Laat je dan ook een zeepje slingeren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou wel eens het bewijs willen zien![]()
Helaas ik gebruik geen zeepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat je dan ook een zeepje slingeren?
![]()
Douchegel is niet het type zeepje wat Piet bedoeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik dacht al dat iemand roquefort onder zijn zolen had hier
BEWquote:Op zondag 3 juni 2007 10:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Stereoooooooo wanneer ben je weer unbanned![]()
![]()
Ik heb het nu een paar keer gelezen, toch begrijp ik het nog altijd niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Op ban
Blijkbaar is het opnoemen van de stand van een samenvatting van een herhalingswedstrijd die in de rust van een live wedstrijd werd uitgezonden, gescoord door iemand die nota bene geschorst op de tribune zat, genoeg om een ban te krijgen.
Raymania, k*tmod![]()
Ik welquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb het nu een paar keer gelezen, toch begrijp ik het nog altijd niet.
Diskriminasi!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:19 schreef Herodus het volgende:
Nah, je kunt nooit echt onterecht bannen IMHO, er is altijd wel een reden te vinden.
Heej SOL! Laat maar goed intapen ja, dat scheelt weer iets qua pijn!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Weekend![]()
Zo even naar de huisarts toe om mijn voetje te laten intapen (gescheurde enkelbanden)![]()
Daarna komt mijn vader me halen en ga ik het weekend naar hem toe in Brabant![]()
Kom je bij me langs?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Weekend![]()
Zo even naar de huisarts toe om mijn voetje te laten intapen (gescheurde enkelbanden)![]()
Daarna komt mijn vader me halen en ga ik het weekend naar hem toe in Brabant![]()
Jij woont denk ik helemaal aan de andere kant van Brabant, ik ga naar Oudenbosch (tussen Roosendaal en Breda)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je bij me langs?![]()
Hm, m'n vriendin is er wel op het moment.![]()
![]()
Er klinkt soms nog wel iets brabants bij mij hoor, het is een beetje een mix van Delfts en Brabantsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
Da's waar
Dan heb je ook geen schattige zachte g
Waar woon je dan Stereomoty?? Oostbrabant?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
Da's waar
Dan heb je ook geen schattige zachte g
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor
Dit smaakte als een doorsnee chinees namelijk. Het zag eruit als het eten van Ispy
+1, dit is net zon homo-avatarquote:
Solletje is verslaafdquote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn i-net is kapoet, heb al een week niet gecomputerd![]()
En ik ga zo weer richting huis![]()
Zo'n oma-model zonder functies en met grote toetsen zeker.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Arme sollie
* Bluezz heeft nieuwe telefoon, allemaal belleeeeeeeeeeeeeeeeee
Hij doet wel echt ouderwets : Rrrrriiiing RRrrriiingggg, en ik maar zoeken naar die haakquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo'n oma-model zonder functies en met grote toetsen zeker.
Klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen Jam gemaakt van rood fruit, heerlijk.
Allerlei bessen en fruit geplukt en er jam van gemaakt, daar kan geen hero tegenop
En nog erger, ik heb nu ook geen tv meer. Heb mijn afstandbediening van digi-tenne meegewassen, en het ding stond nog op radio en je kan op het kastje zelf niet switchen naar tvquote:
Je was niet op de meet en nou miste je alle leuke dingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heb ik hier ooit iets in gezegd
Zoals dat jij het ziekenhuis in belandequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je was niet op de meet en nou miste je alle leuke dingen
Blokjes kaas gaat prima (wel bewaren in de koelkast in een goed afsluitbare bak)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef kruimel_20 het volgende:
hoi!
ff een kort vraagje :
kun je gesneden blokjes kaas - gesneden komkommer - peppadews met roomkaas en spiesjes van feta en cherry tomaatjes een dag van te voren maken en het bewaren in de koelkast?
Blijft dat wel toonbaar/goed?
(kon geen topic vinden waar het paste)
Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met googlequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met google
http://images.google.nl/images?q=oprecht&ndsp=18&svnum=10&um=1&hl=nl&start=0&sa=N
Lol had ik zowaar een gluurder?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsels, je zag er weer op en top vrolijk uit op de webcam van Fok!Radio vandaag![]()
Misschien was ik wel de enige!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lol had ik zowaar een gluurder?![]()
![]()
Thanks
SeeOfLuister for yourselfquote:
Ik heb deze nu in de magnetron:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi
Alle stalkers verzamelen
Ik heb zin in een kreket
quote:
En verder niets gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen naam genomen, dat ik daar nu 3 uur over na heb moeten denken![]()
NEE!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef Bluezz het volgende:
SOL, waarom doe je dan niet gewoon Moussaka_
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ga je zondag de komende drie weken dan doen
En doet een DVD geen wonderen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapen![]()
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffiequote:
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffie![]()
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legt![]()
hahaha hoe krijgen ze het voor elkaar he!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.
Af en toe denk ik weleens dat ze me in de maling neemt met haar downsyndroompje want ondertussen weet ze wel hoe de dvd-speler en tv werken, het AV-knopje weet te vinden op de afstandsbediening, oh en zomaar de zenders van Zappelin, Nickelodeon, KetNet en Jetix weet te vinden![]()
In de Kromstraat jah, heb er nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb er zes jaar gewoond, maar woon nu net een jaartje in Den Haag.
Ken je ook dat grappige Ethiopische restaurantje in Delft (of ga ik nu teveel offtopic?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |