Nee, hij gaf een automobilist een reprimande voor het niet uitsteken van zijn hand bij het afslaan!quote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef freecell het volgende:
NIet eerlijk. De agent stond in zn neus te peuteren oid, natuurlijk geldt een zebra dan wel!
We zijn een dieetclub hoor, bewegen hoort erbijquote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil eiglijk ook wel naar de wii meeting, zonder de strandwandeling of zo
goed halfuurtje bewegen danquote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn een dieetclub hoor, bewegen hoort erbij![]()
Wat gaan we trouwens eten bij Liejannuh?
eind juni kan ik zelf niet, maar merk een datum vanzelf welquote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer willen jullie WII'en?
Welke dag is handig? Zaterdag, zondag?
Welke datum? Zullen we ergens juni doen?
Dan heb ik hopelijk mijn scriptie ongeveer af.
Er werd er 1 op Fok aangeboden compleet met heel veel spelletjes. Iemand was hem den ik al zat.quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet mijn Wii eerst nog zien te krijgen
Eind juni wordt voor mij niks in elk geval
voor mij welquote:Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef Liejannuh het volgende:
Het weekend van 9 en 10 juni? Is dat wat?
Om maar gewoon een datum te roepen waarop iedereen kan schieten!
[TK] wii inc: zelda ttp, play,sports extra mote classic contr etcquote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werd er 1 op Fok aangeboden compleet met heel veel spelletjes. Iemand was hem den ik al zat.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Pandorah het volgende:
Het is een Wii en strandloopmeet, dus op strand wandelen - als is het maar eventjes - zullen we.![]()
En wbt eten: we zullen vast een chocoladetaart eten.
Ik weet nog niet of ik in juni op vakantie ben. Waarschijnlijk niet en anders zal het eind juni zijn.
Met een mooi overzichtje zodat iedereen kan aanvullen
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah
Weekend 30/1 juni:
oeh lekker dichtbijquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef octopussy het volgende:
GB, ik ben ook niet zo'n wandelaar dus ik hoef ook niet zo lang. Maar een uurtje vind ik nog wel ok
Lianne woont in het westland, 's gravesande geloof ik.
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb
de ovb is vanwege examenzittingen rond die tijd
Nog nooit in de Efteling geweest?quote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef teigan het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, weet je dat? Lijkt mij wel leuk trouwens..
Jaaaaaaa, Eftelingquote:Op maandag 23 april 2007 20:01 schreef Fannetje het volgende:
We zitten overigens al erg vol qua meetings, maar ik ben ook nog wel voor een Eftelingmeet gecombineerd met een etentje bij de Eeterij ergens in het najaar. Sept/okt bedoel ik dan
quote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, Efteling
Eeterij ken ik niet, maar klinkt goed ("eet"=![]()
)
haha ik denk stefan ook niet, die heeft al begrepen dat we net een stel kakelende kippen zijn bij elkaarquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef Pandorah het volgende:
Efteling is leuk idee en de Eeterij ook![]()
Sept / oktober is prima. Als ik op vakantie ben, is het pech voor mij.
Oh, liever geen partnermeet. Die partner van mij wil toch niet mee als het moet.
Hij is ook al een paar keer meegeweest met de keigave Eftelingmeets iddquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Die van mij wil best mee hoor! Vooral wel naar de efteling
jahhhh ze gaat meeeequote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik wil, voor de verandering, ook wel mee naar het strand! Woon nu niet meer in het Hoge Noorden, dus lekker dichtbijAlleen ben ik in juni wel jarig en ik weet nog niet wanneer ik mn feestje geef....
![]()
* freecell rentquote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef Levitation het volgende:
Iets met chocola en foto's ...
![]()
Ja, dit is een hint!
zelfs ik was erachter aan gehobbelt, vandaag toch maar weer eens bij de chocola gekeken, veel gezelliger daarquote:
Dan kan ik echt gewoon helemaal niet, omdat ik al drie dingen heb staan dat weekendquote:Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef Liejannuh het volgende:
Het weekend van 9 en 10 juni? Is dat wat?
Om maar gewoon een datum te roepen waarop iedereen kan schieten!
dan ken ik niet, als het goed is zit ik dan in de bus richting Spanjequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Troel het volgende:
23/24 juni kan ik trouwens wel, ik zie dat die ook aardig gevuld is met mensen die kunnen
Tijd voor een rustpauzequote:
Ja, leuk!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:33 schreef Pandorah het volgende:
23/24 juni vind ik ook wel goed.
Oh! En er moet uiteraard een skatemeeting georganiseerd worden van de zomer![]()
Mag ik mee?? Ondervoorbehoud, moet eerst een hoop lef verzamelen. Ik kan eventueel 9/10 juni wel.quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef Jojogirl het volgende:
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie, teigan, Fannetje, Rewimo (onder voorbehoud)
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo, teigan, Fannetje, Rewimo (alleen 10 juni)
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo, Fannetje
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Ja, wij ook, die dingen zijn levensgevaarlijk! Die riempjes breken, of gaan los of iets dergelijks (of ze gaan middendoor in het verstelbare midden)quote:Op woensdag 25 april 2007 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Vroegah hadden we alleen maar rolschaatsen![]()
Deze:
[afbeelding]
Die moest je onder je schoenen binden
Ik heb maar geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Isabeau het volgende:ik zie Troel al helemaal uit haar dak gaan met alle badspulletjes
ik moet je toch teleurstellen: zo bijzonder is het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren bij blokker zo'n badeendje met knipperlichtje gekocht voor Vick... een kleinere dan Troel heeft gekregen. Hij vond het nog leuk ook!![]()
Wat op zich best bijzonder is voor een volwassen vent van 33![]()
Volwassen vrouwen van bijna 25 vinden het ook leuk, dus ik zie het bijzonder eigenlijk nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren bij blokker zo'n badeendje met knipperlichtje gekocht voor Vick... een kleinere dan Troel heeft gekregen. Hij vond het nog leuk ook!![]()
Wat op zich best bijzonder is voor een volwassen vent van 33![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen van bijna 25 vinden het ook leuk, dus ik zie het bijzonder eigenlijk niet![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook een bad... dat zou nu wel lekker zijn!
Tussen Assen en Hoogeveen in. Ik heb ook helemaal niets gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog geen bon gezien, maar ook geen flitser
Maar waar ligt het ongeveer? Was dat op weg naar Isa? Want dan komt mijn bon ook nog wel
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Maar waar ligt het ongeveer? Was dat op weg naar Isa? Want dan komt mijn bon ook nog wel
nee die flits was toen we naar huis gingen. De bekeuring is om 17.17 uur op de A28, dus toen we naar Isa gingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:03 schreef Pandorah het volgende:
Was dat niet die flits die we zagen Octo? Ik heb iig niets door gehad. Maar ik reed met je mee, dus ik wil ook best meebetalen aan de kosten.
ehy, dat is het niet het laatste lijstje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Dat is mooi, Troel!
Zeg, moeten we niet nog wat data rond maken? We hadden dit al:
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie, teigan, Fannetje, Rewimo (onder voorbehoud)
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo, teigan, Fannetje, Rewimo (alleen 10 juni) Levitation, ymme
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo, Fannetje
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Op 9 en 10 juni kunnen de meesten. Nu nog kijken wie er liever mee wil, Pandorah of Rewimo(ik wil allebei
)
Op 9 en 10 kunnen tot nu toe:
Isabeau,
Pandorah (alleen 9 juni),
G-B,
Liejannuh,
Octo,
teigan,
Fannetje,
Rewimo (alleen 10 juni)
Levitation,
ymme
Wie dan niet kunnen zijn: Fannetje, yppy en Jojogirl. Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
Ik heb liever een zaterdag. Jeetje, wat een stomme keuzequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef gothic-blackie het volgende:
mij maakt de zaterdag of de zondag helemaal niets uit, vind beide wel best
Oh, heb ik weer stom gekekenquote:
Ws kan ik dan wel, ik heb me voor geen enkele datum aangemeld geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Wie dan niet kunnen zijn: Fannetje, yppy en Jojogirl. Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
nee, ik heb het lijstje zo te zien niet aangevuld en enkel commentaar gegeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer stom gekeken(en je staat er ook niet eens in!)
Wat is het nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Op de 10e kunnen dan:
Isabeau,
G-B,
Liejannuh,
Octo,
teigan,
Fannetje,
Rewimo
Levitation,
ymme
omearos
Troel
yppy misschien
Op 10 juni kunnen niet: pandorah, jojogirl en fannetje
dan neemt iemand toch de wii mee in het weekeind bij rewimo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Zo te zien wordt het de 10e. Meeste stemmen gelden he
Jammer want ik wilde best graag actief gaan wii-en![]()
Fannetje is eigenlijk twee mensenquote:
en enschede?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb trouwens al tegen vriendje gezegt dat ik de auto mee neem, dus heb dan 3 of 4 plaatsen vrij (ligt eraan of er 3 mensen zich op de achterbank willen persen, eiglijk liever niet, maar alles is mogelijk) en das dan vanaf rotterdam (scheelt een hoop tijd als je met het treintje naar hoek van holland of iets dergelijks moet), en ik wil ook best ergens anders de opstap doen (is voor mij weer auto rijden
) zolang het maar niet in groningen is
ik gok dat ik de grens leg bij gouda. is nog redelijk te bereiken met de auto, en de intercitys stoppen derquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
quote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
23/24 en 30/1 is voor mij het handigst
Troel had me er al van overtuigd dat ik niet kan lezen en nu wrijf jij het er ook fijn nog even inquote:
Zo zijn er ook mensen met een voorkeur voor de zondagquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef octopussy het volgende:
Ik geloof dat er een paar de voorkeur hebben voor zaterdag 9 juni ipv zondag. Ik heb dan WLS totaaldag, maar ik weet nog niet de tijden van de lezingen. Waarschijnlijk ben ik in de late middag dan pas bij Lianne. Op zich is dat voor mij ook best een optie, dan sla ik de strandwandeling wel over.
Ik weet alleen niet wat Rewimo daar van vind, want die gaat ook naar de WLS dag.
Mooi! Ik heb namelijk een antieke televisie (wel kleur hoor, dat dan weer wel), zonder scart aansluiting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt geen scart nodig voor de WiiWel zo'n ingang voor een rode, gele en witte plug. En een stopcontact.
Ja, er zitten nu ook allerlei apparaten op aangesloten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen er wel van die pluggen in dan?
Ja, want die ging iemand meenemen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja okee, jij organiseert dus een Wii-meeting zonder een Wii?
Ik kan wel wachten tot jij in Buitenland woont.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Weert, hallo zeg... Wacht dan even tot ik verhuisd benScheelt een eind rijden
Slaapplek is wel te regelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef teigan het volgende:
lijkt mij wel heel erg leuk, dus ik kom wel denk ik..
als er eventueel een slaapplek in die buurt is
ow jaquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef omearos het volgende:
Vul maar aan:
Zaterdag
Liejannuh
Omearos
Pandorah
Gothic-Blackie
Zondag
Liejannuh
Omearos
Gothic-Blackie
Hoe sta je er dan voor met de verzekering octo, nog nieuws?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef octopussy het volgende:
Zaterdag
Liejannuh
Omearos
Pandorah
Gothic-Blackie
Isabeau
Octo (alleen 's avonds)
teigan
Zondag
Liejannuh
Omearos
Gothic-Blackie
Isabeau
Octo
teigan
Ik schuif 2 tafeltjes en een bank opzij en we kunnen desnoods met zn allen aerobicen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef omearos het volgende:
[..]
ow jaklopt ook
Ik zal eens kijken of ik dan wat extra controllers kan lenen, je kan met max. 4 tegelijk spelen bij bijvoorbeeld tennis. Als Liejannuh iig de ruimte heeft voor 4 wild om zich heen slaande vrouwen![]()
Daarom! En ik ben het overzicht volledig kwijt, dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef Pandorah het volgende:
Hadden we nou niet bedacht dat de meeste mensen op zondag kunnen?
Nieuw lijstje maken is altijd leuk hoor
We hebben nog geen datum, hoor! Wat mij betreft kan het wel wachten tot het najaar... dan woont Rewimo wat dichter bij Weert en ben jij misschien weer voldoende opgeknapt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef octopussy het volgende:
buikdansen lijkt me ook leuk om te doen. Denk dat jullie alleen geen rekening met mij moeten houden imv de operatie op 9 juli.
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga regelen... nu wil mijn moeder eigenlijk dat ik de 10de bij hun kom eten en ik denk dat ik ze daarna niet meer zie voor mijn vakantie, dus eigenlijk wil ik wel gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik schuif 2 tafeltjes en een bank opzij en we kunnen desnoods met zn allen aerobicen.
Ruimte zat hier binnen.
[..]
Daarom! En ik ben het overzicht volledig kwijt, dus vandaar.
Laten we eerst even kijken welke datum we doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga regelen... nu wil mijn moeder eigenlijk dat ik de 10de bij hun kom eten en ik denk dat ik ze daarna niet meer zie voor mijn vakantie, dus eigenlijk wil ik wel gaan.
Nu zit ik vooral met hoe ik het moet organiseren.![]()
*Pieker pieker*
*Iets met 1 auto, 145 km enkele reis endie ook naar mijn ouders wil/moet. Moeilijk, moeilijk...*
Anyway, ik hou nog even een slag om de arm...Sorry...
Ik woon in het Westland.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef Riann het volgende:
Ik werd hier heen gestuurd door Rewimo voor de wii meet
als ik goed begrijp word het bij liejannuh gehouden maar waar woont liejannuh????
1.5 uurquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Riann het volgende:
hmmmz best wel een eindje rijden....
ja wij hebben afgelopen zaterdag ook van italie gardameer om 9 uur aangereden smorgens naar ons thuis gereden om kwart over 12 thuis snachts dus ja dan is dat natuurlijk een peulenschilletjequote:
Ik heb het nog drie keer moeten lezen voordat ik het goed las jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Is dat nou zo moeilijk? Ik kan niet op allebei de dagen, alleen maar op zondag, dus wil ik niet degene zijn die de knoop doorhakt.
Er staat niet: ik kan op beide dagen niet
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef omearos het volgende:
De Wii komt gezellig met mij mee, ik heb ook 2 controllers, zal ff kijken of ik er nog 2 bij kan lenen, sommige sports-dingen kan je met z'n 4en doen![]()
En OV-tips zijn welkom, dan weet ik ook hoe laat ik er kan zijn.
Tent kan dus mooi meequote:
Dat staat ergens op Dieetweb. Dat topic over leuke en niet leuke boeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef Isabeau het volgende:
En Lianne, wat is d enaam van de schrijver van het leuke boek?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
De treiners kunnen het beste naar Hoek van Holland reizen. Dat is 5 minuten rijden en dat is een stuk handiger dan via Den Haag reizen.
Sorry!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef omearos het volgende:
[..]bijna 3,5 uur met de trein
Ik ben ook voor om om 12 uur af te spreken
![]()
Als het goed is zitten vanaf amersfoort de noorderlingen in dezelfde trein (als we dat een beetje coordinerenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Misschien kun je met iemand afspreken om mee te rijden vanaf een iets mindere uithoek dan Hoek van Holland!
Dat zijn idd de mensen die ik een PM heb gestuurd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh
Omearos
Isabeau
Octo
Rewimo en Christan (fervent Wii-er)
Troel
Teigan
Levi +![]()
Riann????
is dit de lijst?
Leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef YPPY het volgende:
Ik ga ook, Anna blijft thuis, het lijkt me te lang zo'n dag en ze slaapt nog best veel.
Dat klinkt onheilspellend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef Troel het volgende:
Leuk dat je ook komt Yppy! Ik heb nog een aantal dingen met je te bespreken
En bedankt voor je lieve kaartje
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom zondag niet en aangezien ik nog nooit een dieetclubmeeting zo kort van te voren heb afgezegd hoop ik maar dat jullie geloven dat ik een belangrijke reden heb om er niet te zijn. Het ligt in ieder geval niet aan WoW
Veel plezier alvast.
Eten doe ik bij mijn mama... anders zie ik mijn familie niet meer voor ik op vakantie ga. Ik wandel dus mee, wil ook Wii-en en de DVD bekijken (alle 8 minuten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh
Omearos
Isabeau
Octo
Rewimo en Christan (fervent Wii-er)
Troel
Teigan
Levi +![]()
Riann????
is dit de lijst?
Ik kan zaterdag ook geen inkopen doen, maar de supermarkt is zondag wel open dus dan haal ik wel iets.
Ik heb alleen geen idee wat
Ik gok iets met afstuderen enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Jammer Isa, het moet wel héél belangrijk zijn als je er een dieetclubmeeting voor afzegt
Nee, dat zou nog wel een zondag kunnen wachtenquote:
Ow, ok. Nouja, het maakt ook niet zo heel veel uit, je hoeft natuurlijk geen verantwoording af te leggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat zou nog wel een zondag kunnen wachten
Je hebt het over 's-Gravenzande hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:13 schreef Troel het volgende:
Ik loop denk ik niet zo heel ver, maar ik pleur mezelf wel op een terrasje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |