tot zondag zeker? en jij t slechte weer mee neemt hierheen waardoor hier t heerlijke weertje omslaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Herodus het volgende:
Nog een dagje en ik verterek naar Engeland en ga ik niet bij the Fat Duck eten! Ik verheug me er nu al op.
gevuld met tonijn, veul peper en btje mayo enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het eng
Heb jij nog ideetjes voor mijn gevulde ei ingeving?
we hebben al genoeg 'ruzie'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef popolon het volgende:
Niet zeuren, gewoon een biefstuk die 20 seconden in de pan heeft gelegen.
Dat zal 'm leren.
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijfquote:Op zondag 6 mei 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga door, ga door, ik ben ook lesbisch![]()
![]()
Zijn jullie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijf![]()
quote:
Eh, hellup, conflicterende informatiequote:
tis gewoon mijn schatjequote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Eh, hellup, conflicterende informatie![]()
![]()
![]()
Ik ga toch voor het antwoord van SOL![]()
wel apart btw met die kappertjes eropquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Steak tartaar kan dan nog altijd
[afbeelding]
*krak*
Oeps, stukje bot
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
tnxxx....wat dat betreft is wel weer heerlijk zo verliefd te zijn, sta met veel liefde in de keuken en doe mijn best een gezellige tafel te dekken.
En van dagwaarde heb ik ook nog geen klachhten gekregen![]()
Volgens mij gaat de liefde van de man echt door de maag![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[quote]Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.
wat zeg ik nou weer
Heb vorige week ook toen een vriend van hem kwam eten maar 3 dezelfde borden gekocht, staat wel zo gezelligquote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
De stand van zaken in dagwaarde's keuken sinds de 3 weken dat hij met mij heeft:
Ik heb maar 2 snijplanken voor hem gekocht aangezien hij die niet had.
Ook 2 borrel/likeurglaasjes (waarvan ik de eerste voor gebruik al had laten sneuvelen)...amaretto in limonadeglazen is best lekker, maar het hoort toch niet zo helemaal
.
Tevens heb ik een vergiet voor hem meegenomen (ik had er toch 3) netals
een maatbeker (waar ik er ook 3 van had...vraag me niet waarom)..
Zelf heeft hij al een wok en een knoflookpers gekocht, netals een pepermolen.
Het wordt nog wat in de keuken met mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
succes met leren stereoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, daarom ga ik NU mijn computer echt uitzetten voordat ik geen dagen meer overheb voor het tentamen.welterusten alvast, keukenprinsen en prinsesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |