Truste en bedankt voor het openenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ursel het volgende:
Stelletjes luie donders..
Ben je een avondje aan het klussen vertikken mensen het gewoon een nieuw topic te openen.. Mag je dat, bekaf dat je bent, ook nog ff doen..
Nou, ik ben pitten..
quote:En het is weer tijd voor onze vierde Fun Clanwar! We zullen het moeten opnemen tegen Together Deadly Strong. [TDS] is net als ons een Fun Clan die alleen maar speelt voor het plezier en het vertier! Zij zijn ook nog redelijk vers als het aankomt op wars.
Tegenstander: Together Deadly Strong
Matchtype: Friendly War
Gametype: Infantry Only
Server: wordt later bekend gemaakt
Players: minimaal 6, meer indien beiden er meer hebben
Geen unlocks
Geen clay/C4
Geen commander
Verdere regels etc te vinden op Vwar
JA! Ik wil meedoen!
Dat kan! Om mee te doen moet je jezelf eerst registreren op Vwar, dit is een war-planning site, die nu onderdeel is van de nieuwe fok site. Jezelf aanmelden op Vwar kan op http://www.bandoffokkers.nl/vwar/joinus.php - zet aub je GEWENSTE WACHTWOORD in de "Additional Info" box, aangezien er nog iets niet werkt met het automatisch mailen van de zelf gegenereerde wachtwoorden en dergelijken, dit wachtwoord kan je later nog aanpassen naar wens. Als het goed is stuurt de server nu wel mailtjes. Vervolgens moet een Vwar admin, de aanmelding goedkeuren. Dan ga je naar "next actions" en kan je je voor de desbetreffende war aanmelden en zie je de rest van de informatie die je nodig hebt. Post hier trouwens ook maar even.
Als er meer spelers zijn dan er kunnen spelen in de clanwar, bepaal ik wie er spelen, hierover graag geen discussie, als je aan de kant wordt gezet, ik probeer natuurlijk wel rekening mee te houden dat niet altijd dezelfdes aan de kant staan.
Verdere berichtgeving over de war, strategie en trainingen vooraf zal plaatsvinden in dit topic, dus kijk regelmatig voor informatie!
Veel warplezier!![]()
-Viro (co warlord)
Ik zal ook even 15 euro overmakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
nee ik ben alweer wakkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:16 schreef Viro het volgende:
Baus moet je niet in je mand liggen ?
Ik ken dat, ben nu alweer aan het knallenquote:
Da's al oud nieuws man..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:22 schreef FJD het volgende:
Mijn geld komt er ook aan JorritZal vanavond ook even massmailen voor je
Koeman stapt op, nog voor de playoffs
Tis een zwaktebod en top-punt van luiheid en een gemis aan creativiteit zeg ik dan maar..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:08 schreef Heintje het volgende:
Ik ben dus niet de enige die geen nieuw topic opent.
Bedankt Viro, nou voel ik me iets minder schuldig.
Ik hou het gewoon op luiheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een zwaktebod en top-punt van luiheid en een gemis aan creativiteit zeg ik dan maar..
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon op luiheid.
Maar de volgende keer als ik een topic van julie sluit zal ik ook de volgende openen.
Maar het mag toch bekent zijn dat in GAM een OP niet gelezen wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
[..]Staat in de reglementen voor het gebruik van dit topic..
In welke wereld leef jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:22 schreef FJD het volgende:
Mijn geld komt er ook aan JorritZal vanavond ook even massmailen voor je
Koeman stapt op, nog voor de playoffs
zojuist 20 euro over gemaakt, ik vind dat iedereen zonder enige BoF credits, die niet betaald deze periode, moet optiefenquote:
Mag ik u ook even wijzen op de server donatiesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
Om het dit keer vooral niet te vergeten, hierbij de vaste herinnering:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Boffers schrijft u in
Nu is het wachten tot JP nog een extra duid in het zakje doetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
daarom is het ook ongeloofelijk dat de donatie nog steeds vrijwillig is![]()
leuk, zometeen hebben we 20 spammende kutkleuters op het forum en geen server meer![]()
Check your accountquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag ik u ook even wijzen op de server donaties
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar we topic loos waren!
FoD-ers support your brothers in arms
Had het net gezienquote:
dat is iddquote:
ik zeg toch netjes dankjewel voor de FoD bijdragequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe eens lief Muts!!
Even met wat interne budgetten schuivenquote:
Kutkleuter!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zeg toch netjes dankjewel voor de FoD bijdrage![]()
slechte film, had er zoveel van verwacht maar vond hem echt heel saaiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
Vanavond op TV:
Der Untergang
Drama, Duitsland / Italie, 2004
Om 20:05 op RTL5
Vooraf eerst nog ff The rise of evil weer eens kijken.. moet net lukken..![]()
![]()
Mja, ken hem niet persoonlijk, maar hij heeft niet voor niets al die gekke orders uit gegeven..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
slechte film, had er zoveel van verwacht maar vond hem echt heel saaialleen die gast die hitler speelde (was dat echt zo'n triest mannetje aan het eind van zn dagen?) vond ik een goede acteur
![]()
In sommige opzichten mag je nog weer blij zijn met die gekke orders, anders had het op het slagveld tactisch allemaal nog veel langer kunnen duren. Maar de rest van de orders waren schokkend jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ken hem niet persoonlijk, maar hij heeft niet voor niets al die gekke orders uit gegeven..![]()
Een gek hoeft niet per definitie dom te zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
maar het was ook een geniale kerel. van debiel loopgraafsoldaatje tot wereldveroveraar schoppen heeft niet iedereen op zn cv
laat ik zeggen dat hij zijn tijd mee had. Als Duitsland niet zulke zware economische sancties waren opgelegd.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
maar het was ook een geniale kerel. van debiel loopgraafsoldaatje tot wereldveroveraar schoppen heeft niet iedereen op zn cv
mij ook als ik weer es kutkleuters zit uit te scheldenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Een gek hoeft niet per definitie dom te zijn..
Einstein verklaarde ze ook voor gek..
Maar aan de andere kant, een gek hoeft ook niet altijd geniaal te zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mij ook als ik weer es kutkleuters zit uit te schelden![]()
touche zeg ik dan maar vastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, een gek hoeft ook niet altijd geniaal te zijn..
gekke genialiteit of geniale gekheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, een gek hoeft ook niet altijd geniaal te zijn..
Heb jij dat in de film gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
te gekke genitialen
Ik stond om 5 uur op om om 6 uur naar Constanta te rijden. Uiteindelijk was ik om 10:10 terug toen ben ik eerst bier gaan zoeken en daarna heb ik pas het journaal gekeken. Sue mequote:
BoF bestaat omdat er geen verplichtingen zijn. Niet om te spelen, niet om te trainen en niet om wars te spelen en dus ook niet om ergens voor te betalen. Ik snap de frustratie wel en ik heb ook een pesthekel aan mannetjes die de grootste bek hebben tot er geld op tafel moet komen maar we zijn begonnen met BoF omdat we een clan wilden zonder verplichtingen en daar heb ik dan ook altijd voor gewaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
daarom is het ook ongeloofelijk dat de donatie nog steeds vrijwillig is![]()
Geniale man met totaal verknipte ideeen. Intrigerend tijdperk is het in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Geniale man met totaal verknipte ideeen. Intrigerend tijdperk is het in ieder geval
Joehoequote:Transactiesoort Overboeking per bank/giro
Tegenrekening 6975471 Informatie
Rekeningnaam JM POSTMA
Plaats APELDOORN
Boekingsdatum 04-05-2007 Informatie
Transactiebedrag EUR 20,00
Uitvoering Normaal Informatie
Betalingskenmerk Informatie
Formuliercode 0 Informatie
Omschrijving BartVanKessel KeltieBier en tieten
Als zijn ideeen verknipt waren, wie hield dan de schaar vast :pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Geniale man met totaal verknipte ideeen. Intrigerend tijdperk is het in ieder geval
Jp komt vanavond een kwartier voordat de poker-bezoekers komen pas thuis dus....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot JP nog een extra duid in het zakje doet
ik heb niet eens een routerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu nog een werkende router zodat ik weereens op dat ding kan spelen![]()
altijd beter dan een nie werkende routerquote:
Ik had er 1.. Nu heb ik niets.quote:
Niet als je ook geen modem/internet hebt..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
altijd beter dan een nie werkende router![]()
Ook dan heb je niks aan een niet werkende routerquote:
Maar tis niet beter..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ook dan heb je niks aan een niet werkende router![]()
Nee hoor Hoegaarden genoeg alleen is het bruin van kleur :pquote:
Jawel hoor, geen internet en geen werkende router is twee keer niksquote:
ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een Router & een Switch. Who wants to touch me?
Och, als zelfs de niet-leden gaan mee betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alarm fase 1!!
Door alle drukte op mijn werk ben ik helemaal vergeten te kijken wanneer onze serverhuur afloopt.
Dat is dus deze maand al. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
We moeten binnen 13 dagen 227,02 euro betalen.
Bij deze dus het verzoek aan alle leden die graag nog een tijdje op onze server willen spelen om te doneren.
Het geld kun je overschrijven naar:
Giro: 6975471
J.M. Postma
Apeldoorn
Zet even je BF2/Fok naam in de omschrijving.
Normaal zitten we op 15 euro per kwartaal en dat zou nu weer mooi zijn.
Meer of minder mag altijd.
Uiteraard doneer ik zelf alvast 15 euro en ben ik bereid in het ergste geval iets meer te betalen mochten we het net niet halen.
Te betalen 227,02 euro.
Ontvangen:
JMPoSTMaN 15 euro![]()
BugWorks 25 euro![]()
Diamond 15 euro
Viro 15 euro
FJD 15 euro
Staticdata 22,02 euro![]()
IJsmuts 20 euro![]()
Cardinal_NL 20 euro <= FoD![]()
![]()
Sickert 15 euro
Keltie 20 euro![]()
Te kort 55 euro.
Het is nog nooit zo snel gegaan met het geld bij elkaar krijgen
Maar je weet wat ze zeggen, de laatste lootjes wegen het zwaarst![]()
Never take anything for grantedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, als zelfs de niet-leden gaan mee betalen
je had toch nog 120 euro gevonden in je jasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik doe vandaag of morgen ook wel wat centen doorsluizen
Nee in mijn korte broekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
je had toch nog 120 euro gevonden in je jas![]()
Als je lang blijft zitten komt dat geld nooit uit die zakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee in mijn korte broek![]()
Ik zit even op mijn zakgeld te wachten
vast niet van Hoegaardenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Video stomdronken David Hasselhoff uitgelekt
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik haat het dat je hier in NL zo afhankelijk bent van geld![]()
en ook dat alles hier zo fukking duur is![]()
nou dat zou ik best willen doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
zullen we in berenvelletjes het enge bos in vluchten?
*vilt pino*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
zullen we in berenvelletjes het enge bos in vluchten?
Dan ga je toch emigreren naar NegerLand?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
Dat heeft toch te maken met het feit dat we de ruilhandel hebben afgestotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
Huilen ze bij elkaar uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef ursel het volgende:
Koeman grote afwezige bij training PSV
En daar gaat zeer waarschijnlijk erwin z'n broer..![]()
Nederland!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
politiek corect en tolerant!quote:
waar ligt dat? of is dit een grappige omschrijving van een willekeurig afrikaans landquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ga je toch emigreren naar NegerLand?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
Zonder PC tegen internet lam leggen
http://www.webwereld.nl/ref/rss/46242
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"quote:Hierop vloog het matras in brand en daarmee de
Omdat het als volgt is:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"![]()
aha, duidelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Omdat het als volgt is:
de Maîtresse op het matras
Omdat het een onderdeel is van "het bed" ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[..]
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"![]()
Haal maar wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
En wanneer mag nu die kromme tyfus "t" achter de tag vandaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Haal maar weg
Normaal beslissen we als groep erover, maar ik denk niet dat iemand tegen zal zijn![]()
Battlefield homoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Haal maar weg
Normaal beslissen we als groep erover, maar ik denk niet dat iemand tegen zal zijn![]()
Trouwens ik hoorde van FJD, dat we bij een zoekterm als eerste bij Google staan.
Ik denk ff proberen welke term het is.
Battlefield 2
Battlefield 2 clan
Battlefield bier
Battlefield 2 Bier
battlefield 2 tieten
ga zo maar door
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]als ik weer online kan.. wehehe
Wihi, zit bij een clan.. Een homo, bier en tieten clan
tis val alles wat maar ook weer net niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Battlefield homo![]()
Battlefield 2 homo
Battlefield tieten
![]()
Nee, maar dan kom je bij fok uit en dus ook bij onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Heintje het volgende:
Bij band of fokkers staan julie niet eens eerste.
band of fok!kers dan weer wel.
Kwalijke zaak, hier moet iets tegen gedaan wordenquote:
Wat is een gay clan zonder huishomofoobquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Dat tussengevoegde woordje negeren we maar efkes
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is een gay clan zonder huishomofoob
Gelukkig houden jullie allemaal van elkaarquote:
Was je een afstand (baantjes) gaan zwemmen of gewoon een beetje aan klote?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net een uurtje gezwommen bij het Recreatieoord (hoort bij de Gemeente) en nu weer aan 't werk
Volgens mij moest die ff het water peil/kwaliteit testen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Was je een afstand (baantjes) gaan zwemmen of gewoon een beetje aan klote?
Had hij wel een peilstok bij zich danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij moest die ff het water peil/kwaliteit testen..
Als er nou zij stond was je vraag nog zinnig geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had hij wel een peilstok bij zich dan![]()
Hoezo, is bij een maagd het waterpeil en de kwaliteit dan hoger of lagerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als er nou zij stond was je vraag nog zinnig geweest.
Je gaat toch ook niet aan Kim Holland vragen of ze nog maagd is...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hoezo, is bij een maagd het waterpeil en de kwaliteit dan hoger of lager![]()
Begrijp ik ook beter waarom Morpheus2002 gaat zwemmenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef ursel het volgende:, maar dat is weer afhankelijk wat ze doen in het water...
Wat is watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
jaja het is wat
Jij eigen quoten is sooo not done..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
-edit-
Had je misschien ook in de RECREATIE pool moeten gaan zwemmenquote:
Gezellig RECREATIEF bezig zijn met frankie..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had je misschien ook in de RECREATIE pool moeten gaan zwemmen![]()
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gansquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij eigen quoten is sooo not done..![]()
![]()
Snel aanpassen he.. mietje..![]()
Ook recreatie poolenquote:
een discussie over je eigen peilstokquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gans![]()
das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
een discussie over je eigen peilstok![]()
En toen kwam je er achter dat je 1e ik toch gelijk had en heb je het zeker weg-ge-edit..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gans![]()
dat ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
En toen kwam je er achter dat je 1e ik toch gelijk had en heb je het zeker weg-ge-edit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |