quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Oh shit Toad in het Engels is helemaal geen kikker, maar pad.![]()
Ik dacht dat je het over Imageshack had ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Zijn die van die paddenorgie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef IedeK. het volgende:
Zeker niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Niks mis met de nieuwe Manic Street Preachers
Nee, dit gejank vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker niet!
Maar met dat gejank van Pink wel. Damn wat een drama.![]()
Neu, dat boeide mij ook niet zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dit gejank vanClaudia
is lekker
.
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. pauze zit er weer op.. Cosmick heb ik nog leuke muziek gemist?
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker, Manic Street Preachers en Nina Persson. Eindelijk op 3FM.
Verder heb je niets gemist.
Weet ik, ik luister 'm al een tijdjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*Pssst. Het nieuwe album dat officieel volgende week uitkomt is ook
Sja... Ik ben aardig fan van de Cardigans en heb via het forum een paar weken geleden ergens een link ontdekt naar het album. In maart werd de single met MSP ook al opgemerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
Hee maar hij is nog niet officieel uit, hoe luister jij hem dan?
Me too, zeker.quote:Ga het album trouwens sowieso kopen, daar niet van
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
Van the Cranberries of niet?
jup dat is um.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
Kaiser Chiefs toch? Wel gehoord vannochtend..
volgens mij komt die standaard ieder programma voorbij ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
Dacht dat ie elk programma 1x gedraaid moest worden? Tenminste, dat zei men hier vorige week nog
mwaah weet niet.. ben een beetje ziekjes nog van koninginnedag dus krijg vandaag niet zoveel mee. Vind het nog steeds wel ok. Niet superleuk. Jij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je dat slaapnummer van The Fray nog steeds leuk?
Ziekjes? Door de drank neem ik aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
mwaah weet niet.. ben een beetje ziekjes nog van koninginnedag dus krijg vandaag niet zoveel mee. Vind het nog steeds wel ok. Niet superleuk. Jij dan?
Aha.. Zal eens goed opletten dan. Manic Street Preachers is sowieso wel leuk ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ziekjes? Door de drank neem ik aan![]()
Ik heb het album een aantal malen beluisterd, maar vind het tamelijk saai. De eerste single vond ik wel aardig. De rest is allemaal een beetje van het zelfde. Vind het dus nogal snel vervelen.
Op dit moment vind ik die nieuwe Maximo Park, Ellen ten Damme, Manic Street Preachers en Moke wel aardig.
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn rechterarm doet weer zeurend pijn, maar voor de rest gaat het hier goed. Zit nu op school, tot kwart over 4-half 5. Dan naar huis
Ik volgende week en de week daarnaquote:
Het albumquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heeft Moke een nieuwe? Of vind je Last Chance nog nieuw?
Na de kerstvakantie mijn 2e vakantiequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al?
Tijdelijke Vergeetachtige Paprika
Afgezien van Domiens woorden... Het lijkt met niet echt een promotie wanneer je in een programmering van vrijdagmiddag na het topslot verplaatst wordt naar donderdag vlak voor middernacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees je eens wat beter in, Domien is zelf opgestapt omdat 'ie geen tijd meer had om wekelijks een uitzending te maken.![]()
Mwah, ik ff youtube opzet. En ik ga naar de Ikea, lekker werken. Mazzel.quote:
Oeh, die is lekker jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kwam daarnet trouwens wel even klaar toen Rabbering die Tiesto remix van Silence weer eens draaide. Zo gaaf is die hè.
Inderdaad. Ben sowieso al geen Pink-fan, maar dit is echt vreselijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef borisz het volgende:
waarom heeft 3fm zin om de laatste dagen zoveel pink met slaap ze mr president te draaien?
nu die flessenopener nogquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Hoi![]()
![]()
[afbeelding]
Nieuw: Ekstra Weekend T-shirt![]()
helleuuuquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:31 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
god kveld herre Veenstra Veenstra!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:31 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
Had je dat niet beter vorige week kunnen doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
god kveld herre Veenstra Veenstra!![]()
Dat is Noors voor goedenavond heer Veenstra.
Jaja, is die Teleac spoed cursus Noors toch nog ergens goed voor geweest!
haha, Noors is nou eenmaal niet de makkelijkste taal om te leren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Had je dat niet beter vorige week kunnen doen?
Misschien naar buiten? Ik heb verder ook geen idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen heen?
Die over meneer de president? Was even weg om mijn haar te wassen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Mooi nummer van Pink.
geen ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen heen?
Belangrijke CL wedstrijd is nu bezig in een regenachtig Milan.quote:
ik ben mijn foto's aan het uitzoekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen heen?
ik kijk via de tv de wedstrijd en heb de webcam aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Belangrijke CL wedstrijd is nu bezig in een regenachtig Milan.![]()
Gaan jullie nog wat requesten?
Als het goed is heeft Domien inderdaad uitzending, mits hij niet aan de studie hoeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kijk via de tv de wedstrijd en heb de webcam aan![]()
Domien is vannacht toch on air?
ik request niks, maandag is mijn plaat al gedraaid![]()
Gelukkig bestaat er nog zoiets als de podcasts.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
Dan kan ik ook eens Domien luisteren, anders nooit![]()
Ik had liever Luie Hond gehad. Zit al een maand op mijn mp3 speler, lekkere muziek met dit weer.quote:
Ik ben blij met 30 seconds to mars, heb ik liever dan Luie hondquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had liever Luie Hond gehad. Zit al een maand op mijn mp3 speler, lekkere muziek met dit weer.
Iddquote:
Dan moet je bij DaMook zijnquote:
Zaterdagavond pas. Morgen en overmorgen nog ff doorbijten op school, vrijdagavond invallen op mijn werk, dus ook niet drinken (én geen Ekstra-weekendquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bestel jij maar, ik heb al genoeg zooi hier.
Ik maak het alleenquote:
Tss, ik pak zelf wel wat dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik maak het alleenBestellen mag in de kroeg
.
quote:
Relax was het vorige uur live bij Corton.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef JeroenV het volgende:
Is Relax en de nieuwe QOTSA al geweest? Ben daarvoor net ingeschakeld eigenlijk...
Tegen het Beddingfield nummer? Dan schudden wij elkaar de handquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef borisz het volgende:
ik ben tegen
ik heb sowieso al iets tegen dat mens. eerste single was single die flopte maar toen kwam these words en toen tja... Single werd later wel een hit toen het opnieuw werd uitgebracht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Tegen het Beddingfield nummer? Dan schudden wij elkaar de hand.
The Higher - Insurance? was vorige week de freakandel speciaal. Maar wordt helaas nog niet gedraaid op 3FM:
http://www.youtube.com/watch?v=odlAhxs1muQ
Tsja... dat krijg je met een alcohol-catering.quote:
Nee toch!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
Meeschrijvers op het FOK!Forum? Zouden wij dat zijn?
De muziek vanavond is sowieso wel oke zeg! Nu weer The Frayquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar hebben we die nieuwe, radicaliserende Toad weer hoor.![]()
Ha welkomquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Heya!
Nieuw hier. Nog net ff aangemeld voor het slapen gaan... met de 3FM op de radio natuurlijk
Ah, Domiens oproep heeft effect gehad. Welkom!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Heya!
Nieuw hier. Nog net ff aangemeld voor het slapen gaan... met de 3FM op de radio natuurlijk
Het lijkt er wel op, net zoals Giel iedereen naar hotblondnogwattes stuurde (en daardoor nu een rechtszaak aan z'n broek heeft, maar da's een ander verhaal).quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb ik gewoon iemand naar Fok! weten te sturen?!
Niet echt... Keek al een tijdje zo af en toe eens mee, maar nog geen zin gehad om me aan te melden. Nu heb ik eigenlijk nog geen zin om het bed in te kruipen en alleen hier op het forum is nog enigszins wat leven te bespeuren op dit tijdstip.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Domiens oproep heeft effect gehad. Welkom!
Hahahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, net zoals Giel iedereen naar hotblondnogwattes stuurde (en daardoor nu een rechtszaak aan z'n broek heeft, maar da's een ander verhaal).
Halloquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Heya!
Is dat niet Giel z'n vaste item?quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:42 schreef Marc63 het volgende:
Kan Domien haar dan niet ff bellen? Kan ie meteen mijn felicitaties overbrengen
Zoiets volgens mij wel. Volgens mij belt die 1 bekende nederlander om te feliciteren en de rest noemt die volgens mij op. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, zovaak luister ik niet naar Giel.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga d'r nu toch maar es vandoor, moet er toch nog enigszins op tijd uit komen (lees: voor 12 uur 's middags)...
Heej koekjequote:
Jupquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Net terug van werk?
Ik was onderweg naar werk. En ik was overgeschakeld naar Winamp.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:45 schreef DaMook het volgende:
Kuukske is er wel ineens aprubt vandoor.
Guus rulez.
moeilijke jeugd gehad?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nu alweer zin in de![]()
![]()
![]()
![]()
Coen & Sander Show
![]()
![]()
![]()
![]()
_
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nu alweer zin in de![]()
![]()
![]()
![]()
Coen & Sander Show
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Jaha, maar ALS Ekdom Jovie draait, dan verwacht je het al min of meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef Dom_Konijn het volgende:
Bon Jovi fohn..Die grap wordt toch echt wat te oudbollig![]()
of Ekdom is fan of de 3fm muziek redactie. Al denk ik dan draai eens het orgineelquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef AversusZ het volgende:
Tell Me Why komt bijna elke ochtend voorbij?
Maandag komt t nieuwe album hier officieel uit. Aanradertje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef Dom_Konijn het volgende:
Lekker nummertje.![]()
Had em niet herkend als MSP nummer![]()
Ik word slaperig van alle muziek op 3fm vandaag..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef cosmick het volgende:
Wordt altijd een beetje draaierig van dit nummer.
Hoe vaak wordt die sample herhaald? 45378953 keer?
Livemuziek is meestal beter aan te horenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef Impry het volgende:
Maandag heb ik 'r dus live gezien, maar dan is zo'n liedje opeens een stuk lekker dan voor de zoveelste keer op de radio...
Die heb ik ook eens live mogen aanschouwen. Met een playbackend koor op de achtergrond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Impry het volgende:
Behalve bij Within TemptationDie waren echt zo slecht
lekker nummer wel he?quote:
"Tessa? Tessa! Zo heet je toch?"quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef Toad het volgende:
Goed gesprek heeft Rab.
Maar goed dat de Kaiser Chiefs nog steeds megahit zijn. Dat krikt het niveau nog een beetje op.quote:
alleen niet te veel draaienquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker nummer wel he?
Ik vind hem leuker worden naar mate ik hem meer hoor.
Dat nummer komt sowieso al iedere week voorbij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
Uitjediptip!!
poh daar zou mijn hoofdpijn pas erg van wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer komt sowieso al iedere week voorbij.
Draai dan eens Slayer ofzo. Da's pas een UJDT!!!!!
Te diep in het glaasje gekeken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
poh daar zou mijn hoofdpijn pas erg van worden![]()
Hehehe. Ik had vrijdag een fles tequila gekocht.. super, maar wat kun je daar ongelovelijk brak van zijn de volgende dag.quote:
Aan dat spul hoef ik alleen maar te ruiken en dan sta ik al op mijn kop.. Sambuca is nog erger..quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe. Ik had vrijdag een fles tequila gekocht.. super, maar wat kun je daar ongelovelijk brak van zijn de volgende dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |