Er wordt inderdaad vrij gewisseld tussen de omroepen (Veenstra nam GIEL en RabRadio over, enz.), al zijn er hier en daar nog wat kleine uitzonderingen. Denk bijvoorbeeld aan de EO-zendtijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef borisz het volgende:
ach 3fm moet zonder omroepen gaan werken, dus de programma's behouden en dan de omroepen schrappen. al is dat bij 3fm al een klein beetje
Ekdom werkte gister voor de avro, vara, bnn, kro en nps![]()
De vorige keer kwam ze toen ik maildequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:17 schreef borisz het volgende:
Annemic is ook al een tijd niet langs geweest
Ik ga ook maar eens richting bed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Toad het volgende:
* Toad gaat ook richting bed.
Alhoewel dat niet helemaal de bedoeling is volgens de DJ.
Hoewel onlangs een EO DJ de arbeidsvitaminen overnam...ik heb het idee dat die samenwerking ook steeds beter gaat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad vrij gewisseld tussen de omroepen (Veenstra nam GIEL en RabRadio over, enz.), al zijn er hier en daar nog wat kleine uitzonderingen. Denk bijvoorbeeld aan de EO-zendtijd.
Jou avatar doet me denken aan nee-gij op de fpquote:
Neenee, weest niet bangquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou avatar doet me denken aan nee-gij op de fp, dat ben jij toch niet he ?
Gelukkigquote:
Is ook gewoon irri als meerdere mensen dezelfde avatar hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
die opmerking heb je zeker vaak gehoord of niet RJ?
Dat is op zich wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
Vandaag vervangt Sander de Heer Claudia toch?
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef D.Rose het volgende:
Noemt Sander het programma nou Sander d'r op?
Heet het straks dan Robd'rop
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef D.Rose het volgende:
Noemt Sander het programma nou Sander d'r op?
Heet het straks dan Robd'rop
nou, laat eens horen danquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komen![]()
Op KXquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komen![]()
Gij ketter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
een bekentenis: ik heb net op Mika lopen springen
Lees je eens wat beter in, Domien is zelf opgestapt omdat 'ie geen tijd meer had om wekelijks een uitzending te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dat jij nou bij KX de laan uit gestuurd wordt betekent niet dat het niet significant is
en nu met A&dMquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
*blert mee met Aerosmith
Mwoaaah... Het mes sneed een beetje aan twee kanten...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees je eens wat beter in, Domien is zelf opgestapt omdat 'ie geen tijd meer had om wekelijks een uitzending te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |