Hij zei dat hij Veenstra ging bellen... Dat zei hij tegen Coen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef Glacier het volgende:
Ik heb niet heel aandachtig geluisterd...hij zei iets over Veenstra, maar gaat hij echt door tot 22.00?
Het is sowieso al knap wat hij doet, hij klinkt nog topfit
Genieten geblazen iddquote:
idd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
en dan hebben we het alleen over de plaat van GnR
Verder oorlog
Het ekstra lange weekend is net afgelopen, da's ook vast wel een feestje waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:41 schreef Cootz het volgende:
Ekdom en Veenstra samen!! En het is niet eens weekend!
Toen waren ze nog goed, inmiddels zijn ze me iets te moralistisch geworden met hun nummers....quote:
Als de zendercoordinator meeleest, zet ze aub elke dag van de werkweek samen ipv C&Squote:
Waar haal je die URL nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
http://145.58.33.31:8104/listen.pls
3FM in 128 KBPS MP3 Shoutcast stream, voor de liefhebber
Ehm... in Tilburg denk ik...?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ekdom en Veenstra? Echt?
Waar ben ik dan?![]()
Zouden ze dat zelf wel leuk vinden? Volgens mij hebben de heren het al druk zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de zendercoordinator meeleest, zet ze aub elke dag van de werkweek samen ipv C&S
Shoutcast.comquote:
Misschien zitten alle DJ's wel gewoon in de studio erbij te kijken, maar mogen we dat door de afgeplakte webcams niet zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zouden ze dat zelf wel leuk vinden? Volgens mij hebben de heren het al druk zat.
Dan zal Maricha vandaag wel een lekkere vrije dag hebben. En Domien zo te lezen ook.
Aan de telefoon zei 'ie volgens mij net dat 'ie eraan zou komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Weinig Veenstra zo te horen.
Hij zal wel hebben gedacht "FOK! op met die FOK!kers, ik ga zelf wel vooraan staan met m'n vlaggetje!"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ??? Hallo, wat is dit nou.![]()
ik heb nog een mail gestuurdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ???
Hallo!!! wat is dit nou.![]()
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zitten alle DJ's wel gewoon in de studio erbij te kijken, maar mogen we dat door de afgeplakte webcams niet zien.![]()
Hij zat net nog mee te gluren. Waarschijnlijk niet ingelogd ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruuh Gerard hoe zit dat nou, laatste bezoek Fok-forum 29 dagen, 9 uur geleden ???
Hallo!!! wat is dit nou.![]()
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtvquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).![]()
Oja! ik zie het nu ook.. heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Ah, de kaping van die camera is alweer voorbij. Daar hing eerder vandaag ook een papier overheen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij zit er hoor. Zie -> http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Omdat ik weet dat jullie het leuk vinden die dingen te weten; VoxPro gebruik je eigenlijk alleen om snel wat op te nemen. Een telefoongesprekje, of iets van cd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is de show wel van te voren opgenomen en loopt nu de Voxpro(?).![]()
Misschien dat ik ook nog even een mailtje ga sturen, maar dan ook om wat te requesten (als dat kan).quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Hij zal wel hebben gedacht "FOK! op met die FOK!kers, ik ga zelf wel vooraan staan met m'n vlaggetje!"
uuhhhm, of hij weet zijn wachtwoord niet meer. Had Annemieke laatst ook..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef diertjuh het volgende:
Hij zat net nog mee te gluren. Waarschijnlijk niet ingelogd ofzo
Dank je, leuk om te weten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jullie het leuk vinden die dingen te weten; VoxPro gebruik je eigenlijk alleen om snel wat op te nemen. Een telefoongesprekje, of iets van cd...
Ook niet onaardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nog een stream-url: http://shoutcast2.omroep.nl:8134/
Dit maal op 64kbps AAC+ (vergelijkbaar of misschien zelfs beter dan 128kbps MP3 dus).
Zojuist toegevoegd aan wiki.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook niet onaardig
In de OP er mee zeg ik!
Hij krijgt een lollie van Sander de Heer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Poe poe, wat een radioe. Moet ie morgenochtend ook weer om 9 uur des ochtends?
Ben benieuwd naar het salarisstrookje van heer Ekdom deze maand!
Gerard is sowieso als de workaholic van 3FM (vooral elke vrijdag), samen met hoofd-invaller Veenstra.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Poe poe, wat een radioe. Moet ie morgenochtend ook weer om 9 uur des ochtends?
Ben benieuwd naar het salarisstrookje van heer Ekdom deze maand!
Wel flauw dat Sander er zelf ook één houdtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij krijgt een lollie van Sander de Heer..
Wat voor auto rijdt die jongen in? Was dat laatst niet te zien in dat heel hippe milieubeuwste programma?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is sowieso als de workaholic van 3FM (vooral elke vrijdag), samen met hoofd-invaller Veenstra.
Is er inderdaad niet, maar je kon net wel een request doorgeven via de sms.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef Glacier het volgende:
D'r is toch geen request uur? Of is dat vroeger?
Ja, ok..en het resultaat daarvan is die geweldige plaat van The Rootsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Is er inderdaad niet, maar je kon net wel een request doorgeven via de sms.
*wacht*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een begin hè, dat is de volgende stap.
De multivitaminemix zal wel van tevoren zijn gemaakt en opgenomen. Het lijkt mij dat die gewoon doorgaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |