Ik geloof iemand van het JeugdJournaal.quote:Op maandag 19 december 2005 10:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Door welk lekker wijf wordt giel nu geinterviewd?
ze moeten de afstand Utrecht-Congo fietsen op die hometrainers. Daar zullen ze dan wel geld voor krijgen uiteindelijkquote:Op maandag 19 december 2005 11:29 schreef calvobbes het volgende:
Moeten ze ook nog hun eigen stroom opwekken ofzo?
Zag iemand daar op een hometrainer oid zitten
Hoorde net dat ze dat niet zelf doen. Lijkt me ook redelijk onmogelijk als je een paar dagen niks eet.quote:Op maandag 19 december 2005 13:04 schreef Vitalogy het volgende:
En dan ook nog fietsen
Laat gewoon even de Rabobank aanrukken met wat rennersquote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef calvobbes het volgende:
Nou... 2 fietsen, dus zo'n 500 km per dag per fiets. En ik zie toch al een hele tijd telkens wel iemand op die fiets zitten hoor
Lijkt me niet geheel kansloos. Maar misschien dat ze nog wel een paar profs ofzo laten komen
daar hoop ik inderdaad opquote:Op maandag 19 december 2005 16:11 schreef Sirolf het volgende:
(als je weleens luistert naar Nachtegiel als Gerard er ook is weet je wat ik bedoel).
Je kan ook altijd GEEF smsen naar 3111. Is maar 1,50 en dat heb je toch welquote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Fatality het volgende:
Ik zou best wel een apart lied aan willen vragen als ik niet blut was
oh nouja dat wist ik nietquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Je kan ook altijd GEEF smsen naar 3111. Is maar 1,50 en dat heb je toch wel![]()
En gedaan? Je krijgt zo'n standaard smsje terug als antwoordquote:
Nee ik denk dat ik deze week nog maar een keer een liedje aanvraag.quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
En gedaan? Je krijgt zo'n standaard smsje terug als antwoord![]()
Jazeker, The Sreets - Dry your eyes, een echt 3FM liedje die grijsgedraaid is vorig jaar op de zenderquote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik deze week nog maar een keer een liedje aanvraag.
Suggesties?:)
sms dan tijdens Giel. Giel kent FOK! alquote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie komt er als eerste FoK!er aan het woord? Of in beeld met het FoK! logo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |