Livemuziek is meestal beter aan te horenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef Impry het volgende:
Maandag heb ik 'r dus live gezien, maar dan is zo'n liedje opeens een stuk lekker dan voor de zoveelste keer op de radio...
Die heb ik ook eens live mogen aanschouwen. Met een playbackend koor op de achtergrond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Impry het volgende:
Behalve bij Within TemptationDie waren echt zo slecht
lekker nummer wel he?quote:
"Tessa? Tessa! Zo heet je toch?"quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef Toad het volgende:
Goed gesprek heeft Rab.
Maar goed dat de Kaiser Chiefs nog steeds megahit zijn. Dat krikt het niveau nog een beetje op.quote:
alleen niet te veel draaienquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker nummer wel he?
Ik vind hem leuker worden naar mate ik hem meer hoor.
Dat nummer komt sowieso al iedere week voorbij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
Uitjediptip!!
poh daar zou mijn hoofdpijn pas erg van wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer komt sowieso al iedere week voorbij.
Draai dan eens Slayer ofzo. Da's pas een UJDT!!!!!
Te diep in het glaasje gekeken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
poh daar zou mijn hoofdpijn pas erg van worden![]()
Hehehe. Ik had vrijdag een fles tequila gekocht.. super, maar wat kun je daar ongelovelijk brak van zijn de volgende dag.quote:
Aan dat spul hoef ik alleen maar te ruiken en dan sta ik al op mijn kop.. Sambuca is nog erger..quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehehe. Ik had vrijdag een fles tequila gekocht.. super, maar wat kun je daar ongelovelijk brak van zijn de volgende dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |