Neequote:
* MutZ heeft ook geen ideequote:
Ja inderdaadquote:
iddquote:
De videoclip van dat nummer is nu ook uit, ziet er origineel uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo iedereeen!
Plug it in en turn me... ♪!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] PET SHOP BOYS ALARM [afbeelding]
haha.., ik weet dat pas sinds nuquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef Glacier het volgende:
YMCA
Ik weet pas sinds kort dat het een Christelijke organisatie is..ik dacht eerst een homobeweging
quote:In Nederland is de YMCA bekender van het disco-nummer van de Village People, uit de jaren 70. Zij scoorden een wereldhit met het nummer "YMCA". De popgroep, die voornamelijk bestond uit homoseksuele mannen, gebruikte het "clublied" van de YMCA, om hun seksuele vrijheid te tonen. Zij hadden niets met de officiële YMCA-organisatie te maken.
Dat weet ik, maar wat de YMCA in het echt is, wist ik eerst nietquote:
Ja, 't is wel vaag iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat de YMCA in het echt is, wist ik eerst niet
Ik vind het een aparte combi...als ze nou het clublied van de plaatselijke darkroom hadden gebruikt, dan had ik het nog gesnapt
vind dolf wel leuk.. zo'n dosis onzin op de vrijdag is prima!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dolf vind ik weinig aan, gelukkig is de muziek er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |