alleen dat met die smilies lukt me nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doe ik met een Firefox-plugin voor FOK! genaamd FullQuickReply. Te vinden op http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
het is geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen dat met die smilies lukt me niet
yeah, dat was lekker idd vanavond, en eerder al een stukje van The Smiths wat je ook zelden hoort op de Nederlandsche Radioquote:
Wie zwijgt stemt toe hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie nou Maricha weggejaagd?
Mwa, denk dat ze het erg druk had vanwege Pete Murray en al die gasten..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie nou Maricha weggejaagd?
O ja, dat was ook vanavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk dat ze het erg druk had vanwege Pete Murray en al die gasten..![]()
Denk dat ik de uitzending vanuit mijn bed ga volgen want morgen gaat de wekker weer vroeg en ik zit al de hele dag achter de pc.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, dat was ook vanavond.
Mag ik uit je post opmaken dat jij er ook nog bent bij Annemieke?
Ja! kwam ik alleen wat laat achter.quote:
Ik heb eens even het origineel van Rune aangehoord, en dat was toch eigenlijik ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Toad het volgende:
Nog even Sirolf bijvallen op de vorige pagina: Destination Calabria is.
ook gestemdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal haar even voor zijn...
hebben jullie al gestemd?
Klaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hoi Annemic.
Getver waarom ben ik nou niet eerder begonnen met dit stomme schoolwerk.
15 jaar geleden alweer hier. Toen was het ook even wat beter weer dan nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad, degene met examens. Dat is alweer 5 jaar geleden voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |