Je vind muziek van Nederlandse bodem helemaal niets?quote:
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je vind muziek van Nederlandse bodem helemaal niets?
Ahquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef D.Rose het volgende:
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.
Maar ik doelde op de TT
Ik kan wel wat vitamientjes gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:40 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo! Iedereen alweer zin in de arbeidsvitaminen?
Er zit speciaal voor jou weekend inquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.
Maar ik doelde op de TT
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er zit speciaal voor jou weekend in
Goed goedquote:
enigequote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
Brainpower is trouwens de enigste NL rapper die ik wel te pruimen vind.
Ik kom uit brabantquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
enige
En vind 'm niet echt te pruimen, maar hij kan het wel in tegenstelling tot Lage Frans
Ik ga nog even kijken of ik iets aan kan en wil passenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:00 schreef D.Rose het volgende:
owja, laatste dag om je F1 team aan te passen he
Succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nog even kijken of ik iets aan kan en wil passen.
Snoop Dogg vind ik ook slechtquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant
Ik vind hem wel goed eigenlijk, in tegenstelling tot de rest helemaal
.
Zeg maar de Snoop Dogg van NL alleen dan zonder strafblad.
Zie editquote:
Ikj ook, maar als je Amerika met NL vergelijkt en de beste rapper van USA met NL Dan denk ik dat ze gelijk op gaanquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gezien
Geen idee of het goed was, dat zullen we zondag weten
mja vooruit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me.
Lekkerste nummer van Kane.
Zekerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me.
Lekkerste nummer van Kane.
blijven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het, wil wel topscorer zijn/blijven in team 3fm
.
Gerard draait af en toe wel een requestje.. maar denk dat je met krezip weinig kans maakt aangezien dat nog de megahit is nu.. die wordt al ieder programma minimaal 1x gedraaid.. Gok dat ie om half 11 weer gedraaid wordt!.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ga denk ik krezip met dat nieuwe nummer aanvragen, al weet ik niet of gerard requests ook echt draait
.
dit vind ik dan wel weer mooi.. al weet ik niet of dat door het nummer komt of door ilse zelfquote:
Is dat de megahit jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard draait af en toe wel een requestje.. maar denk dat je met krezip weinig kans maakt aangezien dat nog de megahit is nu.. die wordt al ieder programma minimaal 1x gedraaid.. Gok dat ie om half 11 weer gedraaid wordt!.
Is volgens mijn ook een schatquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dit vind ik dan wel weer mooi.. al weet ik niet of dat door het nummer komt of door ilse zelfwat een schat van een meid is dat denk ik ..
![]()
Hmm.. er zitten echt wel geinige, creatieve en zwingende dingen tussen hoor. Als je verder kijkt dan je neus lang is uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind brainpower wel goed enzo. Verder is de NL rap echt bagger
.
Wordt best een lastige om te plannenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef ChatGirl het volgende:
Wanneer zou ie vol zijn? Vanavond geen EkstraWeekend![]()
Roodquote:
als er vandaag maar genoeg leuke muziek gedraaid wordt halen we vandaag de #100quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Wordt best een lastige om te plannenDenk zondag pas. Aan de ene kant wordt er normaal op vrijdagavond veel gepost, maar dat is vandaag dus niet. Aan de andere kant zal er wel sneller gepost worden doordat het geen standaard weekend is en we snel naar die 100 toe willen....
Pittige kwestie!![]()
Mja, zou ook wel eens kunnen, maar weet niet of dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als er vandaag maar genoeg leuke muziek gedraaid wordt halen we vandaag de #100!
ik denk mookquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef DaMook het volgende:
Dalijk de naam van Wimlex zijn dochtertje. Ik ben benieuwd hoe ons noem prinsesje heet
.
Ik vind het wel een relaxt nummerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmiddag eindelijk verlost vanzip als megahit!
Ik denk het nietquote:
Ik werk in 3 ploegen dienst op een bierbrouwerijquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Impry het volgende:
Wat doe jij dan voor iets DaMook dat je nu pas gaat slapen?
Trustequote:
Ah, bierpauzes dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk in 3 ploegen dienst op een bierbrouwerij. Welke kun je wel gokken aan mijn avatar
.
Schiet wel lekker op zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef cosmick het volgende:
"Vind je het goed dat ik deze cd even van Lois Lane".![]()
Alleen als je Robert Cray bandquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef cosmick het volgende:
"Vind je het goed dat ik deze cd even van Lois Lane".![]()
Ja, dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmiddag eindelijk verlost van kezip als megahit!
maar die schijtplaat zal nog wel hoge rotatie houden uiteraard
Over Krezip gesproken, luister nu eens...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook
Maar ik vrees ook dat er nu een NL plaat gekozen gaat worden ivm het weekend van de NL pop..
Nouja, dan moet het Moke maar worden he
Dan heb je zeker niet veel geluisterd afgelopen weekquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Sirolf het volgende:
... ben 'm na een week megahit echt nog niet zat.
Zeker wel, maar ik vind het gewoon een goed nummer. En ik ben daar ook op dit forum niet de enige in.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet veel geluisterd afgelopen week
Smaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat jouw smaak nou anders is kan ik niks aan doen.![]()
ik hoor het al !! Hij is in supervorm .. wat een plaatquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
is gerard een beetje in vorm vandaag?
Smaak verschilt voor iedereenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
SmaakEen standaard nietszeggend popliedje wat je naar anderhalf keer al wel gehoord hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
SmaakEen standaard nietszeggend popliedje wat je naar anderhalf keer al wel gehoord hebt.
Sorry Sirolf. Ik vind het altijd verrassend dat mensen van Krezip of Kane houden. Er zijn zooooveel beterequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dus mensen wel in hun waarde laten he
In hun waarde laten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Smaak verschilt voor iedereen
Dus mensen wel in hun waarde laten he
Net 't nieuwsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de ene keer interessanter dan de andere keer
Snel 3fm opzettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Againzender het volgende:
WTF, kom ik op kantoor, staat 538aan. Met de RHCP nog wel
Zijn ze aan het jagen om Mr. X?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Againzender het volgende:
WTF, kom ik op kantoor, staat 538aan. Met de RHCP nog wel
Kane vind ik ook niet veel, en Di-Rect al helemáál niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry Sirolf. Ik vind het altijd verrassend dat mensen van Krezip of Kane houden. Er zijn zooooveel betere
bandjes.
Ah, COPARCK.![]()
die nieuwste baggerrelease natuurlijk.quote:
een typische Henk W. productiequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die nieuwste baggerrelease natuurlijk.
Lekker collegiaal mijn oren ingeplugd op 3FM nu![]()
Mijn collega Woolhat is meestal als eerste binnen, en die zet echt wel de radio op 3FM vermoed ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef borisz het volgende:
AZ heeft de zaakjes op handen, de komende 3 weken kunnen ze ongestoord 538 luisteren
![]()
Az en Psv grijpen naast alle prijzen !quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef borisz het volgende:
AZ heeft de zaakjes op handen, de komende 3 weken kunnen ze ongestoord 538 luisteren
![]()
okquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega Woolhat is meestal als eerste binnen, en die zet echt wel de radio op 3FM vermoed ik
Mogguh Timquote:
Glacierquote:
Mogguh Impryquote:
Ik heb hem een beetje te vaak gehoord... Ik vind hem ook niet echt zo bijzonder dat uitgerekend hij de schaal van Rigter moest krijgen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
wat vinden jullie van van velzen?
Vriend van me had pas z'n nieuwe CD in de auto aan staan en zit best goede nummers tussen. Jammer dat er niet wat meer andere nummers van hem gedraaid worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
hoor het teveel, en daar wordt het niet beter van. Overigens kwam hij bij Ekstra weekend wel over als een leuke gast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
volgens mij is het ook een hele leuke gast, alleen heb ik hem nu wel vaak genoeg gehoord...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoor het teveel, en daar wordt het niet beter van. Overigens kwam hij bij Ekstra weekend wel over als een leuke gast.
Leuke vent, goede zanger, maar de muziek boeit mij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
Bovenstaande komt uit een interview wat 2 maanden geleden is afgenomen met Rob Stenders. Het zou mij dus echt verbazen als het iemand anders dan Rob gaat worden.quote:Vraag: Jullie hebben dus al gepraat.?
Stenders: "Já, ja, ja. Er is veel sympathie vanuit de VARA voor mij. En terug. Het is de nestgeur die ik al jaren aan mij heb zitten, waar ik ook ben. Dus ze hebben ook wel gezegd: als er een keer ruimte komt, dan bellen we je wel."
http://radioactive.blog.n(...)eer_in_een_keurslijf
Dat werpt natuurlijk een andere blik op de zaak... Als je het zo bekijkt maakt Stenders wel een aardige kans...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Heej.
[..]
Bovenstaande komt uit een interview wat 2 maanden geleden is afgenomen met Rob Stenders. Het zou mij dus echt verbazen als het iemand anders dan Rob gaat worden.![]()
Zometeen Dolf Jansen!
Ben benieuwd of er wel een nieuwe Megahit is gekozen vanwege het NL-weekend. Misschien gaan ze nog wel een weekje door met Krezip!![]()
Yellow Pearl - For You And Me![]()
Hou die maar op de avond, dan kan ik hem vaker horen dan overdagquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
Stenders zou leuk zijn.. alhoewel veenstra veenstra van mij ook wel mag..
Maar dan vraag ik mij eigenlijk wel af of ze intern binnen 3FM wel zitten te wachten op Rob Stenders.. Want als ik dan het volgende lees:quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat werpt natuurlijk een andere blik op de zaak... Als je het zo bekijkt maakt Stenders wel een aardige kans...
Moke is NL, dus ik hoop dat ze die als nieuwe Megahit kiezen
Dan is het misschien nog niet eens zo'n duidelijke zaak als ik nu denk.quote:[...]Gerard Ekdom: sfeer bij 3FM beter na vertrek Ruud, Henk en Rob[...]
[...]Het rare is dat toen Ruud, Rob en Henk weg waren, de sfeer op de zender gelijk beter werd."[...]
[...]Gerard vindt het vervelend wat er met Rob Stenders gebeurd is. Soms vraag ik me weleens af, wat er zou zijn gebeurd als hij bij 3FM was gebleven. Hij is de 40 gepasseerd en dat is toch wat te oud als dj bij 3FM. Voor Radio 2 is hij weer veel te stoer. Dat is de tragiek van één van de beste radiomakers van ons land.[...]
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1169744301
Ik heb echt geen idee wie het gaat worden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij eigenlijk wel af of ze intern binnen 3FM wel zitten te wachten op Rob Stenders.. Want als ik dan het volgende lees:
[..]
Dan is het misschien nog niet eens zo'n duidelijke zaak als ik nu denk.
Moke zou een prima keuze zijn!![]()
ik ga weer 538 luisterenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef Toad het volgende:
Leuk is anderssss![]()
Direct..... leuk is anders
tis eigenlijk een half begin van het weekendquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef TIM-846 het volgende:
Dan gaan wij wel gewoon verder hier.. Met Dolf! Ik vind dat altijd wel leuk zo vlak voor t weekend.
quote:
Coen en Sander kan ik nooit luisteren op vrijdag.. helaas moet ik 1600u al naar huisquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis eigenlijk een half begin van het weekendtis zo'n tijdstip je dat je weet dat je nog maar een middagje hoeft. En straks gaat het bij Coen en Sander ook alleen maar over het weekend
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef Toad het volgende:
Niet de DJ, maar de muziekredactie bepaalt (grotendeels) wat er gedraaid wordt.
Ja, Domien zegt er hier ook iets over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.
Volgens mij heeft Dolf wel enige invloed. Ilse zal ie wel moeten draaien, maar Do-The-Undo en Moss zijn m.i. eigen inbreng.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.
hmm ja.. ik weet het ook niet. Had verwacht dat ze wel wat meer vrijheid hadden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Domien zegt er hier ook iets over.
Ilse DeLange![]()
Aardige sidekick maar imo absoluut geen kandidaat om Claudia te vervangen. Heb haar wel eens tijdens AVRO Nachtdienst gehoord en daar was ik nou niet echt van onder de indruk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef MutZ het volgende:
-Hans-, als ik de naam Astrid de Jong zeg, wat zeg jij dan?
Ja en daarvoor bij Wout (zo heette het programma van Wouter van der Goes toch?).quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
Astrid de Jong was toch sidekick bij Coen en Sander of niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef MutZ het volgende:
-Hans-, als ik de naam Astrid de Jong zeg, wat zeg jij dan?
En daaarvoor natuurlijk bij Ruud de Wild.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja en daarvoor bij Wout (zo heette het programma van Wouter van der Goes toch?).
Sjans maar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:21 schreef Toad het volgende:
Dansplaat.
Ik zat op radiofreak en zag haar naam voorbij komen... En als je dan toch denkt in de richting van de vrouwelijke dj's zou ik niet geheel verbaasd zijn als haar naam uit de bus komt rollen... (niet dat ik sta te springen dan, maar dat is een ander verhaal)quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige sidekick maar imo absoluut geen kandidaat om Claudia te vervangen. Heb haar wel eens tijdens AVRO Nachtdienst gehoord en daar was ik nou niet echt van onder de indruk.![]()
Moke - Last Chance.
quote:
Dolf is niet iemand voor 5 dagen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Dolf Jansen zei net iets over het klaarmaken van hem om straks 5 dagen radio te maken (oid). Zal wel een geintje zijn geweest.
waarvoor ben je muziek aan t zoeken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef Glacier het volgende:
Ik hoop niet dat ze een vrouw tussen 12 en 2 neer gaan zetten..ik zou atm geen vrouwelijke DJ van 3FM weten die ik daar graag hoor..
Ik zal zo eens Dolf Jansen aanzetten..als ik klaarben met muziek uitzoeken hier
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Impry het volgende:
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy
Ze is beschikbaar dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zat op radiofreak en zag haar naam voorbij komen... En als je dan toch denkt in de richting van de vrouwelijke dj's zou ik niet geheel verbaasd zijn als haar naam uit de bus komt rollen... (niet dat ik sta te springen dan, maar dat is een ander verhaal)
Volgens mij heb ik Kane al veel voorbij horen komen.quote:
Die verliefd is op Maricha?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Roy !
De 3FM en MetMichiel "stalker"
iedere keer is een keer teveelquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Kane al veel voorbij horen komen.
Kwestie van geduld! Jawel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedere keer is een keer teveel![]()
![]()
Net als Acda en de Munnik trouwens
Check even het fragment wat in mijn signature staat (Maricha Kroeske @ ochtendshow Giel Beelen).quote:
Ik snap Maricha niet hoor. Die Roy, toch een hartstikke leuke, vrolijke en grappige jongen! Daar wil je toch direct mee daten.quote:
Guus draaien? Ja, z'n nek omquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Kwestie van geduld! Jawel!
Ik vind dat ze dan ook Brabant van Guus Meeuwis moeten draaien![]()
hahahaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik snap Maricha niet hoor. Die Roy, toch een hartstikke leuke, vrolijke en grappige jongen! Daar wil je toch direct mee daten.![]()
meeegaaaaahittttttt
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de OP?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef D.Rose het volgende:
Zeg, als niemand #100 gaat doen ga ik het doen
Als ik op tijd thuis ben (over een uurtje) doe ik het wel hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef D.Rose het volgende:
Zeg, als niemand #100 gaat doen ga ik het doen
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de TT?
Nee, dat ga ik dan nou dus verzinnen, maar iedere keer als we op het onderwerp komen is er niemand die zich meldt. Zag alleen dat Sirolf wel wat wilde schrijven, maar die is er kennelijk nu ook niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de TT?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.
ok, da's goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik op tijd thuis ben (over een uurtje) doe ik het wel hoor.
Ik ga zo nog wat voorbereidingen treffen qua OP.
Ik ben er wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik dan nou dus verzinnen, maar iedere keer als we op het onderwerp komen is er niemand die zich meldt. Zag alleen dat Sirolf wel wat wilde schrijven, maar die is er kennelijk nu ook niet meer
Die hebben we al gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.
We hebben haast!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Zit alleen nog op school, ben over een uurtje thuis. Doe dus even rustig aan met posten.![]()
Ben bang dat dit topic over een half uurtje al dicht isquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Zit alleen nog op school, ben over een uurtje thuis. Doe dus even rustig aan met posten.![]()
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Toad het volgende:
Is het geen leuk idee om even Rabbering op de hoogte te stellen?
Acda en de Munnink.. eat your heart outquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:22 schreef D.Rose het volgende:
*radio zacht zet
Toch wel ja!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
nog maar 50 posts.. het gaat gebeuren vandaag!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe![]()
Inderdaad de ene mooie plaat na de andere mooie plaat! Johan
ik hoor hem alquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:48 schreef Dom_Konijn het volgende:
Johan is okee!
Nu maar afwachten of Paul Jambers zo weer aan de telefoon is..
Ja. Daar was Jambers weer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:48 schreef Dom_Konijn het volgende:
Johan is okee!
Nu maar afwachten of Paul Jambers zo weer aan de telefoon is..
wat gaat er veranderen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben toch maar vast met de OP begonnen, mocht dit topic 14:30u niet halen
Nee, niet afgewezen, maar ook niet ingegaan op de uitnodigingquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef Toad het volgende:
Maar D.Rose... heeft Paul ons echt afgewezen? Ik dacht dat hij alleen maar aan het twijfelen was?
het is nog altijd Rigterquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef falloutboy het volgende:
Topic Titel #100
[3fm] #100 op de schaal van Richter
Tja, het is maar een voorstel.
ach.. ik richgt ook maar een eind in de verte..quote:
zullen we hem even een mailtje sturen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Paul en Kinie zijn al in de stu-stu-studio!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Paul en Kinie zijn al in de stu-stu-studio!
Strak plan! Misschien leuk om ook direct te vragen of Kinie meedoet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zullen we hem even een mailtje sturen?
Ik heb ook z'n prive mailadresquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zullen we hem even een mailtje sturen?
Volgens mij is het wel een forummer... Ik meen me namelijk vaag te herinneren dat hij al een paar keer bij FOKradio in de uitzending geweest is...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, niet afgewezen, maar ook niet ingegaan op de uitnodiging
Dus wellicht heeft ie nog z'n twijfels.
Voor mensen die niet veel op fora komen is dit natuurlijk een vreemd wereldje
[3FM #100] Reden tot Feest!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:03 schreef TIM-846 het volgende:
[3FM #100] Honderd !
[3FM #100] 3,5 maand, 15 weken, 95 dagen, 30 000 posts = Hiep Hiep Hoera!
Oeps rekenfoutjequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Impry het volgende:
Die vind ik wel leuk
is er nooit iemand door een slotje heengegaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oeps rekenfoutje
[3FM #100] 3,5 maand, 15 weken, 105 dagen, 30 000 posts = Hiep Hiep Hoera!
eend denkt, dit is mijn kansquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er nooit iemand door een slotje heengegaan?
30000 is pas als 100 dicht isquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oeps rekenfoutje
[3FM #100] 3,5 maand, 15 weken, 105 dagen, 30 000 posts = Hiep Hiep Hoera!
quote:
30100 dan dus.quote:
ik ook wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:06 schreef Impry het volgende:
Die vind ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |