tot zondag zeker? en jij t slechte weer mee neemt hierheen waardoor hier t heerlijke weertje omslaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Herodus het volgende:
Nog een dagje en ik verterek naar Engeland en ga ik niet bij the Fat Duck eten! Ik verheug me er nu al op.
gevuld met tonijn, veul peper en btje mayo enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het eng
Heb jij nog ideetjes voor mijn gevulde ei ingeving?
we hebben al genoeg 'ruzie'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef popolon het volgende:
Niet zeuren, gewoon een biefstuk die 20 seconden in de pan heeft gelegen.
Dat zal 'm leren.
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijfquote:Op zondag 6 mei 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga door, ga door, ik ben ook lesbisch![]()
![]()
Zijn jullie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijf![]()
quote:
Eh, hellup, conflicterende informatiequote:
tis gewoon mijn schatjequote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Eh, hellup, conflicterende informatie![]()
![]()
![]()
Ik ga toch voor het antwoord van SOL![]()
wel apart btw met die kappertjes eropquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Steak tartaar kan dan nog altijd
[afbeelding]
*krak*
Oeps, stukje bot
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
tnxxx....wat dat betreft is wel weer heerlijk zo verliefd te zijn, sta met veel liefde in de keuken en doe mijn best een gezellige tafel te dekken.
En van dagwaarde heb ik ook nog geen klachhten gekregen![]()
Volgens mij gaat de liefde van de man echt door de maag![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[quote]Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.
wat zeg ik nou weer
Heb vorige week ook toen een vriend van hem kwam eten maar 3 dezelfde borden gekocht, staat wel zo gezelligquote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
De stand van zaken in dagwaarde's keuken sinds de 3 weken dat hij met mij heeft:
Ik heb maar 2 snijplanken voor hem gekocht aangezien hij die niet had.
Ook 2 borrel/likeurglaasjes (waarvan ik de eerste voor gebruik al had laten sneuvelen)...amaretto in limonadeglazen is best lekker, maar het hoort toch niet zo helemaal
.
Tevens heb ik een vergiet voor hem meegenomen (ik had er toch 3) netals
een maatbeker (waar ik er ook 3 van had...vraag me niet waarom)..
Zelf heeft hij al een wok en een knoflookpers gekocht, netals een pepermolen.
Het wordt nog wat in de keuken met mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
succes met leren stereoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, daarom ga ik NU mijn computer echt uitzetten voordat ik geen dagen meer overheb voor het tentamen.welterusten alvast, keukenprinsen en prinsesjes
is dat zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Stereooooooo, wist je dat mannen meer oraal zijn ingesteld dan vrouwen
Heb ik ook nooit gewetenquote:
Vraag het ook even in het wat eten en drinken we vandaag topic, dat lezen meer mensenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb ff een vraagje...
Weet iemand ook of je de saus van pilaf in kunt vriezen?
Okquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vraag het ook even in het wat eten en drinken we vandaag topic, dat lezen meer mensen![]()
moeders is genadeloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh wee als je me in de box gooit!!![]()
![]()
![]()
Delftquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kutstudent
je zou een goede zijn in het delft-topic
![]()
bak een taartquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit met een probleempje
Overmorgen is de verjaardag van een vriend van mij die nogal welgesteld is. Materialistisch gezien heeft hij vrijwel alles. Dus, een enorm probleem bij het uitzoeken van een cadeau waar hij iets aan heeft en nog niet heeft.
Hij houdt van hard werken, snelle auto's, dure kleding / voedsel / gadgets, maar en is wel een van de alleraardigste personen die ik ken.
Help mij, voordat ik een dinerbon ga aanschaffen.![]()
![]()
Offe.... adopteer een kip voor hemquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hij drinkt uitsluitend Pepsi Max of 7-Up zero, en hij heeft al dure taart besteld
Tekenenik was vroeger beter in rekenen en taal dan in tekenen.
Misschien de DVD van Borat, die heeft ie nog niet in zijn inmens collosale DVD collectie.
wtfquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Offe.... adopteer een kip voor hemhttp://www.adopteereenkip.nl/ Das toch weer wat origineler dan een dvtje
![]()
Nou kijkeens aan iedereen blijquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf
Maar ik heb ruzie met dierenactivistische stichtingen, sinds ik vorig jaar mijn certificaat proefdierkunde heb behaald. Misschien kan het zo wel goedmaken bij ze.
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op etenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Offe.... adopteer een kip voor hemhttp://www.adopteereenkip.nl/ Das toch weer wat origineler dan een dvtje
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op eten
Ja, ik ben gewoon practisch en wil alles van die kip gebruikenquote:
Nee, maar je kunt schijnbaar alleen maa eieren krijgen van je geadopteerde kip. Terwijl ik hem gewoon wil op eten als ie vet genoeg is en helemala geen eieren wil. Want die biologische beter te eten dan die bioindustrie kippen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zij getroost martijn, legkippen zijn ook niet te vreten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is in godsnaam Brätwurst?
Brät is worstevlees, ergo een worstevleesworst?
Dat is een schietgeweer.
quote:A bratwurst (IPA: ˈbraːtvʊʁst) is a sausage composed of pork, beef, and sometimes veal. The name is German, derived from Old High German brätwurst, from brät- which is fine chopped meat and -wurst, sausage.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op eten
Ik had wat toastjes met brie enzoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maarre stereo? Wat heb je nu uiteindelijk gegeven?
Enne hobbel hoe ben je de nacht zonder chocoladetaart doorgekomen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maarre stereo? Wat heb je nu uiteindelijk gegeven?
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe hamquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik had wat toastjes met brie enzo![]()
Niet optimaal prettig maar knorrende buik effecten waren over
SeaOfLovehandlesquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe ham![]()
Die fucking kilootjes gaan er zo erg niet vanaf weer vrees ik deze zomer![]()
Probeer eens brie met gebakken bacon en zelfgemaakte mangochutney.... Tè lekker gewoon. Dan trek je toch fijn een corrigerend badpak aan op het strandquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe ham![]()
Die fucking kilootjes gaan er zo erg niet vanaf weer vrees ik deze zomer![]()
Hallo Karperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef karper het volgende:
daar ben ik weer, zit nu op school.
nog 2 weken en dan ben ik nu druk bezig met me examen koken,
weet niet eens wat ik krijg dit wordt leuk![]()
Ik heb nog nooit mangochutney gegeten, laat staan zelfgemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer eens brie met gebakken bacon en zelfgemaakte mangochutney.... Tè lekker gewoon. Dan trek je toch fijn een corrigerend badpak aan op het strand
Veel succes met je examen, laat je nog weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef karper het volgende:
daar ben ik weer, zit nu op school.
nog 2 weken en dan ben ik nu druk bezig met me examen koken,
weet niet eens wat ik krijg dit wordt leuk![]()
3 kilo? Dat moet niet te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mangochutney gegeten, laat staan zelfgemaaktMaar de mango's zijn in de aanbieding bij de Plus geloof ik, dus miss wel leuk om een keer te proberen. Waar eet je dat nog meer bij?
En dat laatste zinnetje... zo dramatisch is het gelukkig nog lang nietMoet alleen wel een maatje groter van bikini kopen als ik niet snel 3 kilo afval ofzo
![]()
Misschien niet als ik even streng ben voor mezelf...ellende is dat het er ook zo weer bij zit sinds mijn 30stequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
3 kilo? Dat moet niet te moeilijk zijn.
Anyway, ik eet het als dip bij cassavechips, of bij een stuk kip of vlees ofzo. Het is echt lekker: zoet, zuur en hartig tegelijk (ok, het klinkt misschien wel een beetje ranzig, maar ik vind het heerlijk)
Er staat een prima recept op de website van Allerhande!
Die slaapt al johquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha die Paultje.
Wat heb je vanavond gegeten?
Valt wat tegen danquote:
ik was al richting bed gegaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
meld
quote:
Saus is eigenlijk een groot woord, maar als de rollade klaar is een bakje creme fraiche in de jus te samen met een berg gehalveerde druiven en veel peper erin malen, goed roeren en klaar.....dat is zooooo lekker over je rollade (en bij fricandeau en varkenshaasje ook btw).quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Martijn_77 het volgende:
In een druiven sausje?
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
BEW![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Heel, heel veel schnitzels voor respectievelijk 9,50 EUR en 5,50 EUR
2. Mozartkugel en een Sissi-chocoladeachtigtoeristisch ding
Ziet er wel goed uitquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
BEW![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Heel, heel veel schnitzels voor respectievelijk 9,50 EUR en 5,50 EUR
2. Mozartkugel en een Sissi-chocoladeachtigtoeristisch ding
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mjummie, wordt het ergens live webgecast?
Ja ik heb jullie wel gemist hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat moeten we er zijn solleke
Wát een grote vlezen stereo in wien
En ik lees nu pas dat het stil was in cul zonder us
Gaan we regelenquote:
Ik ben dan wel een miet, maar zeker geen miniquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja hoi ik heb gisteren allemaal mooi nieuw kookgerei gekocht en die zag ik zojuist weer uitgestald op tafel staan en nu ben ik blij.
Je kan blijven slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Tezz het volgende:
Waarom woon je zo ver weg SOL??? Ik wil ook een keertje mieten met allerlei lekkere hapjes enzo!!!!!
ohhh kut is dat....kan je weer terug naar de supermarktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Whaha, sta ik dat cakedeeg te maken, denk ik plots aan de boter... Daarvan heb ik 50% te weinig..
Valkenswaard (net onder Eindhoven). Dus da's een eindje fietsen, hihi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kan blijven slapenWaar woon je dan eigenlijk?
Dat is inderdaad een stukkie weg, je hebt wel een auto?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard (net onder Eindhoven). Dus da's een eindje fietsen, hihi!
Ja en ook geld om een treinkaartje te kopen!! Dus op zich is het geen punt natuurlijk, hihi.........ware het niet dat mijn man het niet zo grappig vindt als ik met 'internetvriendjes' afspreek. Hij is nog steeds van mening dat de jonge mooie moeder met kind gewoon een grote enge verkrachter is, hihi.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stukkie weg, je hebt wel een auto?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en ook geld om een treinkaartje te kopen!! Dus op zich is het geen punt natuurlijk, hihi.........ware het niet dat mijn man het niet zo grappig vindt als ik met 'internetvriendjes' afspreek. Hij is nog steeds van mening dat de jonge mooie moeder met kind gewoon een grote enge verkrachter is, hihi.
Wat slordig dat al die gevangenen zeepjes laten slingeren,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, SOL is zo'n grote neger die zijn sporen heeft verdiend met het oprapen van zeepjes in de douches van gevangenissen.
Zou wel eens het bewijs willen zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een miet, maar zeker geen mini
![]()
Aan het hoofd van de tafel is Admiraal_Anaal, de dame is Ienepien, degene die tussen Ienepien en A_A ziet is Bravebart en daar tegenover (met rode overhemd) is Autoreplyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Gezellie
Jupiler
Wie is wie
http://i166.photobucket.c(...)t/fokminimeet031.jpg
Wat liev, zo'n slaperig koppie
(ff gejat uit je delfttopic)
Laat je dan ook een zeepje slingeren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou wel eens het bewijs willen zien![]()
Helaas ik gebruik geen zeepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat je dan ook een zeepje slingeren?
![]()
Douchegel is niet het type zeepje wat Piet bedoeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik dacht al dat iemand roquefort onder zijn zolen had hier
BEWquote:Op zondag 3 juni 2007 10:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Stereoooooooo wanneer ben je weer unbanned![]()
![]()
Ik heb het nu een paar keer gelezen, toch begrijp ik het nog altijd niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Op ban
Blijkbaar is het opnoemen van de stand van een samenvatting van een herhalingswedstrijd die in de rust van een live wedstrijd werd uitgezonden, gescoord door iemand die nota bene geschorst op de tribune zat, genoeg om een ban te krijgen.
Raymania, k*tmod![]()
Ik welquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb het nu een paar keer gelezen, toch begrijp ik het nog altijd niet.
Diskriminasi!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:19 schreef Herodus het volgende:
Nah, je kunt nooit echt onterecht bannen IMHO, er is altijd wel een reden te vinden.
Heej SOL! Laat maar goed intapen ja, dat scheelt weer iets qua pijn!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Weekend![]()
Zo even naar de huisarts toe om mijn voetje te laten intapen (gescheurde enkelbanden)![]()
Daarna komt mijn vader me halen en ga ik het weekend naar hem toe in Brabant![]()
Kom je bij me langs?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Weekend![]()
Zo even naar de huisarts toe om mijn voetje te laten intapen (gescheurde enkelbanden)![]()
Daarna komt mijn vader me halen en ga ik het weekend naar hem toe in Brabant![]()
Jij woont denk ik helemaal aan de andere kant van Brabant, ik ga naar Oudenbosch (tussen Roosendaal en Breda)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je bij me langs?![]()
Hm, m'n vriendin is er wel op het moment.![]()
![]()
Er klinkt soms nog wel iets brabants bij mij hoor, het is een beetje een mix van Delfts en Brabantsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
Da's waar
Dan heb je ook geen schattige zachte g
Waar woon je dan Stereomoty?? Oostbrabant?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
Da's waar
Dan heb je ook geen schattige zachte g
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor
Dit smaakte als een doorsnee chinees namelijk. Het zag eruit als het eten van Ispy
+1, dit is net zon homo-avatarquote:
Solletje is verslaafdquote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn i-net is kapoet, heb al een week niet gecomputerd![]()
En ik ga zo weer richting huis![]()
Zo'n oma-model zonder functies en met grote toetsen zeker.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Arme sollie
* Bluezz heeft nieuwe telefoon, allemaal belleeeeeeeeeeeeeeeeee
Hij doet wel echt ouderwets : Rrrrriiiing RRrrriiingggg, en ik maar zoeken naar die haakquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo'n oma-model zonder functies en met grote toetsen zeker.
Klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen Jam gemaakt van rood fruit, heerlijk.
Allerlei bessen en fruit geplukt en er jam van gemaakt, daar kan geen hero tegenop
En nog erger, ik heb nu ook geen tv meer. Heb mijn afstandbediening van digi-tenne meegewassen, en het ding stond nog op radio en je kan op het kastje zelf niet switchen naar tvquote:
Je was niet op de meet en nou miste je alle leuke dingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heb ik hier ooit iets in gezegd
Zoals dat jij het ziekenhuis in belandequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je was niet op de meet en nou miste je alle leuke dingen
Blokjes kaas gaat prima (wel bewaren in de koelkast in een goed afsluitbare bak)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef kruimel_20 het volgende:
hoi!
ff een kort vraagje :
kun je gesneden blokjes kaas - gesneden komkommer - peppadews met roomkaas en spiesjes van feta en cherry tomaatjes een dag van te voren maken en het bewaren in de koelkast?
Blijft dat wel toonbaar/goed?
(kon geen topic vinden waar het paste)
Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met googlequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met google
http://images.google.nl/images?q=oprecht&ndsp=18&svnum=10&um=1&hl=nl&start=0&sa=N
Lol had ik zowaar een gluurder?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsels, je zag er weer op en top vrolijk uit op de webcam van Fok!Radio vandaag![]()
Misschien was ik wel de enige!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lol had ik zowaar een gluurder?![]()
![]()
Thanks
SeeOfLuister for yourselfquote:
Ik heb deze nu in de magnetron:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi
Alle stalkers verzamelen
Ik heb zin in een kreket
quote:
En verder niets gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen naam genomen, dat ik daar nu 3 uur over na heb moeten denken![]()
NEE!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef Bluezz het volgende:
SOL, waarom doe je dan niet gewoon Moussaka_
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ga je zondag de komende drie weken dan doen
En doet een DVD geen wonderen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapen![]()
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffiequote:
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffie![]()
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legt![]()
hahaha hoe krijgen ze het voor elkaar he!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.
Af en toe denk ik weleens dat ze me in de maling neemt met haar downsyndroompje want ondertussen weet ze wel hoe de dvd-speler en tv werken, het AV-knopje weet te vinden op de afstandsbediening, oh en zomaar de zenders van Zappelin, Nickelodeon, KetNet en Jetix weet te vinden![]()
In de Kromstraat jah, heb er nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb er zes jaar gewoond, maar woon nu net een jaartje in Den Haag.
Ken je ook dat grappige Ethiopische restaurantje in Delft (of ga ik nu teveel offtopic?)
Uhuh vooral die croissantjes van Danerolle, mag ze meehelpen en heulveul hagelslag er tussen gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha hoe krijgen ze het voor elkaar he!
Heerlijk genieten van die zondagochtenden......saampjes in pyama op de bank kruipen, jij koppie koffie, zij een beker chocomel en heerlijk doezelen!! En dan een superontbijt maken, zoals warme appelflappen of chocolade croissantjes of zo....
Ik vind het echt een leuk tentje, goedkoop en grappig en met een smaak die ik niet altijd kan thuisbrengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
In de Kromstraat jah, heb er nog nooit gegeten![]()
Weet je wat het is, als ik uit eten ga heb ik trek! En als ik dan richting binnenstad ga door de Kromstraat en ik zie dat menu hangen dan heb ik niet zoiets van: woeiiiiiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuk tentje, goedkoop en grappig en met een smaak die ik niet altijd kan thuisbrengen.
Moet je 's proberen
Ga jij maar lekker bakken nu, ik proef het morgen welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef MissHobje het volgende:
Pffffffff moet nog zoveeeeeeeeeel doen zeg![]()
Kom er maar niet aan toe
en en en nu krijg ik zin om een cake te bakken.. en dat kwam omdat ik net in het topic [Centraal] Zelfgemaakt gebak gluurde![]()
Ik maak ze soms met een knakworstje erinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhuh vooral die croissantjes van Danerolle, mag ze meehelpen en heulveul hagelslag er tussen gooien![]()
Spamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook saai op vrijdagavond en de rest van de week ook
Zie blog![]()
Ik heb een chileen en een bakkie kaasdingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spam
-edit- Oh, ben je aangereden?![]()
Doet het pijn?
![]()
![]()
![]()
Ik ben een blikje Bavaria Malt aan het drinken (kreeg ik in de stad uitgedeeld). Hoezo saai?
ja triest hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat erg dat die fietser ervandoor is gegaan zeg
Ach gut ja, het zit je niet mee deze weekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook saai op vrijdagavond en de rest van de week ook
Zie blog![]()
dat staat toch niet mooi op korte nagels?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, op m'n vingers. maar ik heb wel altijd korte nagels. Nu nog even een wattenstokje vinden om de nagelriemen te poetsen. En dan ga ik een lekker wijntje nemen. Nou ja, appie huismerk, niet erg exquis, wel goed te drinken
Je hebt een boekenclubquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Waaaaat. En toen heb je hem/haar uitgemaakt voor culi-barbaar? Een jongen van mijnboekenclub
importeert het zelf uit italie. En ook limoncello op grappa-basis. Hij vindt het heerlijk, ik moet het nog zien!
BTW SeaOfLove, mocht je een wijnliefhebber zijn, in Delft zit dus echt de leukste wijnwinkel die ik ken.
Euh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar die chileen is ook van appie hoor, prima te doen!
He gezellig hiero ineens
Vandaag een collega gesproken die Limoncello niet kende
Ze bestaan nog
Voor de teentjes zijn donkere kleuren leuk iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jamaar jamaar ik vind het pas echt lelijk op lange nagels. Dan wordt het zo krabberig. Maar ik moet er idd nog even aan wennen. En voor je tenen vind ik t sowieso wel leuk
Nou euh... een beetje over boeken babbelen dus. Volgende keer 'Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan' van Couperus, inclusief een etentje bij Garudaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt een boekenclubVertel!!
En welke winkel?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik had ooit groene nagellak op mijn tenen.
Ik werkte met demente bejaarden.... op een dag verzorgde ik een man die wat kromgebogen liep en nooit wat zei.
Ineens zegt ie zeg zuster : zijn die tenen misselijk![]()
Hoe spreek je je naam eigenlijk uit, Euc- ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:51 schreef Euc- het volgende:
Nou, nog 1 dagje! En dan zit mijn halfjaar bij de Librije er weer op!
Van de ene kant erg jammer, van de andere kant ook wel blij dat ik nu rust heb. Anderhalf jaar deze uren zonder enige vakantie breekt je wel op zeg!
Tis toch niet de laatste mode ofzo he.. door je enkel klappenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een chileen en een bakkie kaasdingen.
En JA het doet verdomde pijn
Solletje, je moet naar bed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik wil wel reageren op iedereen maar ik heb geen zin meer om te typen![]()
Tjo wie?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee want ik kan uitslapenEn ik leer vanalles en nog wat van Chowi
![]()
Flikker eens op terug naar [PUB]quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kick me eens uit dit topic
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kick me eens uit dit topic
wel met receptjes natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zal wel helpen dit topic te vullen
cup a soupjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is lekker jah![]()
wat heb je nog meer in huis![]()
Ik maak ze ook met een knakworstje er in. Ook wel eens als borrelhapje met die mini-croissantjes. Ik doe er overigens voor de smaak wel een klein stukje ontbijtspek en een lik mosterd bij, anders vind ik het een beetje flauw. Maarre...als borrelhapje doet ie het altijd uitstekend!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maak ze soms met een knakworstje erin
Hou meer van hartige dingen. Mijn vriendin meer van zoet, dus nooit ruzie met delen
Ach nog maar iets minder als 3 wekenquote:
Nee nieteens, Milou is bij haar vader, ga haar morgenochtend pas halenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sprong er iemand vrolijk op je bed om je gezellig wakker te maken? (sweet memories)
Mam, waar is mijn kommetje havermout?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee nieteens, Milou is bij haar vader, ga haar morgenochtend pas halenMaargoed ik was weer teruggegaan en toch nog tot 13.00 uur liggen pitten
![]()
Ook weer in het land der levendenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Goeiemogguh
[..]
Mam, waar is mijn kommetje havermout?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hiep hoi! Ik heb een nieuw mes! Na jaren hakken met goedkope krengen nu een fijne goeie gekocht!
En een nieuwe zonnebril
Moet je leren eten, ik lust ze nu denk 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Olijven zijn vies !
gvd, ik haal hem net in jouw topic wegquote:
Ik heb daar idd goeie dingen over gehoord! Edoch, iedere keer dat ik naar de Ikea ga, besluit ik dat Dit! Nu! De! Laatste! Keer! Is!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb een messenset van IKEA, werken echt perfect
![]()
Ohhh en hellup, ik heb vanaaf een blind date, en mijn haar ziet er niet uit, moet het eigenlijk verven, maar ik zit dan helemaal onder de vlekken (ik verf nogal wild) altijd
![]()
Ik ben al heel lang niet bij de IKEA geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb daar idd goeie dingen over gehoord! Edoch, iedere keer dat ik naar de Ikea ga, besluit ik dat Dit! Nu! De! Laatste! Keer! Is!
Ze hebben best leuke spullen, maar wat een vreselijke winkel! zelfs op dinsdagmiddag niet te doen!
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest; mijn haar is nu Anders, Nieuw en Wild. Met een reuzeleuke creatieve ponnie
Haar verven vond ik ook altijd een crime, dat ga ik echt nooit meer zelf doen. Oranje en donkerrode randen op je voorhoofd, naast weinig technische kwaliteiten heb ik ook nog een jammerlijke smaak bij het uitkiezen van kleuren, het staat nooit. Na een keer of wat heb ik moeten concluderen dat onzelieveheer mij van nature heeft begenadigd met de kleur die me het beste staat!![]()
Of een truitje met diepe decolleté aantrekken, dan vallen die grijze haren ook wat minder op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet bij de IKEA geweestNet als bij de Xenos, daar koop ik altijd wat
![]()
Ik verf mijn haar altijd zwart, maar meestal laat ik het dus door mijn zusje of vader doen, maar die zijn beiden niet in de buurt![]()
Maargoed, ik steek mijn haar wel op, dan vallen al die grijze haren wat minder op.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of een truitje met diepe decolleté aantrekken, dan vallen die grijze haren ook wat minder op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |