Ik moet naar de WC maar kan nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Joram, neem je pilletje eens.
Ik zou zeggen, bel de dokter evenquote:
Dit lag meer aan de radioquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bel de dokter even
Vriend van me had dat ook, die moest geopeerd worden op een minder fijne plek
Die kwam vanmiddag al een welterusten kusje brengen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Gerard pakt z'n jas en vertrekt. Lennon zal al wel op bed liggen.
[afbeelding]
Waarschijnlijk een producer van Arbeidsvitaminen. Misschien dat ze op radiobitches.nl staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is die blonde op de achtergrond? Ze komt me namelijk heel erg bekend voor...![]()
Idd....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tori Amos - Big Wheel. Bril-jante tekst:
I. I. I am a M-I-L-F don' you forget
M-I-L-F don' you forget
M-I-L-F don' you forget
Da's Tamara, producer van de Arbeidsvitaminen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is die blonde op de achtergrond? Ze komt me namelijk heel erg bekend voor...![]()
Is morgen op www.arbeidsvitaminen.nl als podcast beschikbaar, of nu al via de podcast van MetMichiel: http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070501-21.mp3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef Leonos het volgende:
Is die mix van net ergens te downloaden?
Was aan het skateboarden met de autoradio aan
Was echt super!
Thanks voor de reminder want door de spannende CL wedstrijd was ik het helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel V. nu bij K&vdB op Ned. E.
Die onderste is gewoon mp3, helemaal topquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Is morgen op www.arbeidsvitaminen.nl als podcast beschikbaar, of nu al via de podcast van MetMichiel: http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070501-21.mp3
Heb je dit ook zonder afkortingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel V. nu bij K&vdB op Ned. E.
Er zit nog steeds een afkorting in hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, sorry. Haha! Ik bedoelde dat hij te gast was bij Knevel & v/d Brink op Nederland Een
Het is inderdaad weer tijd voor de TROS! vannacht. Is weer eens wat anders dan Ekdom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:24 schreef Toad het volgende:
Vanavond toch Annemieke? Blijf ik nog ff...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |