Barbaraquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan natuurlijk niet ontbreken in het jubileum-topic
Als we het dan toch hebben over iemand die Claudia moet gaan vervangen.... Barbara
Zitten een paar leuke liedjes tussen, maar het is inderdaad ook een hoop spul waar ik niet zo heel erg veel mee heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef Toad het volgende:
[..].
Ik word eigenlijk verder niet zo vrolijk van die lijst.
ik vind Annelies van Krezip meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:42 schreef DaMook het volgende:
Nieuwe van krezipDe mega hit geloof ik
.
![]()
Jacqueline
.
Echt relaxt nummer.
![]()
Oja! Thnx voor de reminder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff de F1 kwalificatie kijken.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:00 schreef Impry het volgende:
Nee, iedereen is aan het genieten van het geniale weer denk ik![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:13 schreef borisz het volgende:
Eend springuhhhh
Als je bij Normaal zin krijgt in bier zou dat logisch zijn, maar bij Jan Smit is dat toch een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg altijd zin in bier van die muziek van Jan Smit
alleen met bier op klinkt het leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je bij Normaal zin krijgt in bier zou dat logisch zijn, maar bij Jan Smit is dat toch een ander verhaal.
vorig jaar stond het hogerquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wat doet fuckingRacoon
op #5 in deze lijst?
Gelukkig meer fans van zequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
De nieuwe Relax is overigens hier te zien.
Shame on you!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En ik kom ook nog maar even posten in het jubileumtopic, al een flink aantal dagen geen radio geluisterd![]()
quote:Toe kom toch dichter, wees bereid
Ik verplicht je er te zijn voor mij
Zorg dat ik niet bijt
Toe kom toch dichter, wees bereid
Ik ben van jou maar jij nog meer van mij
Ik zal je zeggen
Waar ik van droom
Wij twee tesamen
In een gouden kooi
Inderdaad man!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Impry het volgende:
Potverdorie wat een lekkere muziek nu daar live met Relax!!!
Inderdaad, en de Freaknacht (Gerard zal er volgende week vrijdag wel niet zijn).quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad man!![]()
Michiel Veenstra presenteert komende week 2 keer de Arbeidsvitaminen? dat maak ik op als ik het bericht op zijn weblog lees..
Druk weekje dus voor Veenstra Veenstra! Ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan aanpakken @ de Noordpool. Zenden ze uit via een satelliet en heb je op de Noordpool niet onwijs last van atmosferische storingen? Ik heb hier zo'n Surround set staan waar radio Moskou en radio Duitsland op is te horen als het koud/helder weer is. Maar goed, bij helder weer zijn er ook 2 satellieten (?) zichtbaar als ik naar de hemel kijk dus daar zal het wel vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, en de Freaknacht (Gerard zal er volgende week vrijdag wel niet zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |