3 kilo? Dat moet niet te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mangochutney gegeten, laat staan zelfgemaaktMaar de mango's zijn in de aanbieding bij de Plus geloof ik, dus miss wel leuk om een keer te proberen. Waar eet je dat nog meer bij?
En dat laatste zinnetje... zo dramatisch is het gelukkig nog lang nietMoet alleen wel een maatje groter van bikini kopen als ik niet snel 3 kilo afval ofzo
![]()
Misschien niet als ik even streng ben voor mezelf...ellende is dat het er ook zo weer bij zit sinds mijn 30stequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
3 kilo? Dat moet niet te moeilijk zijn.
Anyway, ik eet het als dip bij cassavechips, of bij een stuk kip of vlees ofzo. Het is echt lekker: zoet, zuur en hartig tegelijk (ok, het klinkt misschien wel een beetje ranzig, maar ik vind het heerlijk)
Er staat een prima recept op de website van Allerhande!
Die slaapt al johquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha die Paultje.
Wat heb je vanavond gegeten?
Valt wat tegen danquote:
ik was al richting bed gegaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
meld
quote:
Saus is eigenlijk een groot woord, maar als de rollade klaar is een bakje creme fraiche in de jus te samen met een berg gehalveerde druiven en veel peper erin malen, goed roeren en klaar.....dat is zooooo lekker over je rollade (en bij fricandeau en varkenshaasje ook btw).quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Martijn_77 het volgende:
In een druiven sausje?
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
BEW![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Heel, heel veel schnitzels voor respectievelijk 9,50 EUR en 5,50 EUR
2. Mozartkugel en een Sissi-chocoladeachtigtoeristisch ding
Ziet er wel goed uitquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
BEW![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Heel, heel veel schnitzels voor respectievelijk 9,50 EUR en 5,50 EUR
2. Mozartkugel en een Sissi-chocoladeachtigtoeristisch ding
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mjummie, wordt het ergens live webgecast?
Ja ik heb jullie wel gemist hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat moeten we er zijn solleke
Wát een grote vlezen stereo in wien
En ik lees nu pas dat het stil was in cul zonder us
Gaan we regelenquote:
Ik ben dan wel een miet, maar zeker geen miniquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja hoi ik heb gisteren allemaal mooi nieuw kookgerei gekocht en die zag ik zojuist weer uitgestald op tafel staan en nu ben ik blij.
Je kan blijven slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Tezz het volgende:
Waarom woon je zo ver weg SOL??? Ik wil ook een keertje mieten met allerlei lekkere hapjes enzo!!!!!
ohhh kut is dat....kan je weer terug naar de supermarktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Whaha, sta ik dat cakedeeg te maken, denk ik plots aan de boter... Daarvan heb ik 50% te weinig..
Valkenswaard (net onder Eindhoven). Dus da's een eindje fietsen, hihi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kan blijven slapenWaar woon je dan eigenlijk?
Dat is inderdaad een stukkie weg, je hebt wel een auto?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard (net onder Eindhoven). Dus da's een eindje fietsen, hihi!
Ja en ook geld om een treinkaartje te kopen!! Dus op zich is het geen punt natuurlijk, hihi.........ware het niet dat mijn man het niet zo grappig vindt als ik met 'internetvriendjes' afspreek. Hij is nog steeds van mening dat de jonge mooie moeder met kind gewoon een grote enge verkrachter is, hihi.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stukkie weg, je hebt wel een auto?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en ook geld om een treinkaartje te kopen!! Dus op zich is het geen punt natuurlijk, hihi.........ware het niet dat mijn man het niet zo grappig vindt als ik met 'internetvriendjes' afspreek. Hij is nog steeds van mening dat de jonge mooie moeder met kind gewoon een grote enge verkrachter is, hihi.
Wat slordig dat al die gevangenen zeepjes laten slingeren,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, SOL is zo'n grote neger die zijn sporen heeft verdiend met het oprapen van zeepjes in de douches van gevangenissen.
Zou wel eens het bewijs willen zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een miet, maar zeker geen mini
![]()
Aan het hoofd van de tafel is Admiraal_Anaal, de dame is Ienepien, degene die tussen Ienepien en A_A ziet is Bravebart en daar tegenover (met rode overhemd) is Autoreplyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Gezellie
Jupiler
Wie is wie
http://i166.photobucket.c(...)t/fokminimeet031.jpg
Wat liev, zo'n slaperig koppie
(ff gejat uit je delfttopic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |