Ik heb 'm toch al wel regelmatig gehoord de afgelopen weken. Nizlopi en The Feeling worden volgens mij minder gedraaid (helaas!).quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl![]()
![]()
Leuke plaat hoor van The Scissor Sisters (deze hoor je volgens mij niet erg vaak op 3FM).
Dat kan echt niet hoor Marichaquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
Sorry trouwens, heb ik gisteren niet eens dag gezegd
Sorry, Sirolf!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch al wel regelmatig gehoord de afgelopen weken. Nizlopi en The Feeling worden volgens mij minder gedraaid (helaas!).
[edit]
Stiekum editten he!![]()
Nogmaals sorry maar ik zag te laat dat het wel een super brakke zin constructie was, 't is nu iets beter.quote:
Er stond nog iets bij wat na de edit 'opeens' weg is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogmaals sorry maar ik zag te laat dat het wel een super brakke zin constructie was, 't is nu iets beter.
Dat was jij toch niet zonet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een MetMichiel-badeendsleutelhanger
Ja hoor, het was D Rosequote:
Ilse DeLange ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef Anne04 het volgende:
Muse staat trouwens met 3 cd's in de Mega top 100![]()
Want ook al is iedereen Starlight beu, Muse is nog steeds![]()
Da's nog steeds veelquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef Anne04 het volgende:
Muse staat trouwens met 3 cd's in de Mega top 100![]()
Want ook al is iedereen Starlight beu, Muse is nog steeds![]()
quote:
Iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toch maar eens beter op gaan letten wie dr allemaal belt dan.
Waar heb je de hele dag water voor nodig dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Die E-Coli bacterie is inderdaad best irritant. Hier zit ik ook al de hele dag water te koken...![]()
Ik kon geen liedje bedenken. Ik zal straks eens wat requesten.quote:
Wat dacht je van drinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar heb je de hele dag water voor nodig dan?
Ik bedoel voor de popquiz, daar zou je je toch nog voor opgeven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kon geen liedje bedenken. Ik zal straks eens wat requesten.
Heb jij een olifantengeheugen of zo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de popquiz, daar zou je je toch nog voor opgeven?
He, dat ben ik...quote:
Ik heb idd ergens een kronkel die vele kleine feitjes opslaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb jij een olifantengeheugen of zo?
Lekkah!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een wafel of chocolademelk?
Een wafel voor bij de koffie, a.u.b.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een wafel of chocolademelk?
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?quote:
Doe mij maar zo'n wafelquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?
* chatgirl geeft Litton-Lane een wafelquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een wafel voor bij de koffie, a.u.b. [afbeelding]
* chatgirl geeft Anne04 ook een wafelquote:
Beide.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat wil je dan? De wafel of de chocomelk? Of beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |