quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Gabriel Rios.. Die vent is echt geweldig..!!!![]()
![]()
![]()
Echt super!
of ben je het hier ook niet mee eens cosmick???
Wel relaxed met Nirvana!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
verwarrend einde van het programma zo zonder STER
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
of ben je het hier ook niet mee eens cosmick???
[..]
We klagen toch al erg over die kl*#ten reclames op de radio. Als we nu na het nieuws maar niet een extra lang reclame blok krijgen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
verwarrend einde van het programma zo zonder STER
Gelukkig , zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rios vond ik een van de weinige leuke plaatjes bij Rabbering.
ja, was grappig. Paul was al aan het opbreken, moet er opeens nog even geimproviseerd worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Best grappig om te zien, hoe het fout ging op de webcam. Zat toevallig even te kijken..![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gelukkig , zijn we het toch nog ergens over eens.
vast wel, maar ik hoor daar niet bij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Heel af en toe, maar vaker niet dan wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef cosmick het volgende:Zijn er ook mensen die C&S wel grappig vinden eigenlijk?
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel TT's met 'weekend' erin hebben we hier nu al wel niet gehad...?
Ik zit te wachten totdat de friet en frikandellen zijn gearriveerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Menschen, ik ben zowaar weer buiten de deur eten.Ditmaal Asperges i.p.v. Mexicaans, maar is voor mij net zo lekker.
Fijne avond!
![]()
Tijd om het volgende topic 'D.Roses klaagparade' te noemen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijn![]()
Ik wou net iets gaan postenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heel veel, en ook hier zal D.Rose denk ik wel heel blij mee zijn![]()
Naamtopicsquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om het volgende topic 'D.Roses klaagparade' te noemen...
Nu zijn ze dr dus. Tot straksquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat de friet en frikandellen zijn gearriveerd.![]()
't Is vaak te flauw. Of zal dat de bedoeling zijn? "Even lekker dollen?"quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:17 schreef Anne04 het volgende:
Als iemand hier trouwens die reis naar Praag wint, ik heb nog 200 kronen ofzo liggen!
En ik vind C&S soms best leuk, maar vaak gaan ze te lang door op niet grappige dingen.
Ik heb 2 weken vakantie! Nog beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Anne04 het volgende:
Paolo Nutini![]()
En bijna weekend? Ik heb al weekend hoor![]()
Wout! vond ik best goed te doen hoor, met C&S heb ik toch echt een stuk vaker een wegzapmoment...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is vaak te flauw. Of zal dat de bedoeling zijn? "Even lekker dollen?"
Ik vind het iig minder erg dan Wout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |