dat denk ik nietquote:Zou dit topic de Hemelse 100 halen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die heb ik aangevraagd![]()
Bedankt Michiel!![]()
Thnxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Leuke request Glacier!
Sander Guis staat nu ook in OP![]()
Goede keuzequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die heb ik aangevraagd![]()
Bedankt Michiel!![]()
Ik zie een vraagteken, maar wat is nu de vraag?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
ff een vraagje: toen ik het topic aan had gemaakt, leek het ff te duren voordat ik het in de lijst zag verschijnen? Ik heb echt 5 of 6 keer moeten hard refreshen
Zonde danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
I buy books, I never reaaad....
Klopt, dat probleem is hier op FOK! al een tijdje aan de gang. Ik heb het al vaker gemerkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
ff een vraagje: toen ik het topic aan had gemaakt, leek het ff te duren voordat ik het in de lijst zag verschijnen? Ik heb echt 5 of 6 keer moeten hard refreshen
Waarom mijn topic niet gelijk verscheen toen ik hem had aangemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie een vraagteken, maar wat is nu de vraag?
o, ok...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Klopt, dat probleem is hier op FOK! al een tijdje aan de gang. Ik heb het al vaker gemerkt.
Waarom, Daweekookniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Glacier het volgende:
Danku alleen voor de complimentjes
[..]
Waarom mijn topic niet gelijk verscheen toen ik hem had aangemaakt
Ik wilde hem al opnieuw openen, omdat ik dacht dat er iets was misgegaan
* -Hans- joins the club.. vind er ook bar weinig aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Ben ik de enige die dit kut met een hoofdletter k vindt?
Nee dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Destination Calabria! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
* Glacier vindt het ook nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Dat doe ik met een Firefox-plugin voor FOK! genaamd FullQuickReply. Te vinden op http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/quote:
excellent!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doe ik met een Firefox-plugin voor FOK! genaamd FullQuickReply. Te vinden op http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
heerlijke plaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij In The Morning.
Beste plaat van het album, maar ik ken hem nu wel, en dan gaan ze hem ook nog eens opnieuw uitbrengen...![]()
alleen dat met die smilies lukt me nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doe ik met een Firefox-plugin voor FOK! genaamd FullQuickReply. Te vinden op http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
het is geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen dat met die smilies lukt me niet
yeah, dat was lekker idd vanavond, en eerder al een stukje van The Smiths wat je ook zelden hoort op de Nederlandsche Radioquote:
Wie zwijgt stemt toe hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie nou Maricha weggejaagd?
Mwa, denk dat ze het erg druk had vanwege Pete Murray en al die gasten..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie nou Maricha weggejaagd?
O ja, dat was ook vanavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk dat ze het erg druk had vanwege Pete Murray en al die gasten..![]()
Denk dat ik de uitzending vanuit mijn bed ga volgen want morgen gaat de wekker weer vroeg en ik zit al de hele dag achter de pc.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, dat was ook vanavond.
Mag ik uit je post opmaken dat jij er ook nog bent bij Annemieke?
Ja! kwam ik alleen wat laat achter.quote:
Ik heb eens even het origineel van Rune aangehoord, en dat was toch eigenlijik ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Toad het volgende:
Nog even Sirolf bijvallen op de vorige pagina: Destination Calabria is.
ook gestemdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal haar even voor zijn...
hebben jullie al gestemd?
Klaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hoi Annemic.
Getver waarom ben ik nou niet eerder begonnen met dit stomme schoolwerk.
15 jaar geleden alweer hier. Toen was het ook even wat beter weer dan nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad, degene met examens. Dat is alweer 5 jaar geleden voor mij.
Ongeveer 11 jaar geleden hiero. Succes voor degene die nu aan de slag moeten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
15 jaar geleden alweer hier. Toen was het ook even wat beter weer dan nu
Succes examenmakers!
Morning.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:37 schreef TIM-846 het volgende:
Mogguh
Lekker wakker worden zo met Pamela
Zet je feesthoed op cosmick en zing meequote:Op woensdag 16 mei 2007 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morning.
Past wel bij het weer, dit nummer. Saai en slaapverwekkend
Feesthoed? Damn, vergetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zet je feesthoed op cosmick en zing mee![]()
ga hem dan maar even zoeken, want ik denk, ik denk dat de fray nog wel een keer komt vandaag! Anders kunnen we natuurlijk vast ook wel meeblèren straks met Krezipquote:
Ik ben altijd al goed gemutstquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ga hem dan maar even zoeken, want ik denk, ik denk dat de fray nog wel een keer komt vandaag! Anders kunnen we natuurlijk vast ook wel meeblèren straks met Krezip
Ja. Even weer een dalletje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:22 schreef AversusZ het volgende:
inzinking nu
Keistoerquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
Die zijn keistoer man, vooral die zanger met z'n hippe baard.![]()
ja, dat was lekker fietsen netquote:
10 minutenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
nu weer tien minuten genieten van die pauperreclame
Nou ik zal er niet veel vanaf zitten.. de reclame begon al 2 minuten voor mijn vorige post..quote:
Inderdaad! Eerst maar lekker lang uitslapen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wel bijna weekend
Morgen en overmogen vrij!![]()
Same here!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wel bijna weekend
Morgen en overmogen vrij!![]()
Ow... okquote:
hihiquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
Het begon zo goed vandaag. Kane! Aaaaaaaaaarrgghhh!!!!!!!!![]()
Vertel nu eens eerlijk. Vond je dat een mooi nummer? Het eind is nog het ergst. Dat gaat en jengelt maar door.quote:
Volgens mij komt 'ie uit Gerards kofferquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
Hehehe.Supersub!!!!
Erg leuk en vrolijk.
Nee Kane vind ik niet echt leuk nee.. maar ach, een hekel heb ik er ook weer niet aan. Maar het is niet mijn straatje muziek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vertel nu eens eerlijk. Vond je dat een mooi nummer? Het eind is nog het ergst. Dat gaat en jengelt maar door.
Pearl Jam heeft er ook een handje van. Dan denk ik, "in godesnaam, HOU OP".
Heb je nog wat bands geluisterd die ik ooit aan je doorgaf?
He, doesniequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
Pearl Jam heeft er ook een handje van. Dan denk ik, "in godesnaam, HOU OP".
Even off-topic denk ik hoor:quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee Kane vind ik niet echt leuk nee.. maar ach, een hekel heb ik er ook weer niet aan. Maar het is niet mijn straatje muziek.
Aan jouw rijtje bands ben ik nog niet toegekomen. Op mijn stage luister ik altijd 3fm.. voorheen wilde ik tijdens Claudia nog wel eens een cdtje opzetten, maar sinds Stenders staat dan ook altijd de radio aan. Ik zal morgen en overmorgen wel tijd hebben om een cdtje of 2 van je lijstje te beluisteren. Welke 2 raad je aan dan?
Het staat genoteerd in de agenda!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even off-topic denk ik hoor:
Die Maximo Park vind ik wel leuk, de nieuwe Feist trouwens ook. Je moet er wel van houden denk ik omdat ze beiden een wat aparte sound hebben. MSP zelf is ook wel geinig, aardig toegankelijk.
Zelf luister ik veel naar de Lostprophets, Black Rebel Motorcycle Club en Volbeat de laatste week.
En ik heb veel (voor mij nieuwe) tracks van The Cardigans in mijn bezit (nummers die op b-kantjes van Scandinavische releases staan). Erg leuk![]()
Wel leuk dat introotje altijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef ruud.nl het volgende:
Meatloaf![]()
Oja, het is natuurlijk niet voor niks wansmaak woensdag.![]()
You said it.. Bring on the sunquote:
Charlie Dee, echt te gekke muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bah.![]()
Charlie Dée!! Leuk leuk leuk leuk!
Zo super is dit nou ook weer niet tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bah.![]()
Charlie Dée!! Leuk leuk leuk leuk!
Jawel man, leuk en sympathiek. Een meisje die haar eigen muziek maakt. Mooie melodieën en erg leuke gitaartjes. Haar Engelse uitspraak is wellicht voor verbetering vatbaar, maar dat vind ik juist leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo super is dit nou ook weer niet toch![]()
Houten Hart ook, maar ik doelde op het nummer daarvoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat houten hart bedoel je ? daar vind ik ook niets aan..![]()
Guis == Sander Guis, van het BNN-nachtprogramma 'Guis' op 3FM (donderdag-op-vrijdagnacht).quote:
En hij is net zo echt als Paul van vorige week?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Guis == Sander Guis, van het BNN-nachtprogramma 'Guis' op 3FM (donderdag-op-vrijdagnacht).
Had verwacht dat je dat toch wel zou weten...
Kijk eens in z'n profiel naar het mailadres, het is niet mogelijk om te posten als je een mailadres invult dat je niet zelf kan lezen (bij wijziging van mailadres stuurt FOK! altijd een bevestigingslink die je moet aanklikken om verder te fokken)...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En hij is net zo echt als Paul van vorige week?
Daar zit wel wat inquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in z'n profiel naar het mailadres, het is niet mogelijk om te posten als je een mailadres invult dat je niet zelf kan lezen (bij wijziging van mailadres stuurt FOK! altijd een bevestigingslink die je moet aanklikken om verder te fokken)...
Je hebt het wel over 3FM heh.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
na deze week moeten ze de MSP een stuk minder vaak te draaien om het speciaal te houden![]()
ja daarom, 3fm wil sommige platen ook later nog wel eens iets vaker draaien maar dat moeten ze juist niet doenquote:
Ja, het speciale was er sowieso al een beetje af. Ik vond het wel in het begin leuk om 'm 's niet uit mijn eigen speakers te horenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
na deze week moeten ze de MSP een stuk minder vaak te draaien om het speciaal te houden![]()
Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby Ruby Rubyquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ja daarom, 3fm wil sommige platen ook later nog wel eens iets vaker draaien maar dat moeten ze juist niet doen![]()
Wat dacht je van die California Soep-reclame. Wat een soep-reclamequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Duitse reclame? Waarom?
Watte-èf is California soepquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef cosmick het volgende:
Wat dacht je van die California Soep-reclame. Wat een soep-reclame
Hemelvaart: de Duitsche invasie komt er weer aan!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Duitse reclame? Waarom?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
Die reclame van Kips leverworst van een tijdje terug was ook heul irritant![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst!
![]()
Jah, wel aardigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. mijn bespreking en pauze zit er ook weer op! Was Stenders nog leuk?
deze vind ik best te doen eigenlijkquote:
Sterker nog, ik haat die groep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
kun jij faithless weer niet waarderen?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cosmick het volgende:
Ik heb in het verleden heel veel house geluisterd en zelfs veel op parties gedraaid, maar dat Faitlhess heb ik nooit zo begrepen. Klinkt zo gedateerd en alles wat ze doen heb ik al eens gehoord.
Heb ik die gemist, jammer. Maar ik heb die single box van Faithless...quote:
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
Gerard komt even buurten bij Paul
Neuh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzo
het leek meer alsof hij een fotolijst in z'n handen hadquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die zegt vast wat over die Failthless-zooi. En dat ie nu eens een lekker gitaarplaatje moet draaien. The Higher ofzo
Neh, Gerard heeft smaak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh..Die zegt vast dat hij Faithless supervet vind en dat hij meer Faithless moet draaien
![]()
Kan iemand liplezen!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
Gerard komt even buurten bij Paul
Gerard heeft kennlijk The Fray in Rabs oor gefluisterdquote:
Catchy. Wel een lekker nummer. Misschien is die cd wel de moeite waard om eens te luisteren. Ik ben er nooit aan begonnen vanwege de q-music reclame (vooral in de bios te zien). Die is met een nummer van Van Velzen. En die reclame is zo irritant, dat ik het nummer ook echt beu was (baby, get higer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe van Van Velzen?
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard heeft kennlijk The Fray in Rabs oor gefluisterd..
Dan is Faithless toch beter. Of niet dan?
Zeker, de muziek ligt lekker makkelijk in het gehoor, niets mis mee. Maar verveelt gewoon te snel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Idd, de nieuwe van VanVelzen is (nu nog) leuk. Binnenkort zal die wel helemaal doodgedraaid gaan worden.
Zit zo te zien weer een hoop recent werk tussen.quote:
vette smiliesquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Dune [afbeelding][afbeelding]
* Ries Haalt jeugd herinneringen op
(Mooie vrouw vond ik dat ook toen...)
hakkuh smile, moest erg lachen toen ik hem voor het eerst zag. link: http://xs215.xs.to/xs215/07202/gabber.gifquote:
genoten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Againzender het volgende:
OMG, we gaan weer hakken
Geen idee wat Axel er van vond, die zit thuisquote:
het was meer van Axel had speciaal de radio aan gezet om de uitjediptip te luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wat Axel er van vond, die zit thuis
Hij vindt het overigens wel erg leuk om aan het eind van Grace Kelly heel blij 'ktsjinnggggg' te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |