Dat zijn idd de mensen die ik een PM heb gestuurd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh
Omearos
Isabeau
Octo
Rewimo en Christan (fervent Wii-er)
Troel
Teigan
Levi +![]()
Riann????
is dit de lijst?
Leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef YPPY het volgende:
Ik ga ook, Anna blijft thuis, het lijkt me te lang zo'n dag en ze slaapt nog best veel.
Dat klinkt onheilspellend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef Troel het volgende:
Leuk dat je ook komt Yppy! Ik heb nog een aantal dingen met je te bespreken
En bedankt voor je lieve kaartje
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom zondag niet en aangezien ik nog nooit een dieetclubmeeting zo kort van te voren heb afgezegd hoop ik maar dat jullie geloven dat ik een belangrijke reden heb om er niet te zijn. Het ligt in ieder geval niet aan WoW
Veel plezier alvast.
Eten doe ik bij mijn mama... anders zie ik mijn familie niet meer voor ik op vakantie ga. Ik wandel dus mee, wil ook Wii-en en de DVD bekijken (alle 8 minuten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh
Omearos
Isabeau
Octo
Rewimo en Christan (fervent Wii-er)
Troel
Teigan
Levi +![]()
Riann????
is dit de lijst?
Ik kan zaterdag ook geen inkopen doen, maar de supermarkt is zondag wel open dus dan haal ik wel iets.
Ik heb alleen geen idee wat
Ik gok iets met afstuderen enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Jammer Isa, het moet wel héél belangrijk zijn als je er een dieetclubmeeting voor afzegt
Nee, dat zou nog wel een zondag kunnen wachtenquote:
Ow, ok. Nouja, het maakt ook niet zo heel veel uit, je hoeft natuurlijk geen verantwoording af te leggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat zou nog wel een zondag kunnen wachten
Je hebt het over 's-Gravenzande hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:13 schreef Troel het volgende:
Ik loop denk ik niet zo heel ver, maar ik pleur mezelf wel op een terrasje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |