We hebben alleen maar vanaf 9 uur in de ochtend tot 7 (?) uur in de avond rondgelopen in de zon, zonder zonnebrand oidquote:
Kapitein Haak zo te zienquote:
Maricha misschien wel, Michiel in ieder geval niet.quote:
Michiel zit om 23.00 bij Knevel en van den Brink op Nederland 1 om te vertellen over Noordpool.fm en de klimaatveranderingen.quote:
en Ramsesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Michiel zit om 23.00 bij Knevel en van den Brink op Nederland 1 om te vertellen over Noordpool.fm en de klimaatveranderingen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Michiel zit om 23.00 bij Knevel en van den Brink op Nederland 1 om te vertellen over Noordpool.fm en de klimaatveranderingen.
Uitzendinggemist.nl is your friendquote:
Bij mij ook wel hoor, was nota bene bij Giel, met een aantal op z'n minst 'merkwaardig' te noemen vragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste keer op de radio was ook erg hoor
de spanning ben ik nu wel kwijt
quote:
De eerste keer dacht ik dat ik stuiterde van de zenuwenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste keer op de radio was ook erg hoor
de spanning ben ik nu wel kwijt
Is dat fragment bewaard gebleven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ook wel hoor, was nota bene bij Giel, met een aantal op z'n minst 'merkwaardig' te noemen vragen.
Dat fragment wil ik wel 'ns ff horen ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ook wel hoor, was nota bene bij Giel, met een aantal op z'n minst 'merkwaardig' te noemen vragen.
Vooral die cd was helemaal het einde zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef borisz het volgende:
mijn eerste keer was bij weekendrick op een zaterdag dat Sinterklaas aankwam, toen won ik met een Sinterklaas gedicht.
Oa ps2 spel, cd van Britney, 2 bioskaartjes en nog een hoop goodies
Flauwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier staan, maar denk maar niet dat ik die online ga zetten.![]()
ik heb hem nooit gedraaidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vooral die cd was helemaal het einde zeker?
Je gebruikt hem nu als onderzetter?quote:
Veenstra is er vanavond niet, die is er morgen weer... Maar tot 22 uur Ekdom heb ik absoluut geen problemen mee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Ekdom is echt geweldig bezig... de laatste drie uur moet ie maar samen met Veenstra doen...
Al geloof ik er geen snars van dat dit niet al vanaf het begin de bedoeling was.... maar toch Ekdom
Ik maak de inkopper maar ff nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb em nog wel in mp3 voor je denk ik
Edit: dit topic gaat te hard..of ik ben te traag
je kunt niet hotlinken vanaf imageshackquote:
donequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
borisz, zou je de afbeelding in de OP kunnen vervangen met deze:
[afbeelding]
quote:
Zal ik em maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:19 schreef Diederick het volgende:
short skirt and a looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong jacket!
steek die BBQ maar aan!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
Zou het dan geen idee zijn om voortaan Ekdom te luisteren en daarna de podcast op repeat te zetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef Apfel het volgende:
Wat gaat de tijd op het werk snel als je niet in presentator-blokken telt![]()
quote:
Ik had vanmiddag ook echt niet het idee dat het al 3 uur was oid...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef Apfel het volgende:
Wat gaat de tijd op het werk snel als je niet in presentator-blokken telt![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
Het komt er ook echt geloofwaardig uit. Echt.quote:
De één vindt van wel, de ander vindt van nietquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het komt er ook echt geloofwaardig uit. Echt.
Tot morgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Mijn werkdag zit er weer op. Daarmee ook mijn Ekdom-kaapt-3FM dag
Tot morgen
In bespreking net ff, maaarrrr ik hoorde hetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Daag Kuukske!![]()
Cardigans, waar zit Cosmick?![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Mijn werkdag zit er weer op. Daarmee ook mijn Ekdom-kaapt-3FM dag
Tot morgen
Per ongeluk... Ja vast...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:17 schreef Glacier het volgende:
Ik heb per ongeluk toch de hele plaat van Jan Smitje meegekregen...en tijdens The Raconteurs wil ik niet naar de wc
Lekker nummer
Stiekem ben ik een groot fan, maar dat durf ik niemand te vertellen...hoewel jij die levensgrote posters en enorme hoeveelheid Jan Smitje cd's op mijn kamer al wel hebt gezien natuurlijkquote:
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Glacier het volgende:
Goed, ik was aan het leren geloof ik
* Glacier gaat nog even een poging doen
Hartstikke leuk! 13 uur lang luisteren naar Uw Discjockey, Gerard Ekdom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ekdom13 uur lang op de nationale radio
Geniale actie imo
Hij zei dat hij Veenstra ging bellen... Dat zei hij tegen Coen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef Glacier het volgende:
Ik heb niet heel aandachtig geluisterd...hij zei iets over Veenstra, maar gaat hij echt door tot 22.00?
Het is sowieso al knap wat hij doet, hij klinkt nog topfit
Genieten geblazen iddquote:
idd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
en dan hebben we het alleen over de plaat van GnR
Verder oorlog
Het ekstra lange weekend is net afgelopen, da's ook vast wel een feestje waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:41 schreef Cootz het volgende:
Ekdom en Veenstra samen!! En het is niet eens weekend!
Toen waren ze nog goed, inmiddels zijn ze me iets te moralistisch geworden met hun nummers....quote:
Als de zendercoordinator meeleest, zet ze aub elke dag van de werkweek samen ipv C&Squote:
Waar haal je die URL nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
http://145.58.33.31:8104/listen.pls
3FM in 128 KBPS MP3 Shoutcast stream, voor de liefhebber
Ehm... in Tilburg denk ik...?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ekdom en Veenstra? Echt?
Waar ben ik dan?![]()
Zouden ze dat zelf wel leuk vinden? Volgens mij hebben de heren het al druk zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de zendercoordinator meeleest, zet ze aub elke dag van de werkweek samen ipv C&S
Shoutcast.comquote:
Misschien zitten alle DJ's wel gewoon in de studio erbij te kijken, maar mogen we dat door de afgeplakte webcams niet zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zouden ze dat zelf wel leuk vinden? Volgens mij hebben de heren het al druk zat.
Dan zal Maricha vandaag wel een lekkere vrije dag hebben. En Domien zo te lezen ook.
Aan de telefoon zei 'ie volgens mij net dat 'ie eraan zou komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Weinig Veenstra zo te horen.
Hij zal wel hebben gedacht "FOK! op met die FOK!kers, ik ga zelf wel vooraan staan met m'n vlaggetje!"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ??? Hallo, wat is dit nou.![]()
ik heb nog een mail gestuurdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ???
Hallo!!! wat is dit nou.![]()
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zitten alle DJ's wel gewoon in de studio erbij te kijken, maar mogen we dat door de afgeplakte webcams niet zien.![]()
Hij zat net nog mee te gluren. Waarschijnlijk niet ingelogd ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ???
Hallo!!! wat is dit nou.![]()
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtvquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).![]()
Oja! ik zie het nu ook.. heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Ah, de kaping van die camera is alweer voorbij. Daar hing eerder vandaag ook een papier overheen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Omdat ik weet dat jullie het leuk vinden die dingen te weten; VoxPro gebruik je eigenlijk alleen om snel wat op te nemen. Een telefoongesprekje, of iets van cd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).![]()
Misschien dat ik ook nog even een mailtje ga sturen, maar dan ook om wat te requesten (als dat kan).quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Hij zal wel hebben gedacht "FOK! op met die FOK!kers, ik ga zelf wel vooraan staan met m'n vlaggetje!"
uuhhhm, of hij weet zijn wachtwoord niet meer. Had Annemieke laatst ook..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef diertjuh het volgende:
Hij zat net nog mee te gluren. Waarschijnlijk niet ingelogd ofzo
Dank je, leuk om te weten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jullie het leuk vinden die dingen te weten; VoxPro gebruik je eigenlijk alleen om snel wat op te nemen. Een telefoongesprekje, of iets van cd...
Ook niet onaardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nog een stream-url: http://shoutcast2.omroep.nl:8134/
Dit maal op 64kbps AAC+ (vergelijkbaar of misschien zelfs beter dan 128kbps MP3 dus).
Zojuist toegevoegd aan wiki.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook niet onaardig
In de OP er mee zeg ik!
Hij krijgt een lollie van Sander de Heer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Poe poe, wat een radioe. Moet ie morgenochtend ook weer om 9 uur des ochtends?
Ben benieuwd naar het salarisstrookje van heer Ekdom deze maand!
Gerard is sowieso als de workaholic van 3FM (vooral elke vrijdag), samen met hoofd-invaller Veenstra.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Poe poe, wat een radioe. Moet ie morgenochtend ook weer om 9 uur des ochtends?
Ben benieuwd naar het salarisstrookje van heer Ekdom deze maand!
Wel flauw dat Sander er zelf ook één houdtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij krijgt een lollie van Sander de Heer..
Wat voor auto rijdt die jongen in? Was dat laatst niet te zien in dat heel hippe milieubeuwste programma?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is sowieso als de workaholic van 3FM (vooral elke vrijdag), samen met hoofd-invaller Veenstra.
Is er inderdaad niet, maar je kon net wel een request doorgeven via de sms.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
D'r is toch geen request uur? Of is dat vroeger?
Ja, ok..en het resultaat daarvan is die geweldige plaat van The Rootsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Is er inderdaad niet, maar je kon net wel een request doorgeven via de sms.
*wacht*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een begin hè, dat is de volgende stap.
De multivitaminemix zal wel van tevoren zijn gemaakt en opgenomen. Het lijkt mij dat die gewoon doorgaat.quote:
Ik moet naar de WC maar kan nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Joram, neem je pilletje eens.
Ik zou zeggen, bel de dokter evenquote:
Dit lag meer aan de radioquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bel de dokter even
Vriend van me had dat ook, die moest geopeerd worden op een minder fijne plek
Die kwam vanmiddag al een welterusten kusje brengen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Gerard pakt z'n jas en vertrekt. Lennon zal al wel op bed liggen.
[afbeelding]
Waarschijnlijk een producer van Arbeidsvitaminen. Misschien dat ze op radiobitches.nl staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is die blonde op de achtergrond? Ze komt me namelijk heel erg bekend voor...![]()
Idd....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tori Amos - Big Wheel. Bril-jante tekst:
I. I. I am a M-I-L-F don' you forget
M-I-L-F don' you forget
M-I-L-F don' you forget
Da's Tamara, producer van de Arbeidsvitaminen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is die blonde op de achtergrond? Ze komt me namelijk heel erg bekend voor...![]()
Is morgen op www.arbeidsvitaminen.nl als podcast beschikbaar, of nu al via de podcast van MetMichiel: http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070501-21.mp3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef Leonos het volgende:
Is die mix van net ergens te downloaden?
Was aan het skateboarden met de autoradio aan
Was echt super!
Thanks voor de reminder want door de spannende CL wedstrijd was ik het helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel V. nu bij K&vdB op Ned. E.
Die onderste is gewoon mp3, helemaal topquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Is morgen op www.arbeidsvitaminen.nl als podcast beschikbaar, of nu al via de podcast van MetMichiel: http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070501-21.mp3
Heb je dit ook zonder afkortingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel V. nu bij K&vdB op Ned. E.
Er zit nog steeds een afkorting in hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, sorry. Haha! Ik bedoelde dat hij te gast was bij Knevel & v/d Brink op Nederland Een
Het is inderdaad weer tijd voor de TROS! vannacht. Is weer eens wat anders dan Ekdom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:24 schreef Toad het volgende:
Vanavond toch Annemieke? Blijf ik nog ff...
Er wordt inderdaad vrij gewisseld tussen de omroepen (Veenstra nam GIEL en RabRadio over, enz.), al zijn er hier en daar nog wat kleine uitzonderingen. Denk bijvoorbeeld aan de EO-zendtijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef borisz het volgende:
ach 3fm moet zonder omroepen gaan werken, dus de programma's behouden en dan de omroepen schrappen. al is dat bij 3fm al een klein beetje
Ekdom werkte gister voor de avro, vara, bnn, kro en nps![]()
De vorige keer kwam ze toen ik maildequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:17 schreef borisz het volgende:
Annemic is ook al een tijd niet langs geweest
Ik ga ook maar eens richting bed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Toad het volgende:
* Toad gaat ook richting bed.
Alhoewel dat niet helemaal de bedoeling is volgens de DJ.
Hoewel onlangs een EO DJ de arbeidsvitaminen overnam...ik heb het idee dat die samenwerking ook steeds beter gaat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad vrij gewisseld tussen de omroepen (Veenstra nam GIEL en RabRadio over, enz.), al zijn er hier en daar nog wat kleine uitzonderingen. Denk bijvoorbeeld aan de EO-zendtijd.
Jou avatar doet me denken aan nee-gij op de fpquote:
Neenee, weest niet bangquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou avatar doet me denken aan nee-gij op de fp, dat ben jij toch niet he ?
Gelukkigquote:
Is ook gewoon irri als meerdere mensen dezelfde avatar hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
die opmerking heb je zeker vaak gehoord of niet RJ?
Dat is op zich wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
Vandaag vervangt Sander de Heer Claudia toch?
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef D.Rose het volgende:
Noemt Sander het programma nou Sander d'r op?
Heet het straks dan Robd'rop
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef D.Rose het volgende:
Noemt Sander het programma nou Sander d'r op?
Heet het straks dan Robd'rop
nou, laat eens horen danquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komen![]()
Op KXquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb al wat conceptnamen voorbij horen komen![]()
Gij ketter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
een bekentenis: ik heb net op Mika lopen springen
Lees je eens wat beter in, Domien is zelf opgestapt omdat 'ie geen tijd meer had om wekelijks een uitzending te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dat jij nou bij KX de laan uit gestuurd wordt betekent niet dat het niet significant is
en nu met A&dMquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:40 schreef Toad het volgende:
*blert mee met Aerosmith
Mwoaaah... Het mes sneed een beetje aan twee kanten...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees je eens wat beter in, Domien is zelf opgestapt omdat 'ie geen tijd meer had om wekelijks een uitzending te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |