deze vind ik best te doen eigenlijkquote:
Sterker nog, ik haat die groep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
kun jij faithless weer niet waarderen?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cosmick het volgende:
Ik heb in het verleden heel veel house geluisterd en zelfs veel op parties gedraaid, maar dat Faitlhess heb ik nooit zo begrepen. Klinkt zo gedateerd en alles wat ze doen heb ik al eens gehoord.
Heb ik die gemist, jammer. Maar ik heb die single box van Faithless...quote:
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
Gerard komt even buurten bij Paul
Neuh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzo
het leek meer alsof hij een fotolijst in z'n handen hadquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzo
Neh, Gerard heeft smaak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh..Die zegt vast dat hij Faithless supervet vind en dat hij meer Faithless moet draaien
![]()
Kan iemand liplezen!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
Gerard komt even buurten bij Paul
Gerard heeft kennlijk The Fray in Rabs oor gefluisterdquote:
Catchy. Wel een lekker nummer. Misschien is die cd wel de moeite waard om eens te luisteren. Ik ben er nooit aan begonnen vanwege de q-music reclame (vooral in de bios te zien). Die is met een nummer van Van Velzen. En die reclame is zo irritant, dat ik het nummer ook echt beu was (baby, get higer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe van Van Velzen?
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard heeft kennlijk The Fray in Rabs oor gefluisterd..
Dan is Faithless toch beter. Of niet dan?
Zeker, de muziek ligt lekker makkelijk in het gehoor, niets mis mee. Maar verveelt gewoon te snel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Idd, de nieuwe van VanVelzen is (nu nog) leuk. Binnenkort zal die wel helemaal doodgedraaid gaan worden.
Zit zo te zien weer een hoop recent werk tussen.quote:
vette smiliesquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Dune [afbeelding][afbeelding]
* Ries Haalt jeugd herinneringen op
(Mooie vrouw vond ik dat ook toen...)
hakkuh smile, moest erg lachen toen ik hem voor het eerst zag. link: http://xs215.xs.to/xs215/07202/gabber.gifquote:
genoten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Againzender het volgende:
OMG, we gaan weer hakken
Geen idee wat Axel er van vond, die zit thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |