quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Gabriel Rios.. Die vent is echt geweldig..!!!![]()
![]()
![]()
Echt super!
of ben je het hier ook niet mee eens cosmick???
Wel relaxed met Nirvana!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
verwarrend einde van het programma zo zonder STER
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
of ben je het hier ook niet mee eens cosmick???
[..]
We klagen toch al erg over die kl*#ten reclames op de radio. Als we nu na het nieuws maar niet een extra lang reclame blok krijgen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
verwarrend einde van het programma zo zonder STER
Gelukkig , zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rios vond ik een van de weinige leuke plaatjes bij Rabbering.
ja, was grappig. Paul was al aan het opbreken, moet er opeens nog even geimproviseerd worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Best grappig om te zien, hoe het fout ging op de webcam. Zat toevallig even te kijken..![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gelukkig , zijn we het toch nog ergens over eens.
vast wel, maar ik hoor daar niet bij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Heel af en toe, maar vaker niet dan wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel TT's met 'weekend' erin hebben we hier nu al wel niet gehad...?
Ik zit te wachten totdat de friet en frikandellen zijn gearriveerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Menschen, ik ben zowaar weer buiten de deur eten.Ditmaal Asperges i.p.v. Mexicaans, maar is voor mij net zo lekker.
Fijne avond!
![]()
Tijd om het volgende topic 'D.Roses klaagparade' te noemen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijn![]()
Ik wou net iets gaan postenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijn![]()
Naamtopicsquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om het volgende topic 'D.Roses klaagparade' te noemen...
Nu zijn ze dr dus. Tot straksquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat de friet en frikandellen zijn gearriveerd.![]()
't Is vaak te flauw. Of zal dat de bedoeling zijn? "Even lekker dollen?"quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:17 schreef Anne04 het volgende:
Als iemand hier trouwens die reis naar Praag wint, ik heb nog 200 kronen ofzo liggen!
En ik vind C&S soms best leuk, maar vaak gaan ze te lang door op niet grappige dingen.
Ik heb 2 weken vakantie! Nog beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Anne04 het volgende:
Paolo Nutini![]()
En bijna weekend? Ik heb al weekend hoor![]()
Wout! vond ik best goed te doen hoor, met C&S heb ik toch echt een stuk vaker een wegzapmoment...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is vaak te flauw. Of zal dat de bedoeling zijn? "Even lekker dollen?"
Ik vind het iig minder erg dan Wout.
Ik heb 'm toch al wel regelmatig gehoord de afgelopen weken. Nizlopi en The Feeling worden volgens mij minder gedraaid (helaas!).quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl![]()
![]()
Leuke plaat hoor van The Scissor Sisters (deze hoor je volgens mij niet erg vaak op 3FM).
Dat kan echt niet hoor Marichaquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
Sorry trouwens, heb ik gisteren niet eens dag gezegd
Sorry, Sirolf!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch al wel regelmatig gehoord de afgelopen weken. Nizlopi en The Feeling worden volgens mij minder gedraaid (helaas!).
[edit]
Stiekum editten he!![]()
Nogmaals sorry maar ik zag te laat dat het wel een super brakke zin constructie was, 't is nu iets beter.quote:
Er stond nog iets bij wat na de edit 'opeens' weg is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogmaals sorry maar ik zag te laat dat het wel een super brakke zin constructie was, 't is nu iets beter.
Dat was jij toch niet zonet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een MetMichiel-badeendsleutelhanger
Ja hoor, het was D Rosequote:
Ilse DeLange ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef Anne04 het volgende:
Muse staat trouwens met 3 cd's in de Mega top 100![]()
Want ook al is iedereen Starlight beu, Muse is nog steeds![]()
Da's nog steeds veelquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef Anne04 het volgende:
Muse staat trouwens met 3 cd's in de Mega top 100![]()
Want ook al is iedereen Starlight beu, Muse is nog steeds![]()
quote:
Iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toch maar eens beter op gaan letten wie dr allemaal belt dan.
Waar heb je de hele dag water voor nodig dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Die E-Coli bacterie is inderdaad best irritant. Hier zit ik ook al de hele dag water te koken...![]()
Ik kon geen liedje bedenken. Ik zal straks eens wat requesten.quote:
Wat dacht je van drinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar heb je de hele dag water voor nodig dan?
Ik bedoel voor de popquiz, daar zou je je toch nog voor opgeven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kon geen liedje bedenken. Ik zal straks eens wat requesten.
Heb jij een olifantengeheugen of zo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de popquiz, daar zou je je toch nog voor opgeven?
He, dat ben ik...quote:
Ik heb idd ergens een kronkel die vele kleine feitjes opslaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb jij een olifantengeheugen of zo?
Lekkah!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een wafel of chocolademelk?
Een wafel voor bij de koffie, a.u.b.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een wafel of chocolademelk?
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?quote:
Doe mij maar zo'n wafelquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?
* chatgirl geeft Litton-Lane een wafelquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een wafel voor bij de koffie, a.u.b. [afbeelding]
* chatgirl geeft Anne04 ook een wafelquote:
Beide.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |