doe de NS maar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Sirolf het volgende:100e topic!
Zal ik jullie of de NS de schuld geven dat ik te laat ben...?![]()
Ik had dit stukje tekst nog getikt:
[..]
Ah, daar is de pallet met taart!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
doe de NS maar!
neem gerust een stukje taart!
Zoeen baggerplaat.quote:
Uiteraard, heb Kinie ook uitgenodigd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je er ook de link bij gezet van het wonderschone topic.. hopen dat hij terugmailt dan !
En dan mag dat stukje van Sirolf er ook welbijquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose, kan je nog even de topichistory bijwerken in de OP? Dat schema met alle vorige topics bedoel ik dus.
okquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, daar is de pallet met taart!
D.Rose, kan je nog even de topichistory bijwerken in de OP? Dat schema met alle vorige topics bedoel ik dus. Ik heb 'm in de wiki al bijgewerkt.
Trein/bus duurde langer dan verwacht, en jullie postten gewoon véél te snel dat vorige topic vol, terwijl ik nog had gevraagd of jullie rustig aan konden doen...!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
ik vroeg me al af of je nog langs ging komen in dit topic
Enne, ik heb dankbaar gebruik gemaakt van je feestmutsengif
Dan ben ik 'm denk ik vergeten op te slaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef D.Rose het volgende:
eh Sirolf, in de wiki is ie nog niet aangepast hoor
die eerste reactie lijkt mijn reactie wel, zie daar ook een blauw vlekjequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
Hadden jullie deze foto trouwens al gezien? Domien op FOK! tijdens de MetMichiel nieuwjaarsreceptie.
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
Wanneer zou paul nou eens wat over ons mooie topic gaan vertellen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet
Waarom zou ie dat doen? De enige die Fok weleens noemt is Michiel, maar die is hier dan ook erg actief
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
die eerste reactie lijkt mijn reactie wel, zie daar ook een blauw vlekje, net zoals mijn avatar
Michiel zit in Parijs en Gerard is vanavond vrij. Vanavond is het Serious Talentgala, gepresenteerd door Barbara Karel. Geen Ekstra Weekend dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Anders ook even naar Gerard en Michiel sturen, misschien dat ze het vanavond nog lezen?
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
Is ie alweer thuis dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Anders ook even naar Gerard en Michiel sturen, misschien dat ze het vanavond nog lezen?
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
ok jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.
Ik zal er niet staan, ik ben nog newbie hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, als ik wat meer inzoom zie ik de namen 'Cee', 'MutZ', 'Miss_bleu', 'B.A.Trix' en 'Roel_Jewel'.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef falloutboy het volgende:
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!!
Die kende ik nog niet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
Hadden jullie deze foto trouwens al gezien? Domien op FOK! tijdens de MetMichiel nieuwjaarsreceptie.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
Dit topic is vanavondvanmiddag al weer vol
MutZ? Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het sneller zal gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan moeten we weer 3,5 maand wachten tot het volgende feestje
we kunnen er natuurlijk ook voor zorgen dat dat feestje al wat sneller is!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan moeten we weer 3,5 maand wachten tot het volgende feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |