quote:
linkin parkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef ruud.nl het volgende:
Tijd voor een nieuwe megahit, Linkin Park kan me gestolen worden.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef ruud.nl het volgende:
Tijd voor een nieuwe megahit, Linkin Park kan me gestolen worden.![]()
ah gossiquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
In de kroeg gaan ze altijd Rudy Rudy Rudy Rudy schreeuwen als dit nummer voornijkomt en ik binnen ben.![]()
Oja, Rudebox is dat andere nummer.![]()
LP, wat achterhaaldquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef ruud.nl het volgende:
En dit heb ik nog ergens op een Turn up the Bass - LP staan, ik word oud...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Cassette is ook al aardig achterhaald hoor D.
joh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Cassette is ook al aardig achterhaald hoor D.
Blijft een lekker nummerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De videoclip van dat nummer is nu ook uit, ziet er origineel uit.
http://www.youtube.com/watch?v=Hig2azk36ug
rustig rose.. waar heb je ze voor het laatst gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef D.Rose het volgende:
ik kan mijn #$!$@%*@$%$$@#!@$# autopapieren niet vinden
vorig jaar, bij de apkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
rustig rose.. waar heb je ze voor het laatst gezien?![]()
vast nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zouden ze daar nog kunnen liggen denk je?![]()
Dan hadden ze vast wel gebeldquote:
Ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet of dat de normale gang van zaken is
Wat valt er tegen ?quote:
Dan moet je dat snel veranderenquote:
maar ik heb al overal gezochtquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je dat snel veranderen. Ik wilde eigenijk zelfs hele goede typen
.
Niet goed genoeg danquote:
Hoe oud is die al wel niet...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Megahit: The Fray - How to save a life !
Ik was hardop aan het lachen in de auto, één zo'n gast die ik net voorrang gaf en links om mij heen draaide zat me nogal vaag aan te kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Sander was geniaal met z'n Friese accent, ik kon een glimlach niet onderdrukken.![]()
Ik ben de sound van The Fray nu al beu eigenlijk, de stem van de zanger irriteert me mateloos, buiten dat is het ook best al een oud nummer.... kut MegaHit dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Megahit: The Fray - How to save a life !
Geen idee joh, heb de plaat nog niet eerder gehoord.quote:
Vind Over My Head persoonlijk een stuk beter. Ben het wel met je eens dat de muziek vrij snel gaat vervelen, het is toch wat eentoning. Maar ik wist serieus niet dat de plaat al een tijd uit was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben de sound van The Fray nu al beu eigenlijk, de stem van de zanger irriteert me mateloos, buiten dat is het ook best al een oud nummer.... kut MegaHit dus
Dude! 40 uur school en 20 uur werk?! Pffffffff dat is wel heftig zeg! Gelukkig zorgen de Disco Classics voor de broodnodige energie en om 19:00 staat er weer een ander leuk programma te wachten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Fray is cool![]()
ik ben thuis van een week met 40 uur school en 20 uur werkgesloopt...
Ik heb 2,5 vrije dag per week en eigenlijk alleen een vrijdag met nuttige lessen, en toch ben ik moequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Fray is cool![]()
ik ben thuis van een week met 40 uur school en 20 uur werkgesloopt...
Haha, hier nog éénquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef JDude het volgende:
Dankzij dhr. Ekdom kan ik die plaat niet meer horen zonder er "how to shave a wife" bij te denken
vreetzak..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben al halverwege mijn zak chips en EkstraWeekend moet nog beginnen
chips moet ik nu eeecht niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben al halverwege mijn zak chips en EkstraWeekend moet nog beginnen
GMTAquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Anne04 het volgende:
Rabbering is er, dus Ekstra Weekend begint met Faithless
Ik heb net het avondeten achter de kiezen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
chips moet ik nu eeecht niet aan denken
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb net het avondeten achter de kiezen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |