Nope, had het nummer niet goed gehoord..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef DaMook het volgende:
Niet zo agressief reageren he, ik dacht echt dat je het als grap vroeg
![]()
.
Zien we jou dan ook nog op 1 van de streams of staan die echt allemaal op michiel gericht ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik probeer alles vanuit hier een beetje te regelen, zit in de studio voor telefoontjes e.d. en als het misgaat met de verbinding ingrijpen![]()
En nog genoeg werkjes doen die de afgelopen weken zijn blijven liggen![]()
Maar als vaste luisteraar had je het moeten wetenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, had het nummer niet goed gehoord..![]()
Heb mijn req. al even via de sms doorgegeven en kreeg direct een reactie van Eric terug.
Ze zouden eigenlijk een camera constant op een blok ijs daar moeten zetten, kijken hoeveel er daarvan na een week nog over is.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zien we jou dan ook nog op 1 van de streams of staan die echt allemaal op michiel gericht ?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als vaste luisteraar had je het moeten weten.
Ik ga slapen nu. Moet er om 5 uur uit dus moie tijd nu
Truste allemaal![]()
![]()
Ilse![]()
![]()
Heerlijke muziek blijft dat tochquote:
nog 10 weken, dan mag ik ze weer live beluisterenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijke muziek blijft dat toch
Ik had ook graag gegaan maar ik heb voor Pinkpop gekozen... maar ik wil ze ooit nog eens live zienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog 10 weken, dan mag ik ze weer live beluisteren
Gerard niet... Tis morgen Paul en Michielquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef falloutboy het volgende:
Volgens mij zitten we volgende week al op de 200..
Morgen weer ekstra weekend!!
Gerard en Michiel ( welke michiel? Veenstra Veenstra!! ) er weer bij?
Ben niet zo van de sms, daarom vroeg ik ook of het via een andere weg kon want ik vind het maar irritant om berichtjes te typen op de kleine toetsen van een mobiel. Geef mij maar een los toetsenbord.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als vaste luisteraar had je het moeten weten.
Ik ga slapen nu. Moet er om 5 uur uit dus moie tijd nu
Truste allemaal![]()
![]()
Ilse![]()
![]()
quote:
Wordt Michiel ook betaald voor zijn overuren?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Sirolf het volgende:
Tot zover VeenstRadio voor vandaag. Morgen 9 uur is 'ie er alwéér. Het is lastig om 'm heenzappen vandaag en morgen.
Is zeker een lekker nummer ja!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Starsailor - Four to the Floor, lang niet meer gehoord maar wel een bijzonder lekker liedje. Volgens mij is hier ook een dance versie van gemaakt in de show van Giel Beelen(?).
Klinkt goed man! MTB-en is wel cool en zeker als het een mooi gebied is met lekker wat heuvels.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Is zeker een lekker nummer ja!
Ik ben trouwens weer terug van het MTB-en. Even lekker naar de Loonse en Drunense Duinen geweest en ff lekker los gegaan tot een uurtje of 9, toen werd het te donkerNiet normaal hoeveel muggen er al zitten in de bossen, heb al flink wat bultjes op m'n benen zitten
![]()
Nu even lekker slapen en morgen weer heel de dag vrij
Goed nummerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens een nieuwe single van Gwen Stefani uit, hopelijk binnenkort dus een stuk minder Woohoo-jeehoo op de radio.
Muziek/clip: http://futuremusiccharts.(...)video_gwen_stef.html
Ja, zitten wel wat heuveltjes enzo, wel veel mul zand met die droge tijdquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
MTB-en is wel cool en zeker als het een mooi gebied is met lekker wat heuvels.
Nee. Maarehm, hallee de avatar van veldmuis op de radioquote:
Neequote:
* MutZ heeft ook geen ideequote:
Ja inderdaadquote:
iddquote:
De videoclip van dat nummer is nu ook uit, ziet er origineel uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo iedereeen!
Plug it in en turn me... ♪!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] PET SHOP BOYS ALARM [afbeelding]
haha.., ik weet dat pas sinds nuquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef Glacier het volgende:
YMCA
Ik weet pas sinds kort dat het een Christelijke organisatie is..ik dacht eerst een homobeweging
quote:In Nederland is de YMCA bekender van het disco-nummer van de Village People, uit de jaren 70. Zij scoorden een wereldhit met het nummer "YMCA". De popgroep, die voornamelijk bestond uit homoseksuele mannen, gebruikte het "clublied" van de YMCA, om hun seksuele vrijheid te tonen. Zij hadden niets met de officiële YMCA-organisatie te maken.
Dat weet ik, maar wat de YMCA in het echt is, wist ik eerst nietquote:
Ja, 't is wel vaag iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat de YMCA in het echt is, wist ik eerst niet
Ik vind het een aparte combi...als ze nou het clublied van de plaatselijke darkroom hadden gebruikt, dan had ik het nog gesnapt
vind dolf wel leuk.. zo'n dosis onzin op de vrijdag is prima!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dolf vind ik weinig aan, gelukkig is de muziek er nog.
quote:
linkin parkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef ruud.nl het volgende:
Tijd voor een nieuwe megahit, Linkin Park kan me gestolen worden.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef ruud.nl het volgende:
Tijd voor een nieuwe megahit, Linkin Park kan me gestolen worden.![]()
ah gossiquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
In de kroeg gaan ze altijd Rudy Rudy Rudy Rudy schreeuwen als dit nummer voornijkomt en ik binnen ben.![]()
Oja, Rudebox is dat andere nummer.![]()
LP, wat achterhaaldquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef ruud.nl het volgende:
En dit heb ik nog ergens op een Turn up the Bass - LP staan, ik word oud...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Cassette is ook al aardig achterhaald hoor D.
joh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Cassette is ook al aardig achterhaald hoor D.
Blijft een lekker nummerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De videoclip van dat nummer is nu ook uit, ziet er origineel uit.
http://www.youtube.com/watch?v=Hig2azk36ug
rustig rose.. waar heb je ze voor het laatst gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef D.Rose het volgende:
ik kan mijn #$!$@%*@$%$$@#!@$# autopapieren niet vinden
vorig jaar, bij de apkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
rustig rose.. waar heb je ze voor het laatst gezien?![]()
vast nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zouden ze daar nog kunnen liggen denk je?![]()
Dan hadden ze vast wel gebeldquote:
Ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet of dat de normale gang van zaken is
Wat valt er tegen ?quote:
Dan moet je dat snel veranderenquote:
maar ik heb al overal gezochtquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je dat snel veranderen. Ik wilde eigenijk zelfs hele goede typen
.
Niet goed genoeg danquote:
Hoe oud is die al wel niet...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Megahit: The Fray - How to save a life !
Ik was hardop aan het lachen in de auto, één zo'n gast die ik net voorrang gaf en links om mij heen draaide zat me nogal vaag aan te kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Sander was geniaal met z'n Friese accent, ik kon een glimlach niet onderdrukken.![]()
Ik ben de sound van The Fray nu al beu eigenlijk, de stem van de zanger irriteert me mateloos, buiten dat is het ook best al een oud nummer.... kut MegaHit dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Megahit: The Fray - How to save a life !
Geen idee joh, heb de plaat nog niet eerder gehoord.quote:
Vind Over My Head persoonlijk een stuk beter. Ben het wel met je eens dat de muziek vrij snel gaat vervelen, het is toch wat eentoning. Maar ik wist serieus niet dat de plaat al een tijd uit was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben de sound van The Fray nu al beu eigenlijk, de stem van de zanger irriteert me mateloos, buiten dat is het ook best al een oud nummer.... kut MegaHit dus
Dude! 40 uur school en 20 uur werk?! Pffffffff dat is wel heftig zeg! Gelukkig zorgen de Disco Classics voor de broodnodige energie en om 19:00 staat er weer een ander leuk programma te wachten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Fray is cool![]()
ik ben thuis van een week met 40 uur school en 20 uur werkgesloopt...
Ik heb 2,5 vrije dag per week en eigenlijk alleen een vrijdag met nuttige lessen, en toch ben ik moequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Fray is cool![]()
ik ben thuis van een week met 40 uur school en 20 uur werkgesloopt...
Haha, hier nog éénquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef JDude het volgende:
Dankzij dhr. Ekdom kan ik die plaat niet meer horen zonder er "how to shave a wife" bij te denken
vreetzak..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben al halverwege mijn zak chips en EkstraWeekend moet nog beginnen
chips moet ik nu eeecht niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben al halverwege mijn zak chips en EkstraWeekend moet nog beginnen
GMTAquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Anne04 het volgende:
Rabbering is er, dus Ekstra Weekend begint met Faithless
Ik heb net het avondeten achter de kiezen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
chips moet ik nu eeecht niet aan denken
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb net het avondeten achter de kiezen..![]()
Misschien kunnen Coen en Sander een masterclass van Veenstra, Rabbering of Ekdom krijgen hoe je wel leuke radio maakt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Cee het volgende:
Die Michiel ook constant "Zat jij niet in de Mol?"Heerlijk die flauwheid na een drukke week.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zonder gel in zijn haar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Domien wel (hij zal zo wel reageren op je vraag denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Komen Domien en Gerard nog wel eens in de 3FM-topics?
Gerard zit een klein weekje in New York, is dinsdag weer terug.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is gerard dan?
Die zit nu in De Grote Appelquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is gerard dan?
Zou ie zich al op Strawberry Fields gestort hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zit een klein weekje in New York, is dinsdag weer terug.
Oohh dat reageren op mij hoeft van mij niet zo nodig. Gerard heb ik hier inderdaad al een tijd niet meer gezien, erg jammer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien wel (hij zal zo wel reageren op je vraag denk ik), maar Gerard heb ik hier al langere tijd niet meer gezien (helaas)...
Herkenbaar probleem, mijn papa is zijn PUK-code kwijt, en nu moesten we ff helpen zoekenquote:
Vind hem ook wel vet jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vette dance versie van Madonna ?!
Jup, het is inderdaad wel een plaat die behoorlijk grijs is gedraaid. PSB-remix dus van Sorry, ik had het kunnen weten als Michiel achter de knoppen zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vind hem ook wel vet jaAlleen dan weer een minpuntje omdat ik het liedje te vaak heb gehoord.
Ja iddquote:
Ik vind haar een beetje onverstaanbaar als ze zingt. Kan van het laatste nummer alleen verstaan "BABY BABY mompelmompelwwwaaahhhheeeyyeeeaaaahh todayyyy".quote:
Ja ik weet het ook niet zo goed met deze dame qua muziek... Today doet me niet veel eigenlijkquote:
Vond het vorige liedje niet zo cool, maar Today vind ik wel erg lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet zo goed met deze dame qua muziek... Today doet me niet veel eigenlijk
Ja dat zijn zeker fijne BORSTENquote:
Van wikipedia: "Denise van Donselaar (3 januari, 1984), beter bekend onder haar artiestennaam Dennis, is een Nederlandse zangeres."quote:
23quote:
Brr en dan nog een beugel, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van wikipedia: "Denise van Donselaar (3 januari, 1984), beter bekend onder haar artiestennaam Dennis, is een Nederlandse zangeres."
Dit is een van d'r beste kantenquote:
Op die beugel naquote:
Ik ben echt ZO blij dat ik dat niet kanquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ben echt ZO blij dat ik dat niet kan.
Ik ook, het ziet er echt zó verschrikkelijk dom uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een beugel gaat er meestal na een (aantal) jaar weer uit. En zolang je geen magnetische piercing hebt is er niks aan de hand....quote:
Me2.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.
Kennen jullie de lay's chips met de smaak Barbecue Ham? Die is erg lekker!
Ik heb genoeg chips gehad, ik zit echt volquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.
Oh! My! God!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
MH potentie voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=44f7BewqNqA
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
MH potentie voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=44f7BewqNqA
Ik was net aan het verhuizen naar een andere PC, dus helaas...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
Fok vol in beeld. Printscreen zal sirolf wel hebben
.
Die is lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.
dan ga ik hem toch via photoshop enzo online zettenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was net aan het verhuizen naar een andere PC, dus helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |