeten inrichten,
"aanbiedingen van de aldi"
[afbeelding]
Volgens mij kun je die klein oprollen.. ziet er in ieder geval wel zo uit..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n mummie slaapzak zie je heel klein op kan rollen? Want dat zoek ik nog
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal ook even kijken of de Lidl nog wat leuks heeft. Die hebben maandag ook een tent in de aanbieding voor zelfs nog minder (17,99)![]()
[afbeelding]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
volgende week van alles bij de Aldi in de aanbieding:
2/3 pers tent voor 29 euro
1 pers luchtmatras 13 euro
mummie slaapzak : 13 euro
campingstoel: 9 euro
vooral van die tent ben ik wel gecharmeerd, ziet er goed uit:
[afbeelding]
Pinkpop kan ruimte creëren om 70.000 man aan te kunnen op het terrein. Vorig jaar waren er op de maandag zo'n 65.000....quote:
eh? tis gewoon nylon hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Heeft die tent nou geen buitenlaag?
Is dat niet een beetje eh... gevaarlijk met ons prachtige en vooral voorspelbare Nederlandse weer?
Mummieslaapzakken zijn echt ideaal, je rolt ze superklein en heel makkelijk op en ze liggen erg relax!
Via TESC zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook weer eens. Paar jaar geleden als werknemer (stom werk, paar dagen calamiteitenhekken bewaakt) en nu gewoon als bezoeker. Zin, zin!
Tent is zeker voor de prijs de moeite waard... heb hem nu al 3 jaar. Je kan er met 2 man in liggen en dan heb je nog genoeg ruimte over voor je spullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef Parafernalia het volgende:
weet iemand een link naar zo'n tent die zichzelf opzet? die had iedereen vorig jaar op LL..
ik weet alleen nog niet of ik vrij kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
Ik blijf het stomme grote ronde schijven vinden om mee te nemen... Dat moet toch makkelijker kunnen?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die tenten zijn van Quechua o.i.d. en te verkrijgen bij Decathlon
Ik ga er ook 1 kopen!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens waarom moeilijk doen met tenten? Vorig jaar een gast gezien met een hangmat tussen twee struiken, en daaroverheen een stuk plastic gedrapeerd..
kan het nog meer basic?![]()
Ik heb deze nu ook 2 jaar, in het grijs / rood en super tentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Vrij simpel. Paar stokken, haringen enzo, beetje klooien, tussendoor veel bier drinken (de laatste keer dat ik nuchter een tent opgezet heb kan ik me niet herinneren), komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Rhanna het volgende:
Hoe krijg je zo'n grote tent ergens opgezet..
Dat heb ik dan weer niet, een luchtbed. Wel een idee voor dit jaar, als we dan toch 2 keer lopen voor de spullen. Dan de eerste keer tent, bier en luchtbed mee. Groot dan uiteraard, 2-persoons.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
Ik heb volgens mij alleen lekke luchtbedden, en geen pomp. Gegarandeerd een succes dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
idemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
Ja, dat was wel tof. En alsnog stond mijn tent pas lang nadat de zon onder ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De ingang om 15u al open gooien omdat er zogenaamd storm op komst was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Sex in een tentje!
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind de 24htent meestal maar so-so. Ga liever voetballen met skippyballen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
Moet je ook op donderdagavond doen of op vrijdag. Na vrijdag 16:00 wordt het een no-noquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Terwijl je lekker stinkt omdat douchen voor homos is.
.
Kost ook wel watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Zoiets is ook wel gaaf!
Blaast zich zelf op en je zit gegarandeerd droog!
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
Ik ook niet precies maar het zijn erg belangrijke produkten. Hoge kwaliteitseisen >>> duur.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, van wat zo'n ding kost!
![]()
Grolsch uit blikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
dat het koud is scheelt iigquote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
Dat is het enige belangrijke, alsof je nog werkende smaakpapillen hebt na een berg (lauw) bier, een kilo wiet en een paar uur schreeuwen.quote:
idd als je smaakpapillen dood zijn jaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach jullie... Grolsch uit blik is best te pruimen!
Wijfquote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd als je smaakpapillen dood zijn ja
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzoquote:
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best latig leuke decoratieve spulletjes meesjouwen voor in je tent, kussentjes enzo
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupilquote:Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en lipstick bijwerken in zo'n moshpit is ook best lastig
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker............... zo'n oogpotlood eindigt standaard in mn pupil![]()
Ben je van 't Westland dan???quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, bier=bier*
* Oranjeboom uitgezonderd
pissenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Lowlands is echt zwaar vrouwonvriendelijk![]()
Ik kan ook nooit ff lekker gaan staan pissen in zo'n overstroomde pisbak![]()
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?quote:
Nee. Vanwege je bier=bier opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
Ja, daar heb je het alquote:ga wel veel te veel met westlanders om idd
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
ga wel veel te veel met westlanders om idd
Of Westlandersquote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopen
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
ze ruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
Mooi, en Oranjeboom is gewoon bocht natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijk
Dat ookquote:
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.quote:Hi, I hadn´t heard about the festival. Are you involved with presenting it?
Peace,
Chris
Ik zie nog een gaatje!quote:De metalband Soulfly komt (alweer) langs de zomerfestivals!
De volgende data zijn te vinden in hun tourschema:
Aug. 9 - Sziget in Budapest, Hungary
Aug. 11 - Picture On in Wallern im Burgenland, Austria
Aug. 16 - Pukkelpop in Hasselt, Belgium
Aug. 18 - Summer Breeze in Dinkelsbühl, Germany
Aug. 20 - Prague, Czech Republic
Aug. 24 - South Poland Fest
Aug. 25 - Hinterfest in Holland
Dat is Soulfly ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Is Soulfly niet die band waarbij elk nummer met een enorme oerkreet begint?![]()
Of was dat iets anders met Soul..![]()
Wat staat er op? Ik heb wel een beetje intresse!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb gisterennacht met mijn zatte kop nog een lowlands poster mee genomen, iemand interesse?
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL! Ik heb post van Chris MurrayHad een mailtje gestuurd naar 'm of hij wellicht op Lowlands zou verschijnen dit jaar:
[..]
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.
Ik hoop dat de organisatie hun geld beter besteedt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog effe een geruchtje trouwens:
[..]
Ik zie nog een gaatje!
Ik ben ook niet echt een grote fan ze ofzo, het is niet zo van .. ahh nu lekker even Soulfly op, maar ik wil ze nog wel ooit een keer live meemaken.. misschien heb ik het een beetje verkeerd omschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soulfly vond ik leuk, de eerste paar cd's. Inmiddels kennen we het kunstje wel, lijkt me. En als die op je lijstje staat, dan vraag ik me af wat je de afgelopen jaren gedaan hebt, maar volgens mij doen die gasten niks anders dan op festivals spelen (Ozzfest 2002, Dynamo 2004, Fields of Rock 2005, Waldrock 2006, ongetwijfeld de nodige edities van Graspop).
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.
Zou bijzonder tof zijn als hij kwam, ideaal voor de zondag, om bij uit te kateren.
Geen idee, maar wel doorwerken, hé!!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
- Randstad bellenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Wegens lichtelijk geldgebrek (of ter voorkoming daarvan) wil ik proberen of ik dit jaar op Lowlands kan werken. Een vriendin van me heeft dit vorig jaar ook gedaan, maar dit ging toen via haar voormalige werk (De Gigant in Apeldoorn), dus ze kon me ook niet echt helpen ermee. Heeft één van jullie misschien er eens gewerkt of gaat er weer werken? Enig idee waar ik kan solliciteren en of het überhaupt zin heeft? Ik kan zo 1, 2, 3 op internet weinig vinden.
Dankje, morgen klim ik de telefoon in.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
- Randstad bellen
- Mojo bellen
- Security Company bellen
etc. Succes!
Ik ben overal laat mee, dacht dat je dat nu wel door had.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Leonos het volgende:
Ben je denk wel een beetje laat mee?
www.koebrugge.nlquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
Nee nog nooit voor ze op Lowlands gewerkt. Wel gevraagd door ze, maar na bij allemaal loze hekken gestaan te hebben bij films/evenementen/voetbalwedstrijden voelde ik de bui al hangenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
JIj hebt vast meer ervaring met dat eerste?
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
TESC (The Event Support Company) zoekt altijd wel mensen, maar dat is best zuigend en dan is de kans groot dat je een toiletblok op een camping moet bewaken 12 uur achter elkaarMaar voor hetzelfde geld sta je wel op het terrein bij een podium, dit weet je alleen niet vantevoren
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route. Ik ga die Koebrugge eens even bellen morgen, en toch ook maar eens Gigant proberen.
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij (wat ik uit de site begrijp) en ik weet niet of ik dat zie zitten, ook al ben ik op zoek naar een ander baantje.
de schoftenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
Want bij TESC moet je dan echt gaan werken volgens mij
wat een baan!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Met de vierdaagse ben ik 7 uur lang toiletbewaker (nouja, toiletpapierverwisselaar) op de route.
ze vergat 'daar' denk ik. Als in: in dienst treden, en niet eenmalig voor alleen LLquote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Koebrugge ook niet bellen want dat is ook werken
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
ja, nu sta je te boek als luiquote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, dat je daar dan voortaan oproepbaar bent, vaker dan alleen met Lowlands. Hè, de boel wordt weer uit zijn verband gerukt, potdorie!![]()
Doe ik al jaren met een vriendinnetje, we zitten er meer voor de sier bij en het is altijd super gezellig!quote:
dan had je zaterdagnacht rond een uur of 6 in het 24h gebied moeten zijn... Dat waren geen gozertjes van 14 meer, maar van 30quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vorig jaar een half uur lang gefascineerd zitten kijken hoe een gozertje van 14 eindeloos achter een skippybal aan het rennen was![]()
http://www.loc7000.comquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Lieke_K het volgende:
Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Baserunner het volgende:
Iedereen al naar Hayseed Dixie geluisterd? Geweldige band! Las een stukje in LiveXS over hun nieuwe cd dus ik luisteren op youtube enzo; VET! Kijkende op tourdates op hun site, blijkt dat ze ook Lowlands doen dit jaar woei!!! (mja het staat al in de startpost)
Dat was toch al semi-officieel?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welle:Erdball officieel bevestigd
Welle:Erdball![]()
Ja, maar nu weet we 't zekerquote:
quote:Gaaf. Bliep-pop..
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meukquote:Op maandag 21 mei 2007 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat is toch die AC/DC countrycoverband? Of ben ik nu echt heel ver van de werkelijkheid?Mijn broertje gooit me er dood mee (op de momenten dat ie niet naar AC/DC of Iron Maiden luistert
)
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja ze coveren nu ook andere nummers, zoals Don't feel like dancing van de Scissor Sisters en wat Strawberry fields forever meuk
Dat is meer reacties zoals de uwe uitlokken, tis ook geslaagd blijktquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Strawberry Fields en meuk achter elkaar zetten?Dat is zowat blasfemie
![]()
![]()
Hoeveel Lowlandstopics waren er vorig jaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Baserunner het volgende:
lijkt er wel op he! Ik voorspel 4 nieuwe topics volgende week (ivm bekendmaking op pinkpop)
7)camping 3quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef alkaholic63 het volgende:
Het loopt meer storm dan het pinkpoptopic (wel een leuk woord btw...)
Ben vorig jaar bij pinkpop geweest.... geef mij lowlands maar.
1) meer keuze
2)ouder publiek
3)leuker publiek
3)geen roze petjes
4)sneller bier te bestellen
5)sneller eten te bestellen
6)gevarieerder eten
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
8)pas diep in de nacht afgelopen
Het originele artikel is al uit juli 2006. Voor juli 2006 klopt het, dat hun plaat net uit is en dat ze spelen op Lowlandsquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef GreenEyes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34424235&type=-1
Razorlight op lowlands!!!
toch?
of zit ernaast?
ja dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Waar moet je dan je bier drinken?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond ik ook een groot nadeel aan Pinkpop, laatste acts begonnen al om 23.00u ofzo
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideequote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef GreenEyes het volgende:
zat er dus naast,
hmm vond hun optreden in de charlie wel de max!!!
in een bijna lege charlie overigens.
Psssst..2004..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Eh, de Charlie was er vorig jaar niet, het was in de ehhh, geen ideeMaar het stond wel behoorlijk vol.
Gaat het een beetje goed daar in jouw hoofdje?
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
lijkt me ook niet neequote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow![]()
Naja, in 2004 stonden ze in de Charlie en was het niet zo vol als vorig jaar iig
Anders worden de ouders van de 15-jarige di-rect fans boos.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat snap ik dus niet.wie gaat er nou naar een festival waar het zo vroeg al ophoudt?
2004: Charlie (geloof ik), niet zo volquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het kan zijn dat het er niet druk was. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef GreenEyes het volgende:
ja jeetje,
dat jaar tal maakt me niet meer uit,
het was iig in de charlie en relatief leeg..
![]()
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tentquote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
De Charlie is een buitenpodium hè? Dus dan kan het niet daar 'in' zijn, en ook niet 'leeg' zijn. Het kan wel op de Charlie zijn geweest, en het was er niet druk. In dat geval bedoel je 2004. Wanneer je gewoon een ander podium, en dus een tent bedoelt, dan was het vorig jaar![]()
Ah, ik ga stoppen met typen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie: Charlie is alleen in 2005 een buitenpodium geweest, daarvoor was het altijd een tent
Je kan nog een film kijken na 22.30. En op de camping schijnt ook wat te doen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog, het is elke dag afgelopen om 22:30. Natuurlijk zo nu en dan wat uitloop. Maar om 23.00 is het echt gedaan. Muziek uit. Hup, iedereen naar de camping! En op de maandag, als er mensen blijven hangen: "Mensen, tot volgend jaar! Het is afgelopen! Ga naar de camping!"![]()
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
3x Razorlight in 4 jaar is denk ik iets teveel van het goede
Voor goede, niet 13-in-een-dozijn bands zijn uitzonderingen uiteraard toegestaanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat maakt ze voor LCD Soundsystem anders niet zoveel uit, blijkbaar.
Voor mij ook niet, trouwens![]()
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
[..]
EN ook nog keus hebben, op Pinkpop camping B heb je die disco show ofzo (of had je die disco show, boeiend), als je dat gaar vindt heb je vrij weinig te doen nog... (dat was 2003)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
De vorige keer Lowlands werd ik pas tegen 19:00 echt wakker (ska en zon: instant wegvallen), dan ben je Mojo echt dankbaar dat ze ergens een stagiair hebben rondlopen die een beetje verstand van techno heeft.
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Dat vind ik ook altijd een grote dooddoener bij Pinkpop, ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Nosh het volgende:
Ook de reden voor mij dat Pinkpop mijn ding niet is, ik wil 24 uur lang mijn ding kunnen doen, niet opeens weggeschopt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |