room eleven, muts, kijk dan gewoon op de sitequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh, wat een lekkere versie van i'm a bitch!
iemand enig idee wie dit is?
Room Elevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Room Elevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Die zit onder die WE reclame toch? Ik vind het maar niks, zo'n traag kabbelende versie van die plaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:
Paul.Rabbering@3fm.nlquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft het mail adres van Paul? dan stuur ik hem even een mailtje.
3FM site ligt nu namelijk plat.
en mij via Paulquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:26 schreef Impry het volgende:
Hij heeft bij mij geantwoord vanaf paul.rabbering
Ik heb de wiki niet aangepast, dus jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je!
Keren Roosmarijn Reijmer en Annemieke wel terug in de volgende OP?![]()
nu je het zegt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik mail heb altijd op paul@3fm.nl
en krijg dan antwoord van Paul.Rabbering@3fm.nl
![]()
Annemieke is 3 weken op vakantie en ze plaatst inderdaad niet vaak berichten maar ze leest volgens mij de topics nog wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb de wiki niet aangepast, dus ja
Al zijn ze een beetje overbodig, want je ziet ze nooit
Heb je er ook de link bij gezet van het wonderschone topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke is 3 weken op vakantie en ze plaatst inderdaad niet vaak berichten maar ze leest volgens mij de topics nog wel.![]()
TIM-846, ik heb Paul zojuist een mailtje gestuurd dus afwachten maar.
doe de NS maar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Sirolf het volgende:100e topic!
Zal ik jullie of de NS de schuld geven dat ik te laat ben...?![]()
Ik had dit stukje tekst nog getikt:
[..]
Ah, daar is de pallet met taart!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
doe de NS maar!
neem gerust een stukje taart!
Zoeen baggerplaat.quote:
Uiteraard, heb Kinie ook uitgenodigd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je er ook de link bij gezet van het wonderschone topic.. hopen dat hij terugmailt dan !
En dan mag dat stukje van Sirolf er ook welbijquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose, kan je nog even de topichistory bijwerken in de OP? Dat schema met alle vorige topics bedoel ik dus.
okquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, daar is de pallet met taart!
D.Rose, kan je nog even de topichistory bijwerken in de OP? Dat schema met alle vorige topics bedoel ik dus. Ik heb 'm in de wiki al bijgewerkt.
Trein/bus duurde langer dan verwacht, en jullie postten gewoon véél te snel dat vorige topic vol, terwijl ik nog had gevraagd of jullie rustig aan konden doen...!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
ik vroeg me al af of je nog langs ging komen in dit topic
Enne, ik heb dankbaar gebruik gemaakt van je feestmutsengif
Dan ben ik 'm denk ik vergeten op te slaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef D.Rose het volgende:
eh Sirolf, in de wiki is ie nog niet aangepast hoor
die eerste reactie lijkt mijn reactie wel, zie daar ook een blauw vlekjequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
Hadden jullie deze foto trouwens al gezien? Domien op FOK! tijdens de MetMichiel nieuwjaarsreceptie.
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
Wanneer zou paul nou eens wat over ons mooie topic gaan vertellen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet
Waarom zou ie dat doen? De enige die Fok weleens noemt is Michiel, maar die is hier dan ook erg actief
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
die eerste reactie lijkt mijn reactie wel, zie daar ook een blauw vlekje, net zoals mijn avatar
Michiel zit in Parijs en Gerard is vanavond vrij. Vanavond is het Serious Talentgala, gepresenteerd door Barbara Karel. Geen Ekstra Weekend dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Anders ook even naar Gerard en Michiel sturen, misschien dat ze het vanavond nog lezen?
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
Is ie alweer thuis dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Anders ook even naar Gerard en Michiel sturen, misschien dat ze het vanavond nog lezen?
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
ok jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.
Ik zal er niet staan, ik ben nog newbie hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
Die kende ik nog niet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
Hadden jullie deze foto trouwens al gezien? Domien op FOK! tijdens de MetMichiel nieuwjaarsreceptie.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
Dit topic is vanavondvanmiddag al weer vol
MutZ? Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het sneller zal gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan moeten we weer 3,5 maand wachten tot het volgende feestje
we kunnen er natuurlijk ook voor zorgen dat dat feestje al wat sneller is!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan moeten we weer 3,5 maand wachten tot het volgende feestje
Room Eleven is zo mooi.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Toad het volgende:
Voor de mensen die wel 'ns naar Uruzgan FM luisteren: over een uurtje presenteert Giel het!
ooohhhhh die... Wel eens van gehoord volgens mij...quote:
Ik hoop op Good Things Endquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef Sirolf het volgende:
Wie zou vanavond de Serious Talent Award gaan krijgen? Ik gok op Dennis of Good Things End, met een lichte voorkeur voor die laatste.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, dat is zo'n ontzettende m....he....wacht.... jij bent het
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef IedeK. het volgende:
En hier begon het voor mij:
3FM-dj's forummen met FOK!kers
Ik ben hier aangehaakt: [3FM # 10] Handtekeningen van Jerommeke na de uitzending!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef IedeK. het volgende:
En hier begon het voor mij:
3FM-dj's forummen met FOK!kers
Hier ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.
daar ben ik ook vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.
Daar heb ik een paar posts staan, ik zat toen meer in de Top2000 reeksquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
Ik heb toen niet echt actief meegepost... Wel zo'n beetje dag en nacht geluisterd en ook wel meerdere keren bij het glazen huis geweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
dat telt nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toen niet echt actief meegepost... Wel zo'n beetje dag en nacht geluisterd en ook wel meerdere keren bij het glazen huis geweest...
Jammer, maar goed.. dan volgende week alsnog?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel zit in Parijs en Gerard is vanavond vrij. Vanavond is het Serious Talentgala, gepresenteerd door Barbara Karel. Geen Ekstra Weekend dus.
Me 2quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
Daag jongelui! ik heb weekend ik ga naar huis!![]()
![]()
Mijn eerste 3fm-post was in Christelijke avond op 3FM? en mijn eerste post in een Serious Request-reeks (ik vertel expres niet welk jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
3FM 90's Request week Deel II
Daar was mijn eerste post in een 3FM-reeks :p
3FM Serious Request #7 - Tussenstand vrijdag: 687.151 euro!
En dat in de Serious Request reeks
Dit nummer wordt wel 'ns tijdens Jouw Weekendfinale gedraaid. Ik vind het stiekem nog leuk ook.quote:
"Wij wachten op verbinding met Radio Oranje...!"quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit nummer wordt wel 'ns tijdens Jouw Weekendfinale gedraaid. Ik vind het stiekem nog leuk ook.![]()
Geen C&S voor mij, bij mij staat volgens mij het wachtmuziekje op voor Uruzgan FM.
Radio oranje is begonnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Wij wachten op verbinding met Radio Oranje...!"
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef MutZ het volgende:
Ik ga eens buiten van het mooie weer genieten...
Onderweg naar huis ging ik expres aan de kant van de bus/trein zitten die veel schaduw had, anders zou het gewoonweg veel te warm worden. Prima weer hier vandaag dus!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.![]()
Die grap is van Freek de Jonge (zit in Het Laatste Oordeel uit 2001).quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Giel: "Ik ken wel een paar Taliban-moppen, maar die hebben allemaal zo'n baard!"
Noorden heeft dus weer pech.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Onderweg naar huis ging ik expres aan de kant van de bus/trein zitten die veel schaduw had, anders zou het gewoonweg veel te warm worden. Prima weer hier vandaag dus!
Ik denk 't wel hoor, maar ze zullen 'm wel niet kunnen uitzenden omdat het waarschijnlijk geen Nederlandse productie is. We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Deze week dus geen nieuwe Megahit??
Hier is de lucht blauw... Tis ook gewoon warm in de zon...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.![]()
Hier is het tot ik buiten moest gymen (uur of 1) ook heel bewolkt geweest, toen kwam de zon en werd t heul warm.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja, dan hoop ik dat het hier in het Noorden morgen wat beter is!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:11 schreef Anne04 het volgende:
Woehoe, topic 100![]()
Weekend van de Nederlandse popmuziek.![]()
[..]
Hier is het tot ik buiten moest gymen (uur of 1) ook heel bewolkt geweest, toen kwam de zon en werd t heul warm.
Ik ben er nog compleet voor uitgescholden vanochtend door een mede-forummer hier, dus laten we nu extra uitpakken.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Dance 4 Life! Heb trouwens de nieuwe plaat van DJ Tiesto vandaag nog niet gehoord op 3FM..
ok! toen zat ik net op de fiets richting de kapper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wel. Even voor vieren vanmiddag.
Had ik wel verwacht, niet iedereen wil 24/7 (of 14-16) op een forum lopen posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Dance 4 Life! Heb trouwens de nieuwe plaat van DJ Tiesto vandaag nog niet gehoord op 3FM..
Heb ook nog een reactie van Paul Rabbering ontvangen. Tijdens het Ek-stra weekend heeft hij al eens wat van het 3FM topic gelezen, maar hij geeft aan niet zo van de posts te zijn. Hij houdt het liever bij een anoniem bezoekje.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ok! toen zat ik net op de fiets richting de kapper.![]()
WT - Running up that hill, niet hun beste plaat (imo). Origineel van Kate Bush vind ik beter..
Ach, het is natuurlijk geen verplichting. Naja, wel jammer maar goed het is niet anders.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, niet iedereen wil 24/7 (of 14-16) op een forum lopen posten.
Bløf bedoel je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
Ha Blof
Alt + L werkt hier nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bløf bedoel je.
Die ø doe je met ALT+L.
Die programmering loopt altijd uit, dus het zal wel een kwartiertje later worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Om 1 uur Nachtegiel. Dit keer ook direct op TV (mits de programmering niet uitloopt).
Dat gun ik ze!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Lees net op 3FM.nl dat Good Things End de Serious Talent Award heeft gewonnen!
De andere kandidaten, Elstar en The Junes, ken ik eerlijk gezegd ook niet. Maar ik gun het ze ook wel!quote:
quote:De MH is nog niet vernieuwd. Ik vermoed dat Krezip nog een weekje mag doorgaan.
* -Hans- zit er klaar voor!quote:Tot nu toe loopt de programmering van Ned 3 niet uit Sirolf, voor de verandering.
Godver de godverquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Toad het volgende:
De MH is nog niet vernieuwd. Ik vermoed dat Krezip nog een weekje mag doorgaan.
Heb nog wel gehoord dat een band nogal wat kritiek kreeg van een jurylid. Het kwam er eigenlijk op neer dat hij het maar een 13 in een dozijn band vond, weinig spectaculaire sound enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Toad het volgende:
Elstar heb ik op de radio gehoord vanavond. Dat klonk niet verkeerd. The Junes heb ik een keertje in het voorprogramma van Ilse DeLange (live) gehoord. Dat klonk ook niet verkeerd. Maar van beide bandjes zou ik niet zomaar een CD kopen.
Als ik me niet vergis is een bandlid van The Junes nu ook lid van de band van Ilse DeLange.
Edit: en ik vergis me niet. Bertolf Lentink zit idd. zowel in The Junes als in de band van Ilse.
Ik jok nu wel een klein beetje (zie mijn PI), want heb alleen op het forum aangegeven dat ik het een vette plaat vindt. Maar ik heb vorige week ook de MSN producer van Nachtegiel een tijdje lastig gevallen welke toffe plaat Giel nu precies had gedraaid.quote:
gelukkig niets van gehoord, dat betekent dat ik tot 7 uur heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:32 schreef DaMook het volgende:
Ekdom was echt gaaf vannacht zeg. Heerlijk slap gelul tijdens het poetsen op het werk. Giel was ook wel ok vannacht
.
Als het op "normale tijden" was geweest had je geluisterd en had je het ook zeker geweldig gevondenquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig niets van gehoord, dat betekent dat ik tot 7 uur heb kunnen slapen
Ach donderopmanquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:00 schreef donderopman het volgende:
pfeew nog net in het 100ste topic gepost
origineel zo op de vroege ochtendquote:
Goed hequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
origineel zo op de vroege ochtend![]()
Zo, ik ben er weerquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:38 schreef Impry het volgende:
Zaten wel leuke stukjes tussen, maar niet dat ik dubbel lag![]()
Ga weer naar bed toe, morgen om 10.15 weer heerlijk MTB-en met dit superweer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 FRANK BOEIJEN KRONENBURG PARK
12 ACDA & DE MUNNIK HET REGENT ZONNESTRALEN
13 KLEIN ORKEST OVER DE MUUR
14 DI-RECT INSIDE MY HEAD
15 HERMAN BROOD SATURDAY NIGHT
16 JAN SMIT ALS DE MORGEN IS GEKOMEN
17 ILSE DELANGE GREAT ESCAPE
18 ROWWEN HEZE LIMBURG (LIVE IN PARADISO)
19 BLØF AANZOEK ZONDER RINGEN
20 A BALLADEER SWIM WITH SAM
21 STEF BOS PAPA
22 WITHIN TEMPTATION WHAT HAVE YOU DONE
23 ANOUK MICHEL
24 MARCO BORSATO MARGHERITA
25 GOLDEN EARRING RADAR LOVE
26 RACOON FEEL LIKE FLYING
27 POEMA'S MIJN HOUTEN HART
28 DOE MAAR 32 JAAR (SINDS 1 DAG OF 2)
29 DE DIJK ALS ZE ER NIET IS
30 GUUS MEEUWIS GEEF MIJ JE ANGST
31 DI-RECT GOOD THING
32 ANOUK GIRL
33 ANDRE HAZES ZIJ GELOOFT IN MIJ
34 KANE DAMN THOSE EYES
35 RACOON BROTHER
36 NORMAAL OEREND HARD
37 ILSE DELANGE I'M NOT SO TOUGH
38 WITHIN TEMPTATION STAND MY GROUND
39 BLØF LIEFS UIT LONDEN
40 ROWWEN HEZE BESTEL MAR
41 MARCO BORSATO AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET
42 GOLDEN EARRING WHEN THE LADY SMILES
43 DI-RECT SHE
44 VANVELZEN BABY GET HIGHER
45 ABEL ONDERWEG
46 DINAND WOESTHOFF DREAMER (GUSSIE'S SONG)
47 SKIK OP FIETSE
48 INTWINE HAPPY?
49 BOUDEWIJN DE GROOT MENEER DE PRESIDENT
50 ANOUK ONE WORD
51 BEEF CASHING THE MONEY
52 JOVINK & DE VOEDERBIETELS WANNEER GEVEN WIJ DE STRIJD OP
53 A BALLADEER FORTUNE TELLER
54 ACDA & DE MUNNIK NIET OF NOOIT GEWEEST
55 STEVIE ANN POETRY MAN (ACOUSTIC)
56 GUUS MEEUWIS & VAGANT HET IS EEN NACHT
57 MAXI JAZZ & TIESTO DANCE FOR LIFE
58 KREZIP I APOLOGIZE
59 URBAN DANCE SQUAD DEEPER SHADE OF SOUL
60 INTWINE CRUEL MAN
61 DE DIJK BLOEDEND HART
62 LANGE FRANS & BAAS B HET LAND VAN..
63 FLUITSMA & VAN TIJN 15 MILJOEN MENSEN
64 FRANK BOEIJEN ZWART WIT
65 BLØF AAN DE KUST
66 TOONTJE LAGER STIEKEM GEDANST
67 GEM GOOD TO KNOW YOU
68 TEN SHARP YOU
69 VANVELZEN BURN
70 ANOUK ARE YOU KIDDING ME?
71 POEMA'S ZIJ MAAKT HET VERSCHIL
72 GOLDEN EARRING TWILIGHT ZONE
73 IOS ALTIJD WEL IEMAND
74 GEORGE BAKER LITTLE GREEN BAG
75 ILSE DELANGE & KANE BEFORE YOU LET ME GO (LIVE)
76 THE SCENE BLAUW
77 GOEDE DOEL BELGIE
78 JOHAN TUMBLE AND FALL
79 DO HEAVEN
80 DOE MAAR DE BOM
81 THE SHEER IT ONLY GETS BETTER
82 BRAINPOWER DANSPLAAT
83 HENK WESTBROEK ZELFS JE NAAM IS MOOI
84 KREZIP WON'T CRY
85 BORIS & JOHN LEGEND ORDINARY PEOPLE (3FM LIVE)
86 SHOCKING BLUE VENUS
87 ELVIS PRESLEY / JUNKIE XL LITTLE LESS CONVERSATION
88 VELDHUIS & KEMPER IK WOU DAT IK JOU WAS
89 2 UNLIMITED NO LIMIT
90 HEIDEROOSJES KLAPVEE
91 TROCKENER KECKS MET HART EN ZIEL
92 PARTYSQUAD & ALI B RAMPENEREN
93 HANS DE BOOY ANNABEL
94 STEVIE ANN ONE YEAR OF LOVE
95 DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG WATSKEBURT?!
96 MARCO BORSATO BINNEN
97 POSTMEN COCKTAIL
98 DE DIJK DANSEN OP DE VULKAAN
99 RACOON HAPPY FAMILY
100 DI-RECT ADRENALINE
[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 14-04-2007 17:10:38 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
nopequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:20 schreef Cylvia het volgende:
Wie komt er eigenlijk tussen 12 en 2 als Claudia weg is?
Is daar al iets over bekend?
Barbaraquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan natuurlijk niet ontbreken in het jubileum-topic
Als we het dan toch hebben over iemand die Claudia moet gaan vervangen.... Barbara
Zitten een paar leuke liedjes tussen, maar het is inderdaad ook een hoop spul waar ik niet zo heel erg veel mee heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef Toad het volgende:
[..].
Ik word eigenlijk verder niet zo vrolijk van die lijst.
ik vind Annelies van Krezip meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:42 schreef DaMook het volgende:
Nieuwe van krezipDe mega hit geloof ik
.
![]()
Jacqueline
.
Echt relaxt nummer.
![]()
Oja! Thnx voor de reminder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff de F1 kwalificatie kijken.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:00 schreef Impry het volgende:
Nee, iedereen is aan het genieten van het geniale weer denk ik![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:13 schreef borisz het volgende:
Eend springuhhhh
Als je bij Normaal zin krijgt in bier zou dat logisch zijn, maar bij Jan Smit is dat toch een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg altijd zin in bier van die muziek van Jan Smit
alleen met bier op klinkt het leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je bij Normaal zin krijgt in bier zou dat logisch zijn, maar bij Jan Smit is dat toch een ander verhaal.
vorig jaar stond het hogerquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wat doet fuckingRacoon
op #5 in deze lijst?
Gelukkig meer fans van zequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
De nieuwe Relax is overigens hier te zien.
Shame on you!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En ik kom ook nog maar even posten in het jubileumtopic, al een flink aantal dagen geen radio geluisterd![]()
quote:Toe kom toch dichter, wees bereid
Ik verplicht je er te zijn voor mij
Zorg dat ik niet bijt
Toe kom toch dichter, wees bereid
Ik ben van jou maar jij nog meer van mij
Ik zal je zeggen
Waar ik van droom
Wij twee tesamen
In een gouden kooi
Inderdaad man!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Impry het volgende:
Potverdorie wat een lekkere muziek nu daar live met Relax!!!
Inderdaad, en de Freaknacht (Gerard zal er volgende week vrijdag wel niet zijn).quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad man!![]()
Michiel Veenstra presenteert komende week 2 keer de Arbeidsvitaminen? dat maak ik op als ik het bericht op zijn weblog lees..
Druk weekje dus voor Veenstra Veenstra! Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan aanpakken @ de Noordpool. Zenden ze uit via een satelliet en heb je op de Noordpool niet onwijs last van atmosferische storingen? Ik heb hier zo'n Surround set staan waar radio Moskou en radio Duitsland op is te horen als het koud/helder weer is. Maar goed, bij helder weer zijn er ook 2 satellieten (?) zichtbaar als ik naar de hemel kijk dus daar zal het wel vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, en de Freaknacht (Gerard zal er volgende week vrijdag wel niet zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |