quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
Zonder PC tegen internet lam leggen
http://www.webwereld.nl/ref/rss/46242
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"quote:Hierop vloog het matras in brand en daarmee de
Omdat het als volgt is:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"![]()
aha, duidelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Omdat het als volgt is:
de Maîtresse op het matras
Omdat het een onderdeel is van "het bed" ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[..]
dit heb ik nou nooit gesnapt, waarom is het " het matras" en niet "de matras"![]()
Haal maar wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
En wanneer mag nu die kromme tyfus "t" achter de tag vandaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Haal maar weg
Normaal beslissen we als groep erover, maar ik denk niet dat iemand tegen zal zijn![]()
Battlefield homoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Haal maar weg
Normaal beslissen we als groep erover, maar ik denk niet dat iemand tegen zal zijn![]()
Trouwens ik hoorde van FJD, dat we bij een zoekterm als eerste bij Google staan.
Ik denk ff proberen welke term het is.
Battlefield 2
Battlefield 2 clan
Battlefield bier
Battlefield 2 Bier
battlefield 2 tieten
ga zo maar door
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]als ik weer online kan.. wehehe
Wihi, zit bij een clan.. Een homo, bier en tieten clan
tis val alles wat maar ook weer net niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Battlefield homo![]()
Battlefield 2 homo
Battlefield tieten
![]()
Nee, maar dan kom je bij fok uit en dus ook bij onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Heintje het volgende:
Bij band of fokkers staan julie niet eens eerste.
band of fok!kers dan weer wel.
Kwalijke zaak, hier moet iets tegen gedaan wordenquote:
Wat is een gay clan zonder huishomofoobquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Dat tussengevoegde woordje negeren we maar efkes
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is een gay clan zonder huishomofoob
Gelukkig houden jullie allemaal van elkaarquote:
Was je een afstand (baantjes) gaan zwemmen of gewoon een beetje aan klote?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net een uurtje gezwommen bij het Recreatieoord (hoort bij de Gemeente) en nu weer aan 't werk
Volgens mij moest die ff het water peil/kwaliteit testen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Was je een afstand (baantjes) gaan zwemmen of gewoon een beetje aan klote?
Had hij wel een peilstok bij zich danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij moest die ff het water peil/kwaliteit testen..
Als er nou zij stond was je vraag nog zinnig geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had hij wel een peilstok bij zich dan![]()
Hoezo, is bij een maagd het waterpeil en de kwaliteit dan hoger of lagerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als er nou zij stond was je vraag nog zinnig geweest.
Je gaat toch ook niet aan Kim Holland vragen of ze nog maagd is...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hoezo, is bij een maagd het waterpeil en de kwaliteit dan hoger of lager![]()
Begrijp ik ook beter waarom Morpheus2002 gaat zwemmenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef ursel het volgende:, maar dat is weer afhankelijk wat ze doen in het water...
Wat is watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
jaja het is wat
Jij eigen quoten is sooo not done..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
-edit-
Had je misschien ook in de RECREATIE pool moeten gaan zwemmenquote:
Gezellig RECREATIEF bezig zijn met frankie..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had je misschien ook in de RECREATIE pool moeten gaan zwemmen![]()
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gansquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij eigen quoten is sooo not done..![]()
![]()
Snel aanpassen he.. mietje..![]()
Ook recreatie poolenquote:
een discussie over je eigen peilstokquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gans![]()
das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
een discussie over je eigen peilstok![]()
En toen kwam je er achter dat je 1e ik toch gelijk had en heb je het zeker weg-ge-edit..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee pik, ik was net een discussie met mezelf begonnen. toen ik die gepost had zag ik echter de post van gans![]()
dat ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
En toen kwam je er achter dat je 1e ik toch gelijk had en heb je het zeker weg-ge-edit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |