Cool!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Toad het volgende:
Voor de mensen die wel 'ns naar Uruzgan FM luisteren: over een uurtje presenteert Giel het!
ooohhhhh die... Wel eens van gehoord volgens mij...quote:
Ik hoop op Good Things Endquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef Sirolf het volgende:
Wie zou vanavond de Serious Talent Award gaan krijgen? Ik gok op Dennis of Good Things End, met een lichte voorkeur voor die laatste.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, dat is zo'n ontzettende m....he....wacht.... jij bent het
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef IedeK. het volgende:
En hier begon het voor mij:
3FM-dj's forummen met FOK!kers
Ik ben hier aangehaakt: [3FM # 10] Handtekeningen van Jerommeke na de uitzending!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef IedeK. het volgende:
En hier begon het voor mij:
3FM-dj's forummen met FOK!kers
Hier ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.
daar ben ik ook vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik postte al mee in de Serious Request 2006-reeks, wat toen min of meer overging in deze 3FM-reeks.
Daar heb ik een paar posts staan, ik zat toen meer in de Top2000 reeksquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
Ik heb toen niet echt actief meegepost... Wel zo'n beetje dag en nacht geluisterd en ook wel meerdere keren bij het glazen huis geweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
dat telt nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toen niet echt actief meegepost... Wel zo'n beetje dag en nacht geluisterd en ook wel meerdere keren bij het glazen huis geweest...
Jammer, maar goed.. dan volgende week alsnog?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel zit in Parijs en Gerard is vanavond vrij. Vanavond is het Serious Talentgala, gepresenteerd door Barbara Karel. Geen Ekstra Weekend dus.
Me 2quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef TIM-846 het volgende:
Daag jongelui! ik heb weekend ik ga naar huis!![]()
![]()
Mijn eerste 3fm-post was in Christelijke avond op 3FM? en mijn eerste post in een Serious Request-reeks (ik vertel expres niet welk jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
3FM 90's Request week Deel II
Daar was mijn eerste post in een 3FM-reeks :p
3FM Serious Request #7 - Tussenstand vrijdag: 687.151 euro!
En dat in de Serious Request reeks
Dit nummer wordt wel 'ns tijdens Jouw Weekendfinale gedraaid. Ik vind het stiekem nog leuk ook.quote:
"Wij wachten op verbinding met Radio Oranje...!"quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit nummer wordt wel 'ns tijdens Jouw Weekendfinale gedraaid. Ik vind het stiekem nog leuk ook.![]()
Geen C&S voor mij, bij mij staat volgens mij het wachtmuziekje op voor Uruzgan FM.
Radio oranje is begonnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Wij wachten op verbinding met Radio Oranje...!"
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef MutZ het volgende:
Ik ga eens buiten van het mooie weer genieten...
Onderweg naar huis ging ik expres aan de kant van de bus/trein zitten die veel schaduw had, anders zou het gewoonweg veel te warm worden. Prima weer hier vandaag dus!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.![]()
Die grap is van Freek de Jonge (zit in Het Laatste Oordeel uit 2001).quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Giel: "Ik ken wel een paar Taliban-moppen, maar die hebben allemaal zo'n baard!"
Noorden heeft dus weer pech.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Onderweg naar huis ging ik expres aan de kant van de bus/trein zitten die veel schaduw had, anders zou het gewoonweg veel te warm worden. Prima weer hier vandaag dus!
Ik denk 't wel hoor, maar ze zullen 'm wel niet kunnen uitzenden omdat het waarschijnlijk geen Nederlandse productie is. We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Deze week dus geen nieuwe Megahit??
Hier is de lucht blauw... Tis ook gewoon warm in de zon...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie weer? 't is buiten dan wel 20.6 graden maar de zon heeft zich, door de laag hangende bewoling, niet laten zien. Denk ik m'n nieuwe zonnebril eens te kunnen gebruiken schijnt de zon helemaal niet.![]()
Hier is het tot ik buiten moest gymen (uur of 1) ook heel bewolkt geweest, toen kwam de zon en werd t heul warm.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja, dan hoop ik dat het hier in het Noorden morgen wat beter is!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:11 schreef Anne04 het volgende:
Woehoe, topic 100![]()
Weekend van de Nederlandse popmuziek.![]()
[..]
Hier is het tot ik buiten moest gymen (uur of 1) ook heel bewolkt geweest, toen kwam de zon en werd t heul warm.
Ik ben er nog compleet voor uitgescholden vanochtend door een mede-forummer hier, dus laten we nu extra uitpakken.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Dance 4 Life! Heb trouwens de nieuwe plaat van DJ Tiesto vandaag nog niet gehoord op 3FM..
ok! toen zat ik net op de fiets richting de kapper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wel. Even voor vieren vanmiddag.
Had ik wel verwacht, niet iedereen wil 24/7 (of 14-16) op een forum lopen posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Dance 4 Life! Heb trouwens de nieuwe plaat van DJ Tiesto vandaag nog niet gehoord op 3FM..
Heb ook nog een reactie van Paul Rabbering ontvangen. Tijdens het Ek-stra weekend heeft hij al eens wat van het 3FM topic gelezen, maar hij geeft aan niet zo van de posts te zijn. Hij houdt het liever bij een anoniem bezoekje.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ok! toen zat ik net op de fiets richting de kapper.![]()
WT - Running up that hill, niet hun beste plaat (imo). Origineel van Kate Bush vind ik beter..
Ach, het is natuurlijk geen verplichting. Naja, wel jammer maar goed het is niet anders.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, niet iedereen wil 24/7 (of 14-16) op een forum lopen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |